Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jún
6

2022.06.04.

| Szerző: nananananana | 9:12 pm

bazdmeg level 899

!!! XD

!!!!!!!! :D

bazdmeg mitörtént?! XD

2.-án írtam itt az előző napi dolgot és aznap még durvább történt.

megint szexis dumálás volt és egyszer megkérdezte, mit csinálnék vele, ha ott lenne. túl szűkszavúan válaszoltam, de egész jó volt azért, elképzelhető. már sokszor terveztem, hogy megtanulom a szexchatelést, de mindig tologattam, hát most jól jött volna. :D egyszer beírta, hogy "kész". én pedig arra gondoltam, hogy á, biztos nem arra gondolt. aztán még beírt számokat, 2-3, 4-5, talán 5-6 is volt, közben meg írogattunk. és bazdmeg de. XD hát mi az isten fasza?! XD nem is tudom mit írjak még, én is élveztem ezt nyilván, de de de, ez mégis, mi, hogy mi?! XDDDDDDDDD piros volt az arcom sokáig. XD

tegnap nem volt már semmi, elméletileg fáradt volt, hamar el is tűnt. meg ma sem lesz. :D

ellenben ma volt egy jó beszélgetésünk.

süti beállítások módosítása