Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jan
8

2011. január 8.

Címkék: munka én társadalom | Szerző: nananananana | 9:28 pm

A Jabil meg én

Csicskamennyország

Börtön-nyaraló

 

Igazság szerint nem mai eseményekről lesz szó, ezek kedden (4.) történtek, de ma éreztem hozzá "erőt", hogy leírjam. 

Felkeltem, hihetetlen hajnali 4kor. Ez még az előzőleg említett koránkelésnél is hihetetlenebb. :D 5kor mentem be a városba, aztán 6:20-ig vártam a hidegben a következő buszra, amivel elmehettem a jabilba. Már minden megvolt, aznap lett volna az oktatás. Volna. 08:08 -kor érek oda, a 08:00 -ra megbeszélt idő helyett, így értem oda a busszal, a portán a következő beszélgetés zajlott le:

- Jónapot, az oktatásra jöttem.

- Kicsit késett. - felhívja az oktatót - Holnap kellene visszajönni, ma nem tudom már beengedni.

- Akkor a TB kiskönyvemért szeretnék bemenni.

- ismét beszól a kollégának, majd visszakérdez - Már nem aktuális az ajánlat?

- Holnap is csak ilyenkor tudok jönni, így jön a busz, a legkorábbival jöttem, ha ma nem engednek be, akkor holnap sem.

- ismét beszélnek - Majd kipostázzuk.

És visszamehettem a buszmegállóba várni 10:45ig.

Leírnám, milyen (számomra) tortúrákon mentem keresztül ezért a beszélgetésért.

Elsőnek elkellett menni sajószentpéterre a tesztre. Bő 50km a lakhelyemtől. Ott a teszt után várni kellett vagy 2 órát, mert elkeverték a papírom és csak összeszerelőnek vettek fel.

 

Pár napra rá be a munkanélkülibe, TB kiskönyvet kikérni, aztán tüdőszűrő.

Következő alkalommal adategyeztetésre kellett menni, rengeteg várakozás, hiányzott papírom, én néztem el, a következő adategyeztetésre már csak 2011ben volt lehetőség.

Be a munkanélkülibe, tb kiskönyv lead.

1-2 hét múlva be a munkanélkülibe, tb kiskönyv ki.

Be a jabilhoz, adategyeztetés, minden rendben, holnap 8ra várjuk.

Bementem, elküldtek.

Mehetek megint a munkanélkülibe, tb kiskönyvet leadni.

Járulékos (2x kocsival + kaja) költségekkel együtt közel 10 ezer forintba és 5 napomba került ez beszélgetés.

Illetve munkám sincs. :)

Kedden hazafelé a buszon felszált egy szép csaj a buszra, kétszinű haj, hajban masni, BASZNÁM, villant át a fejemen. Aztán bekövetkezett a rémálmom, felszált az egyik volt osztálytársam. Itt szeretném megjegyezni, hogy mint rájöttem, állandó szégyenben élek, ezért kerülöm az ismerősöket, az alábbi kérdés lehetősége miatt:

- Heló, mi van veled?

Mit mondhatnék, senkiszarmunkanélkülihájasgeci vagyok.

Leült a volt osztálytársam, odament hozzá a csaj, megfogta a vállát. E mondom, lehet tesója, barát-barátnője. Csók. Sárgább lettem mint a sárga szín. Középsuliban szakközép és "elit" osztály ellenére is az agresszió dominált az osztályban, hiába voltunk informatika szak. Ő, hogy is mondjam, részben kiemelkedő egyéniség volt, a leghumorosabb, egy bohóc, mindig nevettetett, de az agresszívak gyakran alázták. MOSTMEG KURVAJÓNŐT DÖNGET. Hát, jópár órát nem jutottam dűlőre, nem emiatt, hanem az írígység, csalódottság miatt. Piszok szerencsés. :)

Közben a buszon hallgattam a mögöttem ülő 2 cigány beszélgetését. Börtönről beszéltek. Árgus fülekkel hallgattam, mert a börtönéletről még csak tvből-filmekből hallottam. Nem féltem, mert érdekes volt a dolog. :) Az egyik már ült, a másik most fog illetve az egyik is fog. :D Beszélgetik, hogy milyen lesz odabenn, és a "tanult" okítja a másikat:

- El fog tellni hamar (asszem másfél évre megy a csávó, 1 év 4 hónap), reggeltő dolgozol délután négyig, aztán gyúrsz, lehet tanulni, förüdsz, alszol.

Itt kicsit elgondolkodtam. Bazz, akkor ezek ezért nem fosnak a börtöntől, mert lol, ez lényegében egy bezárt kinti élet. Nincsenek kiadások, van kaja, fűtés. lol.

Aztán rátértek a seggbekukira. :O Omondom, azthittem ez valami kamudolog csak a filmekben, de NEM. - belső sikoly - Meséli a tapasztalt, hogy egyszer "megkeresték" és akkor: Figyeljetek énis olyan ember vagyok mint ti. Inkább szarrá veretem magam minden nap, de nem fogtok megbaszni.

Vagy valami ilyesmit mondott, hogy mondott és nem lett segbekuki. Állítása szerint. :D :P :D De ez akkoris dúrva. Én már gondolkoztam micsinálnék ilyen helyzetben. Szerintem ha megtörténne, utána azon lennék, hogy valami módon megöljem az elkövetőt. Komolyan.

 

Viszont még sosem verekedtem, szóval ez durvának/hihetetlennek tünhet. :D Álmodtam ma, hogy tesómat felpofozom, mert cigicsikk volt a kamrában, de olyan erőtlenül ütöttem. Ilyen ugye van állmokban, hogy erőtlen az ember és én ettől félek, hogy az adandó alkalomban szintén erőtlen lennék, lefagynék. :D A verekedést majd ki akarom próbálni, a gyilkosságot nem, mert minden arra okot adó dolog szörnyű számomra.

 

 Akit említettem, hogy találtam, lehetséges, hogy tényleg hasonlít rám, váltottunk már pár levelet, végre kitárgyalhatom utópisztikus terveimet. :D

süti beállítások módosítása