Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
már
27

elhatározás -> tett

 

most nagyon menőnek érzem magam, mert  1 dolgot sikerült megcsinálni és nagyjából úgy, ahogy azt terveztem. ráadásul bőven idő előtt, mint végül kiderült. :D a levelezősdire akartam válaszolni, de előtte bele akartam olvasni a harry potterbe, hogy valamennyire vágjam a dolgokat, meg felvegyem kicsit a stílusát, mert nem erről kellett írni, de a megjelenés témájának ezt akartam adni. nos asszem írtam, hogy tetszett a könyv és mivel úgy gondoltam, hogy április elejére kellene készen lennem, gondoltam belehúzok, csütörtökön többet olvastam, pénteken talán 2 órát is, esetleg többet, szombaton megint legalább egy órát olvastam és be is fejeztem a könyvet. tetszik. basszameg. folytatni fogom, csak előbb befejezem azt a szörnyűséget, meg van ilyen filozófiai akármim, azt is és utána. érdekesség: a könyv végén harry fekszik a "kórházban", mondja neki dumbledore mik voltak és éreztem, hogy akár sírni is tudnék, de legalább jót mulattam ezen. oh boi. de aztán beszélt erról, hogy az anyja mennyire szerette, meg ez védte meg... majdnem sírtam. XD hangosan olvastam és itt meg kellett állnom, mert nem bírtam beszélni. beszarás bazdmeg. XD aztán még ott volt hagrid fotóalbumos ajándéka, hát... hihetetlen vagyok. :D no igen, hétvégén akartam megírni a levelet, ezért húztam bele, illetve kíváncsi voltam, hogy menne-e ilyen, hogy pár nap alatt elolvasok egy könyvet, oké, csak a fele volt hátra, de akkor is csak ~3 nap volt. aztán tettem-vettem itthon, volt ez-az, aztán elkezdtem megcsinálni a levelet és ha nem is teljesen olyanra sikerült, mint akartam, mert elfelejtettem a nagybetűzésszínezést, illetve nem igazán jutott minden eszembe, viszont sikerült megfelelően teletűzdelni "harry potterrel", és el is küldtem. szóval. már rég törődtem valamivel ennyire, rég csináltam valamit ennyire odafigyelve és régen sikerült valamit határidő előtt úgy megvalósítani, hogy nem is szar, és szóval, úgy gondolom, hogy akár büszke is lehetek magamra. tudom, ez másnak semmiség, de nekem ez előrelépés.

de természetesen nem írt vissza senki. nagyjából. :D 4 levelet várnék. az egyik szinte sosincs fenn már, éli életét, írta is, hogy nem tudja mikor lesz belőle valami, a másik bár régi ismerősöm, neki is van családja és próbálom úgy látni, hogy ezért nem ér rá, a harmadik, aki szintén öngyi akarna lenni, ő írt annyit, hogy mivan, de a levélre még nem válaszolt és neki el is küldtem egy kis leírással a nekem segítő videót, ha másra nem, erre majdcsak válaszol mire megint oda tévedek, a negyedik a levelezősdi, de ővele megbeszéltem, hogy majd ír, ha ráér, és felvettem 2 új embert a "listára" akik megtehetik, hogy nem válaszolnak. :D tehát 6 embertől várnék választ. :D az egyik újtól technikai "segítséget", bár szinte biztos, hogy amit én is találtam az az igazság, de hátha, illetve talán az is benne van, hogy hátha elkezdünk dumálni, régen többet beszéltünk, sok-sok éve egy szilvesztert együtt ünnepeltünk egy online játékban, és akkor a hatodik ember pedig egy szintén öngyijelölt. :D na de miért kellett ez? :D vagy 2-3 hónapja volt egy elég foska kiírása, többen is írtunk oda, de azóta már egy kurva videó miatt a téma szakértőjének érzem magam, hát gondoltam ráírok, hogy tud-e angolul, mert ha igen, akkor elküldöm neki is a videót, ééééés talán beszélek kicsit magamról is, meg róla is kérdezek és talán vele is beszélgetésbe elegyedek, ami azért lenne szuper, mert van rá lehetőség, hogy nem is olyan messze lakik, és annyira király lenne irl találkozni olyan emberrel, akiről tudom, hogy öngyilkos akar lenni. meh, nem fétis, csak érdekes, nem mintha a tükörben nem látnék elég ilyet. XD no! :D nem is,  tényleg nagyon minimális az ilyen gondolatom. a "bárcsak meghalnék" mantrázást felváltotta a "tervezés&megoldáskeresés"-re törekvő gondolkodás. tényleg próbálok az elhangzottak szerint hajlítani a gondolkodásmódomon. bár ma mondjuk nemet mondtam egy olyan dologra (minikirándulás) amihez volna kedvem, de ennek az volt az oka, hogy még nincs meg a rendes fényképezőgépem, csak a "szar". ja, vettem egy floppy-s fényképezőgépet. imádom a képminőséget, amit produkál. persze még csak neten láttam, mert nincs floppyolvasóm, az még úton van, vettem egy usb-s fdd-t. :D kb. 40000-45000ft-ba lesz ez a dolog összesen. ennyiért lehetne egy normálisabb használt bridge gépet venni, vagy ha már dslr-t akarok, akkor abból egy kicsit jobbat, de nem. :D de nem helyes ez a megállapítás, mert igenis erre is szükségem van, tervezek vele valamit, ami remélem összejön. amúgy már próbálgattam, attól, hogy floppy-s, eléggé testre szabható. nincs benne teljes manual mód, de lehet A-t is meg T-t is állítani, de úgy, hogy vagy ezt, vagy azt, isot nem, viszont van manuális fókusz, rendes kukkoló, kihajtható lcd, 14x-es optikai zoom, szóval mivel nem feltétel a professzionális képalkotás, így a feladatának meg fog felelni. de vajon én képes leszek-e a megfelelésre?! :DDDD

a lábméretem kezdett el változni. szoktam írni, hogy nem veszek észre magamon változást a fogyással kapcsolatban, de pár napja feltűnt, hogy igazi, ember formájú kezd lenni a combom. oké, még csak felülnézetből, ha az alja "lóg", de akkor is, nem is emlékszem már, mikor láttam magam alatt rendes lábakat. :D bár még mindig messze van a fürdőzés, pocak mátyás csak lóg és lóg, és terebélyesedik. 

szóval még kitart a lelkesedésem, a lendületem, semmi nem jó, de legalább nem rossz.

süti beállítások módosítása