Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
okt
2

2020. október 2.

Címkék: egészség X nemszar | Szerző: nananananana | 11:21 pm

teszt elek

 

világ életemben utáltam a feladatokban és példákban szereplő "humoros" neveket.

most egy elég jó időszak van/volt, nem is tudom, mikor éreztem magam ennyire jól. és ez nyilván egyvalakinek köszönhető. igen bazdmeg, megint a levelezősdinél tartunk. nem bírom már én sem. most naponta leveleztünk és így egész héten rá gondoltam. voltak jó pillanatok, amikor már az agyam is unta és mindenfélén gondolkoztam, de a hetem témája ő. bár sokszor szomorkodom miatta, mert nem lesz belőle semmi érdekes mód, az öngyi helyét is átvette az ezen való szomorkodás, szóval a gondolat-rák kifejezés teljesen találó. küldött egy tesztet, amit megcsináltam és nem tudom hogyan, de tök jól sikerült, úgy hogy még az ő eredményéhez is kapcsolódott. úgy általában is tök jókat beszéltünk és magamat is megleptem, hogy nahát, ez végülis megy valamennyire nekem? de lehet csak vele. tényleg igazán jól ment a kommunikáció. büszke vagyok rád nanananana. :D ma olyan lehangoló gondolatom is volt, hogy oké, hogy ez nem jön össze, de majd hogyan találok ugyanilyet? tudom, hogy elfogult/vak kijelentésnek tűnik, de kibaszottul tökéletes. hoh, akkor miért is gondolom, hogy megérdemelnék egy ilyen csajt? hahahahaha. de a kérdés akkor is adott, mi az esély rá, hogy találok még egy ilyet? senkire nem hasonlít azok közül, akiket eddig ismertem.

ma megcsináltam a tesztet és az eredménye folyamatosan nem a tegnapi lett, kurvára el is ment a kedvem mindentől. mekkora egy fos szar vagyok, gyűlöltem magam. aztán újra próbálkoztam és megint egy másfajta eredmény jött ki, de végül kijött a legelső is, amihez ragaszkodom. :D de érdekes, hogy a másik kettőben ami kijött is voltak olyan pontok (ez ilyen személyiségtesztvalami) amik igazak rám. vagy a teszt fals, vagy szupcsimupcsi le nem írható lény vagyok. :D de az összezavarodottságom az biztos.

hajlok afelé, hogy megpróbáljak megint egy mensa tesztet csinálni és ha az jól sikerülne ezzel a személyiségteszttel kombinálva tagadhatatlan bizonyíték lenne neked is kedves belső haragosom, hogy érek valamit, érhetek valamit. tök jó lenne. de pont ezért félek tőle, mert ha nem sikerül, akkor megint lenyomja a hangulatom.hova lentebb?! :D

ma voltam egy ismerősömnél, nagyjából van pénzük. a lányai általános iskolások és néztem, hogy miket kreatívkodnak otthon és az eszem megáll, nagyon szuperek. úgy értem irigylem őket, mennyire ötletesek, és hogy ezer körrel leköröznek engem, aki sokkal idősebb. már most irigylem a későbbi barátjukat. a gyereknevelésbe ölt minden forint bőségesen visszahozza árát.

de a mostanában levő jókedvnek még egy lökést sikerült ma adni, a fogyós téma. a csokik még megvannak, köszönik kérdésed. :D

a fogyásom dokumentált története eddig:

május 29: 119.9 - július 1: 118.8 - július 31: 114.8 - szeptember 4: 115.6 - október 2: 112.65

ÚR-IS-TEN! :D alacsony elvárással úgy álltam hozzá, hogy csak legalább 114 legyen és nem, fogytam rendesen. omg. nagyon örültem neki. szinte csak két kiló és 110 alatt leszek. de mégsem lesz meg az idei 100 vagy 99.9 :(

a teszt eredményével kapott válasz leírásában szerepel egy mondat, ami nagyon szíven ütött: mindennel rendelkezik, ami a gazdag és eredményes élethez szükséges.
ettől sírni tudnék, mert erre annyira vágyok. de ez csak egy hülye teszt ugye?

süti beállítások módosítása