Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
máj
22

/   Re re re   /

 

Már akartam többször is újra írni, de...jobb nem szembenézni a valósággal. Csak most, megint történt ez a faszság. És mi más miatt is kezdenék el (újra) ide írni.

Gyors összefoglaló elsőnek:

- munkahely a régi, idegállapot emiatt már rosszabb (érzem tényleg a változást :D)

- 100%-ig biztos vagyok benne már, hogy nem vagyok pszichopata :D

- az "életfelfogásom" / világnézetem teljesen átment "képlettel leírhatóba", nem csak isten halt meg, hanem a szeretet és a szerelem is. :D (hmmmmm, valaki vulkánit kiáltott? nein!)

Zene olvasáshoz, gyűlölöm mennyire jó: 

Nade a rettenet ami történt,  és ami mindig visszatérő dolog ha jól emlékszem, kibaszott "rémálom". Kezdjük hátulról, miért is történt ez. Megnéztem az "Az/It" c. horrorfilmnek a régi és az új részét is. Kis kövér srác szerelmes a csajba, verset is ír neki. És "megtalálta" a munkahelyem! :@ Hogy-hogy ki? Hát az általános iskolás szerelmem. Ez azthiszem egy örök kereszt lesz a sok közül, amit egész életemben magammal cipelek majd. Elmebaj vágom-vágom. XD A  megtalálás annyiból állt, hogy láttam, hogy oda jöttek venni valamit, ő, a férje és a gyerekük. Hogy miért elmebaj? Majdhogynem pánikrohamom volt. XD Nem voltam a látóterükben, csak egy ablakon keresztül figyeltem fel a veszélyre és nagyon durva volt, hogy mi lesz, ha bejönnek és meglát. Igen tudom, semmi értelme annak amit eddig írtam és ezután sem lesz, az ilyen dolgoknak nincs is. Külső szemlélő számára. :P Nade, szerencsésen megúsztam. És ez a két dolog az, ami a rémálomhoz vezethetett. Ja meg már végérvényesen ideköltöztek, kb. 500 métere laknak tőlem. Faszba már.

Már délután van, nem emlékszem mindenre az álmomből, de egész nap kisértett. Inkább valami szörnyes, halálfélelmes ufós akármi lett volna. Azokat elfelejti az ember hamar, ez meg itt kisért még kitudja meddig.

Fura résszel kezdeném, visszavittem valahova egy guminőt, úgy tünt, hogy guminőkölcsönzéssel foglalkozhat az a hely, és az eladó szólt... (legyen gyerekkori szerelmem és mostantól Gyesze :D) szólt Gyeszének, hogy ő az a csávó, aki kibérelte a guminőt. És akkor Gyesze megismert, hogy "ó te vagy az". Valahogy társalogtunk és eljöttünk hozzánk és "kiderült", hogy szerelmes vagyok belé, mosolyogva fogadta, ezután következett a szokásos rituálé :D, elkezdtem gyorsan összepakolni, közben próbáltam megfogalmazni, hogy mit mondjak neki, mennyire szeretem, mennyire vágytam rá, mennyire boldog vagyok, hogy végre itt van, hogy ő a mindenem, hogy szinte szétrobbanok a szerelemtől, (és ha nem tévedek szex is lett volna :D) ÉS BUMM, felébredtem. Mondanom sem kell, hogy gyorsan dobogó szívvel.

Mi a kurva isten faszáért kínzom magam ezzel?! Amennyire jó megálmodni, annyira szar a valóság utána. Szarabb, bántóbb, fájóbb. Lélekölő. Szóval gondolom azok a dolgok miatt álmodhattam ezt, amivel kezdtem.

És mennyire beteg már ez a reakció, amit kiváltott belőlem. :D Nem találkoztunk hála istennek már vagy 15 éve, fogalmam sincs, milyen lehet már a személyisége, kinézetre is (elnézést) 5-6/10-et adnék csak, but still, itt van bennem valami.

