Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
29

2020. november 29.

Címkék: álom | Szerző: nananananana | 9:54 am

 bekúszó újhullámos rémálom 

 

leírom, hátha valóra válik. :D már sokadik alkalom, hogy ezt írom, nekem nincs bajom az olyan rémálmokkal, amikor üldöznek, vagy rettegni kell valamitől/valakitől, még szórakoztató is valamilyen szinten. de a lelki terrort és a szomorú szenvedést előidéző álmokat utálom, nekem ezek számítanak igazi rémálomnak. a héten 1940-es évekbeli zenéket hallgattam, mert egy fasz vagyok. tetszenek, de nyilván majd mind szerelmes szám. :D szóval a "ne gondolj rá, kuss, KUSS" belső monológ mellé olyan zenét hallgatok, ami csak arra felé tereli a gondolataimat. :D és az egyik zenében ilyesmi szöveg volt, hogy álmomban is látlak vagy pont fordítva, hogy már csak álmomban nem gondolok rád. :D és ma reggel 6 után ébredtem eme szörnyű rémálomból. olvastam a levelét, amiben képek voltak, egy repülőn ült egy csávóval, meh, valamilyen másmilyen képek, majd utána a 3. résznél esküvős fotók, de azon az a csávó lehetett (ezt éreztem) akivel úgy gondolja, hogy összejönne. kb. 8-ig csak feküdtem, és gondolkoztam ezen, nem végig, néha csak pihentem. :D és azt hiszem, ez lehet egy utolsó levél lehetett, mármint amit én tervezek és arra egy válasz, már minden mindegy alapon. :D vagy nem tudom. :D az esküvős képek láttán éreztem, hogy nem akarom ezt, nem bírom, ne és ekkor ébredtem fel. DE! külön szeretném megemlíteni, hogy fantasztikus dolgot művelt az agyam. minimum 3-4 új arcot talált ki, amiket megfelelően állított be a különböző helyszínekre és szöveg is volt, de azt nem olvastam. hátö, hogy is mondjam, a fórum kinézete alapján tavasszal történhetett a dolog. és ezt azt jelenti, hogy ha ez megtörténik, akkor már csak tavaszig kell kibírnom, mert ez után már nem látnék rá reményt, hogy... és végleg törölném a gondolataimból. hahaha, nem úgyis siránkoznék még sokat, de elindulhatna egy folyamat. :D

nem ebből a szögből, de ilyen felállásban:

202011290949.png

közel álltak egymáshoz és a férfi átkarolta a nőt, hátulról látszottak és sűrű volt a növényzet:

202011290951.png

 

drukkolok magamnak, remcsi bejön. ^^ :D félsz mi?

süti beállítások módosítása