Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
okt
18

:)

Mostanában történt ez-az.

Vettem Xbox 360-at, hmm, nem bántam meg, csak ne legyen háromledes. :D Már van hozzá 9 játékom, egy még "beszerzés" alatt. Köcsög gép meg megszivatott, az IDE kábel hibás volt és pár napig mindent crc-sen töltött le, szóval napokig csak demó játékkal tudtam játszani.

Mind1, már túlvagyok rajta. Haverom is most vett megjött és egy nagy átbaszás volt, működött de nyílt szivvel, a dvdmeghajtó házon kívül üzemelt. LOL.

Viszont emiatt tudtam a szomszéddal végigvinni a Gears of War-t 3 nap alatt, mert így lett 2 kontrollerem, legalábbis pár napra. Jó volt, de kicsit idióta, illetve nem lepődnék meg, ha buzi lenne. XD

 

Néztemk már 2x is a horrorpénteket, bár mindkétszer elaludtam rajta. :D

 Tényleg elég "gáz" filmek, de épp ezért jók ugye, lolok. :D Amúgy a tv6 talán az egyik kedvenc adóm, simpson, amerikai fater, futurama, ezek is mennek rajta többekközött, ezeket pedig nagyon kedvelem. :)

 

 

Ma ettem mangót, annyira külünleges, márcsak a gondolat miatt is, hogy a jelenlegi társadalom nélkül ez lehetetlen lenne. Meg olyan, mintha nem az én gyomromn ak lenne készítve, de mégis kompatibilis vele. :D

 

"Szakítottam a csajommal." Fejben. Nem volt a csajom, csak itt bent. Rengeteg ilyenen átmentem már, de ez a mostani is egy kiemelkedő a többi közül. Hülye nyilas lét, legalábbis úgyolvasta anyilas jellemzésében, hogy könnyen hajlamos szerelembe esni, ez rám nagyon igaz. Amúgy mint az eddigiek ez is lehetetlen volt, mármint 100% -os viszonozhatatlan, de de de ez most még a régebbieknél is lehetetlenebb. Idősebb, családos, undsoweiter... :D És most, közel a kuckózás időszakához, úgydöntöttem felhagyok az imádattal.

 

Ennyi mára.

süti beállítások módosítása