Ha már baj van velem, vicces adalék. Év elején rájöttem, hogy volt pánikrohamom. :D Elolvastam mik a tünetei, nem tudom, hogyan került elém, és bumm, mi a fasz, ez volt nekem. De hol itt a vicces dolog, kérdezhetnénk. Hát, például, hogy mi okozott nekem pánikrohamot. :D Csak a télen háromszor is volt. :D

1. Nem voltam már moziban ezer éve (tényleg vagy 15 (ez is 15? gyanúsz vaty te nekehm!) és a jegyet neten vettem előre, star warst mentünk el megnézni én és egy haverom munkahelyről. Mielőtt indultam itthonról BUMMM, pánikroham. :D Nem tudtam, hogy mi lesz, hogyan kell majd a jegyet felmutatni, vagy hova kell menni, adnak-e fizikálisat vagy csak a QR kódot olvassák le, tömeg lesz, undsoweiter. Ezekre gondolva jött a halálérzet, szívdobogás, szédülés, mindjárt meghalok, gondoltam, lehet szívroham. :D Ekkor még nem tudtam, hogy pánikrohamom van.

2. Erről írhattam volna, erről írnom kellett volna egy bejegyzést, meghalt az egyik osztálytársam. A beazonosíthatatlanság miatt írom, hogy 28-34 év közötti volt. És amilyen fasz vagyok, amikor meghallottam mi ugrott be egyből? A temetésen ott lesz minden osztálytársam. Gyesze is. Még az is felmerült bennem, hogy nem megyek el, munkanapra fogva a dolgot. Ezen sikerült felülkerekedni, elmentem. Indulás előtt pár percel jött is a pánikroham. Mi lesz majd ha találkozok vele? Ott lesz egyáltalán? És a többiek mit fognak gondolni rólam, ha meglátnak? Mit kell majd csinálni? Kibaszott szar érzés ez a pánikrohamosdi, főleg úgy, hogy tudom, semmi értelme az idegeskedésnek. De végülis nem volt ott. És sokan mások sem, talán csak a fele osztály. Mennyire megörültem amikor láttam, hogy kevesen vannak. Tudom, hogy lehetek ennyire fasz, hogy ezen járt csak az agyam, csak erről írok, amikor meghalt egy olyan ember, akivel az életem első 13-15 évét (ovi+ált.isk.) együtt töltöttem.

3. Szomszédban (kocsma) hajnali kettőkor hangosan szólt a zene, és annyira felspanoltam magam, hogy átmegyek, ordibálok meg ilyesmik, hogy BUMM pánikroham.

Mi a fasz bajom van?

De visszatérve a fő témára, egy dolog nyugtat csak meg, annyira hülyeség volt, hogy tuti nem történik meg. Helóhéj, nem úgy volt, még az elején írtam, hogy 100%-osan materialista vagyok? De, de, és az ilyen faszságok mégis néha "reálisnak" tünnek vagyis inkább csak hagyom magam a hazugságba beleélni. Mint a szerelem? Hmmmm! :D Az álomban érzett vonzalom annyira erős volt, hogy szinte elképzelhetetlennek tartom, hogy csak úgy másvalaki iránt ezt érezzem. Internetnek hála sok szép csajt-nőt látok és el tudnám képzelni az életem valamelyikükkel, hogy szeretem, de most, amit éreztem ebben az álomban, az olyan szitnen van, amit nem tudom, irl el tudok-e érni. ~ Megszállottság-szerelem.

Most a végén jutott eszembe zenét betenni, és ha fentre az került, akkor ide még beteszem ezt a verziót, amitől legszívesebben kinyírnám magam, annyira megérint-átjön-szép-varázslatos-szerelmes = üressé tevő:

 

poppyt kár volt megismernem, imátkozni tudnék hozzá, nagyon be tud szippantani, mint az éjjeli lepkéknek egy izzó a sötétségben, olyan ő.

 

 

Elmebajfokozó, most ugrik be, amolyan utóirat, ami olyan extrém, hogy instant agyfaszt okoz: szakállas lettem. Ok. :D Na de miért? :D :D :D Na? :D XD :rofl: Na? Így hátha nem ismer meg Gyesze harmadik tipusú találkozáskor. XDDDDDDDDDDDDD Istenre esküszöm. XD Van baj tudom. XD

süti beállítások módosítása