Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
aug
18

Haza értem munkából és elkezdtem gondolkozni, hogy milyen nap is van? Kedd? Már csak holnap kell dolgozni? De mit csináltam tegnap? Semmire nem emlékeztem. Ma meg milyen kaját vittem? Miért olyat, nem voltam tegnap boltban? És ideges lettem, hogy nem egy, hanem még két napot kell dolgozni. Megnéztem a telón, és kedd van és úgy megörültem neki. :D De továbbra sem tudom, mit csináltam tegnap, pedig hétfő volt. Valamiben olvastam, hogy "idősebb" korban azért repül úgy az idő, mert egyformák a hétköznapok, és ez annyira igaz.

A kedvem visszaállt normálra, de most már megvan az a tudat, hogy ez nem igazi. Úgy vágyom pedig a nyugalomra. És elméletileg közel is lenne, havi +30k bevétel kellene csak hozzá. És ezt az internetből ki is lehetne szedni, majd (hohóóóó, majd<<-- ???) megpróbálkozok vele. :D (Mintha már lett volna erről egyszer szó.)

Talán még nem volt, vagy nem sok olyan volt, amikor leírtam mikről álmodozok napközben, na most ilyen következik. Úgy is terveztem, hogy megírom majd ide. A napokban találkoztam Anaa-val. GOOGLE->ANAA>TÉRKÉP :D Tehát nem, nem lány. *badumtss* Így maradt meg a fejemben, mert amúgy több szigetről vagy korallzátonyról van szó. Véletlenül akadtam rá, és rohadtul bejönnek azok az izék. A tenger közepén van egy lakatlan hely, amiben van egy "tó". :D Olyan pimp my ride-osnak tünik, ó úgyhallottam szereted az óceánokat, szóval tettünk egy óceánt az óceánba. :D És van amelyiken élnek is, láttam, hogy vannak utak. És ma arról álmodoztam, hogy írok a googlének, hogy ha gondolják, elmegyek oda streetview-nek. Vannak ilyen hátizsákos streetviewkészülékek, valami képen láttam. :D És írnám nekik, hogy olcsón vállalom, a mostani bérem kérem csak érte. OFC ők utaztatnának el, meg kaját-szállást is állnák. :D Álmodozni nagykanállal kell. :D Ők pedig visszaírnának, hogy oké, sőt ha gondolom el is vihetek valakit magammal. Én pedig megkérdezném 3 azaz három internetes ismerősöm, hogy nem-e jönnének el, ebből 1 fiú. :P Lehet 2. fiú is szóbajönne. Majd akkor kigondolom. XD Azután arra gondoltam, hogy ha ők nem jönnék el, akkor facebookon csinálnék egy kiírást, országosat ofc, amire biztos jelentkeznének sokan, ez már csak nőknek szólna, kiválasztanék valakit aki személyiségileg megfelelő (jójójójójójójó hazudok, talán 60%-ban szólna erről, tehát inkább ez döntene, mint a kinézet :D) és akkor egy csomót beszélgethetnék valakivel, esetleg... lalalalal de ez nem lenne fő szempont, csak extra. :D

És ezen elcsamcsogtam talán egy órát is. Valamivel bővebben, de minden fontosat leírtam azthiszem.

Ezt a helyet mindenesetre felírom, jó lenne eltölteni 1-2 hetet egy ilyen szigeten. Mekkora nyugalom lehet. ^^ Esetleg egy ázsiai csaj társaságában. Vagy többében. ^^ De talán csak eyecandynek, nem szexuális jellegű dolgok miatt. :D Nagyon szeretem az eyecandyt. :*

Ma újranéztem a Warriort. Tom Hardy annnnnnyira kibaszott kemény ebben a filmben is. Régen Dicaprióval cseréltem volna szívesen, de már egy ideje inkább ezzel a csávóval. :D Legalább 3. alkalommal néztem meg a filmet és most eléggé átjött. Nemtudom mi lesz így velem 5-10 év múlva. Mert már ebben is voltak olyan jelenetek, amikor majdnem eltört a mécses, főleg amikor a végén a tesók verekednek, az az, az nagyon... düh, győlölet és mégis ott van mögötte a tiszta szeretet, fantasztikus.

 

Ja, majd el felejtettem, ma eszembe jutott a tökéletes csajozós szöveg. :D very kawaii, such flirting, wow. ha ezt érti, akkor tud valamennyire angolul, tudja mi a doge, szóval az internetet nem csak facebookra használja, éééés vagy japánbuzi (totális pozitív értelemben) vagy animéket is szokott nézni. Kellhet ennél több? Nope! Esetleg, ha az a válasz, hogy lol my dog, nice handsome, wow akkor keresnék is valamit gyűrű gyanánt. XD

süti beállítások módosítása