Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
19

2015. november 19.

Címkék: zene munka emberek | Szerző: nananananana | 9:19 pm

Holnap péntek. Ma estére még tervezek egy horrorfilmet, de lehet holnap fejezem csak be. :D Pedig egy ideje már tervezem a korán fekvést, mert általában nagggyon fáradt vagyok napközben. Múlt héten pl. már elkövettem egy pénteki koránalvást. Általában 22:00 után kezdek el aludni, de múlt pénteken 19:00 után elkezdtem a lefekvési ceremóniát. És legalább 1x egy héten kialszom magam, mert amúgy sosem alszok eleget. Aludhatnék, de este a legjobb gépezni. Nem zavarnak, nem hívnak, nyugalom van. ^^ Az ötlet meg előző hét előtti hétről van, amikor is maszekoltam. XD Voltam az egyik munkatársammal valamitcsinálni, és kurvára elfáradtam és korán lefeküdtem és tök jó volt. 

Most pótolnám is az aznapi eseményekről a beszámolót.

Mindent olyan ideálisan képzelek el, minden simán megy majd, így vártam ezt a munkát is. Kiértünk és a látványtól elfáradtam. :D De nem a munka a lényeg, az uncsi. Hanem akiknek dolgoztunk, jöttek ők is, és csináltak ezt-azt. És újabb foskapcsolat példát láttam. Érdekes mód, kb. az összes eddigi házaspár akiket megismertem behatóbban, mind számomra rossznak tünő kapcsolatban voltak. Nem veszekedtek vagy ilyesmi, hanem érzem rajtuk a nyűglődést, azt, hogy unják egymást, nincsenek egy hullámhosszon. És most, ^^ most kaptam pozitív megerősítést is. ^^ Akivel voltam mondta, hogy szerinte biztos úgy van, hogy a férj otthon elnyomó, a csaj meg lehet félre is bacik. Amikor eltünt a férj a csaj oda is jött beszélgetni, nevetgéltünk, visszajött a férj, és csönd lett. Akivel voltam emberismereti képességében 80%-osan megbízok, dolgozott kocsmában is, és elég jól kiismeri az embereket. Nekem úgy tünik legalábbis. Naszóval igazam volt és ennek örülök, pedig nem értek az emberehez és nem voltam még kapcsolatban. Így leírva elég szarnak/hülyeségnek hangzik. :D De én így gondolom és itt csak ez számít kedves naplóm.

Valamiért oda vagyok az ilyen zenékért, de fogalmam sincs, hogy mit énekelnek, utána se néztem mondjuk. De a hangzása nagyon tetszenek. Ennyi értelme volt legalább a jpopsukis regisztrációmnak, hogy a jpop és társai bekerültek a zenelistámra. ^^

Beszúrtam, hogy legyen mit hallgatni olvasás közben, nameg emlékeztetőnek.

Tehát ők is olyan házastársak, ahol a nő "kurva". Nincs kedvem még kitárgyalni, ez kapcsolódik a paperman filmeshez is, meg amit még ott megemlítettem, talán majd a héten kifejtem.

Ma beszélgettem megint a főnökkel a támadásról, meg a válaszlépésekről, de még mindig furák ezek a beszélgetések, örülök is neki, mert érdekesek, jókedvűek ezek a beszélgetések, meg nem is, nem csak azért mert utálom mint a szart, hanem mert annyira nem néztem utána, csak ránéztem a témára, de ofc még így is tájékozottabb vagyok mint a híradónéző munkatársak. :D

Az egyik munkatársam egy olyan lányról kérdezett, aki ott lakik, ahol én. Majdnem normális, de elég seggfej is tud lenni, illetve valami koraöregséget látok benne, pedig még csak olyan 36 éves. Most a munkatársamról volt szó. A lány akiről kérdezett kinézetre olyan 5-ös, kedves, kb. normális, de a nem ajánlott címkét tenném csak rá. Nem igazán ismerem, de néha dolgoztam vele, vagy inkább ott, ahol ő is, és elég paraszt, a szó rossz értelmében, meg butácska is. De a kérdésre egy "5.5-6-ossal, kedves lány, van rendes munkahelye, normális körülmények között éll"-el válaszoltam. Nem igen lesz az egészből semmi, meg nem is érdekel. A felek közül egyiket sem tudnám ajánlani másnak, de együtt ellehetnek. Óhhhh, lehetnék én Cartman. Most jutott eszembe, amikor összehozta a két négert a sulijában. :DDD Csak a nemrégi wc-n hokizós jelenete kicsit gáz, amúgy simán lennék ő, kedvenc karakterem a sorozatban.

Szóval ma csak úgy pörögtek az események. :asdasdasd: o_o

süti beállítások módosítása