Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
aug
18

2020. augusztus 18.

Címkék: tesóm x szar | Szerző: nananananana | 9:17 pm

miért van mindig lentebb?

 

ma kivi voltam, hogy akkor miken gondolkozok. gondoltam felírom. volt értelme? :D pár téma tudott minimálisan felbukkanni, amúgy 40-60% arányban öngyi meg a levelezés téma volt. nem csak kibaszottul unalmas már, hanem folyamatosan és egyre erősebben gyötör ez az egész. már olyan dolgon is gondolkoztam, hogy hogyan kellene magam úgy fizikailag bántani, hogy annak ne legyen nyoma, mert ugye minden nap átöltözök munkahelyen és a hasamon levő kék-zöld foltok már feltűnőek lesznek, mert elég gyakoriak. :D egyszercsak kegyetlen, őrült tekintettel néztem a lábaimra. zoknit sosem cserélek a lábsérülésem miatt. :D hahaha. muhahahaha! ötletek amik eszembe jutottak, de elvetettem: tűvel szurkálni magam, kalapáccsal rácsapni a tenyeremre meg ilyenek. :D az edzés közben nézett videóban a csajnak a lábán vannak vágások, sok, azthiszem ez ilyen önvagdosósdi. talán innen jöhetett az ötlet, hogy fizikai fájdalomba kellene manifesztálni a "lelkit". meeeeh! már mindenféle zenét próbáltam hallgatni, de nem tudom ezeket a gondolatokat elűzni. a podcast hallgatás segít, de arra is ráunok illetve kurvajó témákat is ki tudok fogni. az egyik nemrég a nyilasterrorról szóló könyvről szólt, borzasztó volt, most pedig a nők helyzetéről hallgatok egyet és ez legalább olyan durva. irigység és düh, rengeteg düh tör elő belőlem. le tudnám... le akarom mészárolni az összes férfit. jatényleg, már ufc-t nézek edzés közben. sokat lehet nevetni rajta. :D egyszerű teremtés vagyok.

szóval a mai napom olyan volt mint én magam, egy szomorú foshalmaz, szinte minden percét végigszenvedtem, már tényleg nagyon közel kerültem a síráshoz. :D

 

és akkor fürdés közben ír tesóm, hogy baszakodnak a barátjával, elméletileg az esküvőzős témát már kikerülték, de most babavárókötvényesdi jött elő. és tesóm nyilván nem akar ilyet. kettő, egyaránt borzasztó utat látok, az egyiknél együtt maradnak, nem lesz gyerek (újabb rosszabb út, talán egyszer de) a másik pedig, hogy szakítanak. ha szakítanak, akkor elkezd majd pasizni és... sajnálom, hogy ezt a szót kell használni, majd kúrogatják. én pedig meg fogok őrülni.

 

mondanám, hogy csak egy évig kell kibírni, de félek, hogy gyáva leszek és ha szar marad minden sem tudok majd ennek a kurvajó életnek véget vetni. pedig ma már az akasztáson is gondolkodtam, próbáltam nem venni levegőt, hát, ahhoz képest, hogy régebben a halálraégéstől valamivel enyhébbnek, de az egyik legrosszabb halálnak gondoltam, most mégis elég egyszerűnek tűnik. nem kellene gallowdance-t hallgatni, ja. :D de ha "felvidít"? XD csak az eltervezett öngyi olyan részletes és hosszú, valami egyszerűbb, gyorsabb valószínűbb, hogy megoldható. majd holnap gondolkodok rajta, akarva, akaratlanul. :D

még egy mai gondolat: ha létezik a lélekvándorlás, úgy gondolom nagyon rossz ember lehettem előző életemben. hitler ugrik be hirtelen.

 

megőrülök, felrobbanok. de azért ma is edzettem, mert hátha nem kell megölnöm a testem, mert ugye már belül halott vagyok. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

süti beállítások módosítása