Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
júl
12

2020. július 11.

Címkék: célok szerelem okos | Szerző: nananananana | 9:18 am

IQ BAJNOK hülyegyerek

(lehet nem első ilyen cím)

 

hát, csak nem ide válaszoltam először. elkezdtem tegnap este megírni a választ és egész jól ment, mármint, hogy nem kellett belőle vázlatot csinálnom ide. de kb. 4 óra volt. oké, elég hosszú is, de nagyon megterhelő. de nagyon élvezem is. de induljunk az elejéről. már írtam, hogy régen néztem az iq-mat és valami 120+ volt. aztán jópáréve néztem egy mensa tesztet, este fáradtan, más kifogás nem jut eszembe és asszem 96 lett. megalázó. nem hiszem, hogy ez sokat jelentett volna nekem, de az utóbbi két napban mégis mintha elkezdett volna javulni a világ. asszem hétfő vagy kedd délután volt, munkából mentem hazafelé, már jóideje csücsül a telefonon egy iq teszt program, gondoltam gyakorlok vele egy következő mensa tesztre. :D elkezdtem csinálni és egész jól ment, gondoltam végigcsinálom, hátha jó lesz. nyilván rontottam párat. de a végeredmény azóta is hatással van rám. nagyon fostam, hogy mennyit ír ki. XD 121 lett. oké, oké, ez csak egy program, majd a mensa-s lesz mérvadó, ha ezek után megmerem próbálni. :D nem lett egyből jó kedvem, de folyamatosan jobb lett. és ez eszkalálódott az utóbbi napokban. ugye azért utálom magam, mert dagadt vagyok, hülye és szar. de elkezdtem edzeni, így a dagadtság átmegy izmosságba és most úgy tűnik, nem vagyok hülye. tudom, hogy ez nem zseni szint, de akkor is jobb érzés, mint a 96. és csütörtökön egy fura dologra lettem figyelmes, direkt megnéztem az órát is, kb. 10 óra körül hangzott el először, hogy szar vagyok. :D már több mentális betegséges videót néztem, és ők rendesen hangot hallanak én pedig csak saját magam, de mégis olyan, mintha egy másik én lenne, aki csak szidni képes. és ettől is jó kedvem lett, hogy az a köcsög 10-ig kussban volt. :D és nap közben is többször amikor jött a "mert szar vagy" "fasz" meg ilyenek, akkor csak annyit vágtam rá, hogy "jó-jó, oké". a magam ellen folytatott harcban győzelemre állok. XD

aztán írtam a levelezőnek (mostantól ez a hivatkozási neve, amíg el nem felejtem :D) mással kapcsolatban szerdán, csütörtökön többet is beszéltünk és egész jól is sikerült, este lefekvéskor meg is dicsértem magam, hogy haha, de ügyi-bügyi vagyok. és a péntekem kurvajól telt. de tényleg, kifejezetten jó napom volt. milyen kevésen múlik. milyen szuper lehet azoknak, akik párkapcsolatban vannak. minden napjuk ilyen. viszont a csütörtöki levelezés miatt megint beindult a fantáziám. pedig úgy gondoltam, hogy az utolsó levél miatt, aminél nagyon izgultam és kiborultam a válasz miatt, akkor kész vége, le van zárva a dolog. ez a faszom kurva agyam meg egész pénteken reményteli fantáziákkal bombázott, amiket én mint érzelemhiányos szépen bekajáltam. most megint az lesz, hogy """koppanok""" és visszabillenek a normál állapotomba. lehet nem kellene fellépnem arra az oldalra még pár napig, hogy megnézzük, merre visz ez az emelkedett hangulat. igen, miközben leírtam is tudtam, hogy ebből nem lesz semmi, még ma este ráfrissítek párszor az oldalra. XD

nem számít, ha az előzőben is írtam, de most megbeszéljük, hogy mi volt a baj a válaszlevélben, ami miatt szar lett a kedvem. az egy dolog, hogy tisztázódott, hogy ha nem is férje, de egy olyan személy van a közelében akivel valamilyen kapcsolata van, ami igazán kiborított, hogy egy olyat is írt, ami átfogalmazva és jelentésszinten ez: AKÁR BARÁTOK IS LEHETÜNK MAJD EGYSZER. hogy a kurva anyád bazd meg. a jó kurva anyádat. bazd meg, bazd meg bazd meg. majdnem olyan dolgokról és őszinteséggel beszélünk, mint amiket itt írok neked kedves cuki-muki blogom, és akkor képes egy ilyet leírni. hát basszameg. rá vagyok mérges, de mégsem rá. magamra, mert beleéltem magam egy olyan valamibe, ami csak a képzeletemben létezik a valóságban nincs. ez van akkor, ha érzelemszegény környezetben él az ember és valaki kedves vele. :D de a lottón sem nyertem még. és ezért nem a szerencsejáték zrt a hibás. :D   

