Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
ápr
22

Egy pár (1-2) hónapos emléket írnék le, nagyon megragadt bennem. Buszon ülök, hazafelé, mögöttem leült egy szép lány, mellé a "pasija". A szépségét szubjektívnek mondanám, nem igazán gyönyörű, de nemtudom miért, én látom benne a szépet. :D Na de a lényeg, iszonyat aranyosan adta elő a mondandóját, a fiúja pedig nekem elég bunkónak tünt. "Sírtam" is egy sort magamban, hogy ennek a cuki aranyos lánynak ilyen barátja van. Olyasmiről volt szó, hogy hagyott az éjjeliszekrényén egy csokit, ízlett-e neki.

Hamarabb kelt a lány, mint a fiú, és édességet hagyott az éjjeliszekrényén, ódecukkkkkeeeer!!!4  

 De ez a hangja alapján nem így esett le a fiúnak. Aztán beszélt a napjáról... tetszik a gondolkodása, bár egy kicsit falvasinak tünt, de zomg, egymás közti beszélgetés, mink is parasztkodunk néha csáje. :D Aztán szó volt szalonnaevésről is, komolyan mondom, szinte beleszerettem, írigyeltem nagyon a fiúját. Majd hopp, buszmegálló.

Leszál, a srác is... bámmm, csak a tesója az. 

 

Tudom, hogy soha nem fogom megszólítani, de azért megörültem. Részben, hogy "szabad" még, részben, hogy nem bunkó pasija van. :D

Az ilyen dolgok ragadnak meg az agyamban. -.- De ez mondjuk jó is lehet, legalább az érzéseknek van helye.

 

Na de visszakanyarodva a mai napra. AGYFASZ. De ez azthiszem nem is meglepő. Bár így hosszú hétvége után első nap azért megerőltető. Meg fogok őrülni. Ma nem baszogatás volt, hanem egy "meleg 5 éves fiú" showját kellett néznem. Twerkelt is, a 3. x-en túl van már persze. XD No problemo. De nem csinálok semmit, hogy kikerüljek ebből a közegből, bár ma, hüp, HÜP, sms lottóztam. Hónap kiderű az eredményi. :D Ma arra gondoltam, hogy mindig csak sírok itt, meg a problémákat írom le, lehet a pozitív dolgokat kellene kiemelnem, vagy azokról írni, esetleg csak az álomvilágaimról, mert így napközben szar, esetleges napvégi összegzéskor megint szar, sok szar ez egy embernek. :D

Tehát akkor.... hmmm. ööö....... ma.... hát, hogy is mondjam...... fullcsajos munkahelyet vízionáltam. :D Semmi perverzió, csak annyi, hogy kizárólag női alkalmazottaim lennének. :D És tök kafa lenne, ünnepekkor díszítés, mindenkihez lehetne tanácsért fordulni, mindenki kedves lenne, (esetleg szép is), mosolyogva dolgoznék. Ja meg ma fordult bennem egy világnézetem. Eddig csak úgy képzeltem el, hogy ha őrültoptimizmusos élet megadatik, akkor a feleség csak otthonülős lenne, gyerekneveléskozpontú (ez így csak lesarkítva, nem leláncoltra gondolok :D). De ma olvastam a velveten egy szupernős leveles hírt és úgydöntöttem ezt el is vetem. Igen, ebből indult ki a csupanős munkahely ötlete is. :D

ez volt az: http://velvet.hu/blogok/randi/2014/04/20/legy_szepen_jo_kislany_nyelj_az_agyban_csendben/

 

Ennyi mára. o/

 

Közben vége lett a youtubeos zenének, magától váltott a listából, hát persze, hogy a végére a beach house - take care jut. :(

Nagyon imádni foglak, bár még nem tudom, hogy ki vagy. ;)

süti beállítások módosítása