Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jún
23

2020. június 23.

Címkék: zene én kudarc szerelem | Szerző: nananananana | 9:50 pm

Mindig van lentebb, de már elég mélyen járok

(its so deep bro XD)

 

Sokszor akartam már ide is írni. De nehéz összeszedni a gondolataimat és időt sem akarok rá szánni. :D De mostanában, hogy voltak a levelezések... mondhatnékom van. :D Még másokra is ráírtam, csak, hogy beszélgethessek. :D Ez gondolom normális, mindenki csinálja. Viszont 4-5 napja lefekvéskor jött a gondolat, keressünk rá: SLEEPING WITH GIRLFRIEND ASMR. Régebben már próbáltam asmr dolgokat, hátha segítenek elaludni, mármint ilyen relaxing asmr-t, meg sleep asmr-t, de nem működtek. És ez a fasz gondolat meg jött a semmiből. A magány... egyedüllét... nagyon lenyom, tényleg úgy érzem, mintha valami mély gödörben lennék, ahonnan alig kivehetően látszik, hogy azért járkálnak a felszínen emberek. Az előzőben említett levelezés erre tett rá, annyira tudtam pedig, hogy ez lesz. Mintha ledobtak volna egy kötelet, hogy ezen felmászhatok, csak a kötél túl vékony, nem bírom megfogni. És akkor a zenehallgatási szokásaim is átmentek érzelmesbe... csodálatos. :D Na szóval ebbe a nyomorult érzelmi világban szenvedek és jön ez a kurva barátnős asmr. Nagyon tetszik, pedig alig van benne duma, mármint abban ami a legjobban bejött, viszont azt az illúziót adja, mintha lenne ott valaki, aki szeret. Akit szeretek. Borzasztó gáz, tudom. XD És ez is kibaszottul gyilkol úgy érzem, mint az a kurva levelezés is, miért kellett nekem belekezdeni?! 

Ahhoz már hozzászoktam nagyjából, hogy egész nap azt hallgatom, mekkora egy értéktelen szar vagyok, bárcsak megdöglenék, és ezzel egyet is tudok érteni. Meggyőztem magam. :D Egyetértünk kedves hang a fejemben. :) Ez az érzelmi faszság nem hiányzott, így még rosszabb.

Pedig ugye már ezerszer eldöntöttem, hogy direkt nem is kezdek addig semmibe, amíg készen nem állok testileg, agyilag, pénzügyileg arra, hogy párkapcsolatot létesítsek, mert ezt a fost aki most vagyok, nem lehet senkire rádumálni. :D De nem, magamra sem bírok hallgatni. Mert egy fasz vagy. Ezt mondom mióta. Jaja, igazad van.

Mivel ilyen az általános elmeállapotom, tudom értékelni, szeretni, sőt, élvezettel hallgatni az amúgy lehangoló zenéket. Majdhogynem mosolygok közben, megnyugtat, lenyugtat, relaxál:

 

Tényleg kurvajó ide írni!

 

Ó. Harmadik típusú találkozás történt. Faszt! Rákerestem, ötödik típusú találkozás. Személyes kontaktus. Ugye van az a nő (Gyesze), aki az osztálytársam volt, és többek között a borzasztó álmom miatt kerülni akarom örökre. Nemrégi bejegyzésben is volt szó róla, a nemezisem. :D Tavaly tavasszal-nyáron történt, csak ugye akkor nem írtam ide. Épp vagy szabadnapon voltam, vagy fogásznál, 11 körül jöttem haza a boltból és jön velem szemben biciklin Ő. Nembaj, teszteljük a szakállat, amit azért növesztettem, hogy nehezebb legyen felismerni. Ú igen? van baj! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD És oda sem néztem. És köszön bazdmeg, hogy heló. Kénytelen voltam visszaköszönni. Nem tudom 100%-osan, hogy felismert-e, vagy csak a falusi köszönés volt, de szar érzés volt. Azóta szerencsére ennyi. Mondjuk olyan már volt, hogy a közelükben lakóhoz kellett mennem számítógépes ügyben és amikor közelbe érve láttam, hogy kapun kívül játszik a gyerekével, akkor éles kanyart vettem és hazajöttem. Van baj! :D Később persze elmentem, de akkor is, mi ez már.

Borzasztó az egész fos ami vagyok.

süti beállítások módosítása