a sleeping with girlfriend asmr-t azóta is gyakran hallgatom, fél órás, még sosem értem a végére. mondjuk a nagy teszt majd vasárnap lesz, mert vasárnap alszok el nehezen. szóval ez egy nagyon érdekes dolog. az elején  bluetoothos fülessel próbáltam, most már a telefon hangszórójával. és hogy még valóságosabb legyen, egy párnára teszem. hogy ez mennyire kibaszottul szánalmas. XDDDDDD nagyon rossz drogs lennék, mindent megtennék, hogy droghoz jussak. :D

fogyásfejlemény. a deréktáji oldalsó hájak eltünedezőben vannak. a hasi még mindig kurvanagy, a combom is, de majd lesz még ez másképpen. remcsi. bár a felkarom mostanában nem mutat jelentős javulást, az alkarom oldalnézetből elég fasza. :D ha sikerül, nagyon fura lesz izmosnak lenne. durván 20 év hájpacniság után. hú bazdmeg. bár félek, hogy nem jön össze. mi lesz ha lesz valami szives problémám, mostanában mintha baja lenne, de nincs semmi durva, csak mintha, néha vannak arrafelé fájdalmak, meg ilyesmi. vagy ha csúnyaság történik velem, akkor meg öngyilkosnak kellene lennem. ezt nem akarom leírni, a lényeg, hogy van baj. :D 

ha már öngyilkosság. :D ha nem valami gázos dolog miatt csinálnám, akkor arra jutottam, hogy próbálnék valamennyi pénzt összeszedni és eljutni valamelyik tengerhez. de gondolom olaszországi "kiruccanás" lenne. biztos van az a fájdalom, ami azonnali halált kíván, de próbálok ehhez optimistán hozzáállni (WHAT?XD) és nem ilyenre tippelve, lenne erőm eljutni oda. szeretném a tengert látni. utána ha maradt pénzem, akkor kicsit lébecolni ott, aztán "kihajóznék. és így nem kell a temetést fizetni, máris spóroltam a családnak 700e ft-ot. XD zseniális! 

láttam egy videót egy mentális beteg csávóról, normál élete volt és azt mondta, hogy egyszer csak klikkelt valami az agyában és azóta van olyan állapotban, amilyenben. szorongós, extrém introvertált öngyi nemtudommi. nem ez a lényeg, hanem a klikk. egy főúton kell átmenni a buszmegállóba, viszonylag forgalmas és néha azt mondom, hogy gyerünk, menj ki a kocsi/kamion elé. vége lesz. gyerünk. csináld. és mi lesz, ha ez a klikkelés megtörténik és megcsinálom. mert úgy érzem ez ilyen egyik pillanatról a másikra is megtörténhetne. a másik ilyen klikkeléses dolog amitől félek, hogy van ez az agresszívkodás, ami senkinek a bántását nem jelenti, csak néha szinte dühroham jön rám, magamban, gondolkodok dolgokon és ideges leszek, dühös, de nem valaki felé irányul, csak ilyen casual düh. XDDDDDDDDDDDDDD na és mi lesz, ha egyszer valaki felbasz, jön a klikk én meg agyonverem. nem vagyok nagyon erős, még, de sokszor gondolok olyanra, hogy ezt vagy azt kurvára elverem. meg olyan szcenáriókat is lejátszok, hogy mi lenne, ha a barátnőmet megtámadnák, meg ilyenek és nagyon csúnya az egész. :D de hogy honnan jön ez a magabiztosság, amikor még sosem verekedtem és egy gyáva fos vagyok, azt nem tudom, de van. de csak képzeletben. meg barátnő még azt mondja. hahahaha, ne nevettess már. :P 

a levelezősre visszatérve még egy kicsit. van amikor úgy érzem, úgy gondolom, hogy csak azért beszél velem, mert vagy sajnál, vagy szánalomból, vagy azért, mert látja, hogy milyen csicskafosszánalmasszar vagyok (neagyisten idetalált) és beszél velem, hogy jobb kedvem legyen, nehogy öngyi legyek. és ez olyan logikus is belül, mert mivel nem gondolja, hogy barátok vagyunk-leszünk, csak feltételes módban van róla szó, kapcsolatot meg egyáltalán nem (és én ezen csodálkozok jézusisten), szóval csak ez lehet az oka. ezek a dolgok annyira igazak, logikusak, még ha úgy is gondolom, hogy nem, de lehet nem gondolom, csak reménykedek benne, megint ez a geci faszom kurva remény szó, de gyűlölöm. :D

hogy ebből az emberből, hogyan lesz férj? nem tűnik valóságosnak. azt akartam írni, hogy romhalmaz vagyok, de hát nem is volt semmi építve, ami rommá válthatott volna. :D és még gyerekeket is akarok. meg egy mesterséges intelligenciát, ami megvédene mindentől és mindenkitől. és eljutni a holdra és vagy a marsra. más kívánságom nincs. ma az jutott eszembe, hogy meg akarom kóstolni a hold és a mars felszínét, hogy milyen ízű. elméletileg nagyon tiszták, sterilek, mert nincs rajtuk élőlény. :D

süti beállítások módosítása