Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
már
9

2021. március 9.

Címkék: level.up X nemszar | Szerző: nananananana | 9:12 pm

180°-os fordulat megin'

 

érdekes véletlen történt. több, a depresszióról szóló videót néztem már, de egyik sem szolgált értelmes válasszal, információval, neagyisten megoldással. anno a kereszténységből elég élesen léptem ki, egyik nap még hívő voltam, a másik nap, bár az elején csak dacból, de már ateista, ami elég gyorsan fel is nyitotta a szemem és végeztem is a vallásokkal. aztán történt később, már ezt is írtam, hogy a rasszizmusból is kigyógyultam, lényegében pár perc alatt. már nem is tudom, mióta szenvedek a depressziótól, az utóbbi pár évben már tudtam is, hogy baj van, az utóbbi hónapok ( de lehet, hogy egy évnél is több, nincs kedvem visszaolvasni :D) pedig egészen borzasztóak voltak. és megnéztem ezt a videót, amiben a depresszió kialakulásának okairól beszél a bácsi, elmagyarázta, hogy milyen téves logika mentén gondolkodnak, a példákra mondott megoldást is és, nem vagyok benne teljesen biztos meg részben leírni sem merem, de mintha hatásos lett volna. feltettem telefonra és munka közben párnaponta meghallgatom újra, mert tudom, hogy olyan vagyok, hogy idővel elfelejtem, elferdítem a hallottakat. eddig kb. 4 alkalommal hallgattam végig és 8-9 napja láttam először. és azóta nem szólnak órák arról, hogy hogyan akarok meghalni, meg miért utál mindenki, meg ilyenek. oké, a levelezősdi elég mély tüske, az még nem került ki belőlem, de reálisabb, kevésbé fájdalmasabb a hozzáállásom. szóval az utóbbi pár nap nem volt szar, el sem hiszem. :D

videó linkje, hátha valaki egyszer idetalál és megoldást keres: 

 és mindent úgy mond el, ahogy én azt fel tudom fogni, minden logikus és nekem pont ilyen módon kell előadni akármit is. :D az összes faszság jellemző rám, amit elmondott. egy fura mellékhatása is van a dolognak. írtam többször is, hogy egy ideje mintha gyorsabban telnének a napok, mintha csak végigtekerném őket. és ma már nem először tűnt fel dolgozóban, hogy nem telik az idő. :D kezdik a napok visszanyerni a régi hosszukat, mióta nem az öngyilkosságon gondolkozok, meg nem csak siránkozok. bár még nincs meg a fejlődési "akciós" stádium, de nagyon örülök ennek is, hogy végre normálisabban érzem magam.

 

és ma fizetésemelést is kaptunk, szánalmas, de már bruttó 1900ft-ot keresek majd óránként. XD

majd meglássuk mi lesz ebbő'!

 

süti beállítások módosítása