Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
sze
7

2015 szeptember 7.

Címkék: én siker cica | Szerző: nananananana | 10:03 pm

Nagyon büszke vagyok magamra, bár csak normál emberként, de magamhoz képest kiemelkedően teljesítettem. Tegnap elhatároztam, hogy kiszedem azt a kurva gyökeret a csőből amivel már egy hete köszködtem és bábumm, megcsináltam. :D Vízelvezetőbe belenőtt a fenyőfa gyökere, földesen, rohattul eltömődött, sokat küszködtem vele, de meglett. Nagyon örültem. A másik pedig, tavaly is terveztem, de nem csináltam körtelekvárt, amit tavaly ismertem meg, mármint, hogy van ilyen és, hogy milyen kibaszott finom is az. :D Terveztem, de nem csináltam, a szokásos. :D De most de. XD Tegnap este 7 után nekikezdtem és megcsináltam a körtelekvárt. Igaz csak 4 üveggel lett, szóval nem nagy tétel, de ma csináltam még 3 üveggel. Azért csak ennyi, mert ennyi körte volt egyenlőre, de még lehet lesz. Ja és úgycsináltam ma, hogy dél körül kezdtem, megcsiniztem a lekvárt utána pedig lángost sütöttem. Szóval ma is csináltam 2 értelmes dolgot. Fantasztikus! XD

gyurcsany.png

Ja igen, ma szabin voltam, és jól telt, de a 3 napos hétvége alatt megint nem csináltam semmit, ami előrébb vinne. Talán az az igazi bajom, hogy nincs reális életcélom. Mármint amire azt tudom mondani, hogy 2-3-5-10 év múlva ott akarok tartani/meg akarom valósítani. Csak az álmaim vannak. És akkor egy fantasztikus átkötés következik! XD Újra álmodok. :D

Több hónapja, lehet már több éve is, nemtudom, nagyon ritkán emlékszek az álmaimra. Havi 1-2-re átlag, vagy annyira sem, van amikor nem is tudom, mikor volt utoljára, mert egy ideje már feltünt és figyelem. És a változás az, hogy kb. egy hete minden nap emlékszek rá. Semmi jelentős nem volt bennük, csak megmaradnak. Nemtudom mitől ez a változás, de jó "újra álmodni". ^^

A cicám kb. 2-3 hete folyamatosan bent alszik, nemtudom miért. Sőt nap közben is sokat van itt, meg elkezdett újra játszani csak úgy magától. Mármint eddig is csinálta, de ritkán, most meg minden nap látom, hogy a függönyel (de fura szó, függöny, függő valami, függöny (néha rácsodálkozok a szavakra XD)) vagy egy madzaggal, vagy amikor kikötöm a cipőfűzőmet akkor azzal. Remélem nincs valami baja, vagy nem éppen szellemileg épül le, mert már elég idős. :D

Ja még a szobámban is fasza rendet vágtam, a windows asztalon is majdnem rend van már... megjött a jóidő és lehet emiatt van ez a sok változás?! :D Olvastam valahol, hogy vannak akik azért szeretik a "rossz" (esős, nyírkos, hideg, havas) időt, mert olyankor úgy érzik a többiek is olyan lehangoltak az időtől mint ők. Erre rácsodálkoztam, mert rám ez nem igen igaz, én azért szeretem, mert olyankor minden nyugodtabb, csendesebb, nameg szeretem a hideget. Jó lenne végre egy igazi tél. ^^

 És az extravaganza!!!!44! Az utorrentet is sikerült megcsinálni, hogy aktív legyen. XD

upbi3ac_1.png

Hóóóóó, bevések egy siker címkét, ne csak a kudarc legyen, meg most meg is érdemlem, büszke vagyok magamra. :D Lehet ezt még hova űberelni? :') XD

süti beállítások módosítása