Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
júl
8

2021. július 8.

Címkék: célok X nemszar | Szerző: nananananana | 8:40 pm

neunundneunzig Luftballons

 

nagy nap a mai. tegnap voltunk a tescoba, kicsit habzsoltam utána, reggel sem voltam wc-n, és mérekeztem dolgozóban és előjött az a kibaszott bűvös szám: 99.70 KG. \o/ újra mérekeztem telefonnal, hogy csináljak képet, akkor 99.95 lett, de mindegy, oké, hogy ez gyakorlatilag 100kg, de már akkor is alatta van. csodálkoztam, és örültem, ez egy elég fontos mérföldkő, lehet ünnepelni, a majd holnap a tegnap vett nutellával és a többi cuccal. :D mármint nem biztos, szeretnék egy stabil 99-et látni, ha holnap több lesz, akkor nem, akkor csúszik egy hetet. 10 évvel ezelőtt még úgy gondoltam, hogy ha 100k felett keresek és 100k alatt leszek, akkor csinálok facebookot, rendeset, de úgy gondolom nem mértem fel rendesen a helyzetet akkor, ez még mindig húgyszar, amilyen állapotban vagyok. :D

jövő hétre tervezek megint kitörési kísérletet, pénzem is lesz, cuccaim is vannak, csak a bátorságom kellene összeszedni, hogy elinduljak kirándulni. bátorságot összeszedni, ahhoz, hogy utazzak, eljussak valahova és ott legyek, hát, inkább úgy értem, hogy emberek közé menjek. asszem erről volt is szó nemrég. :D a tegnapi tescozás közben figyeltem magam és az eredmény az lett, hogy szerintem leblokkolok. bármilyen programot elkezelek egyből, ha kellene tudnék programozni, talán magasabb az IQ-m az átlagtól, de a tescoban voltunk és nem mertem a gyümölcs-zöldség mérleget használni, mert úgysem fog menni. komolyan mondom bazdmeg, teljesen lefagytam, csak krumplit meg sárgadinnyét kellett volna, de nem vállaltam be, tesóm csinálta meg. XD borzasztó nehézséget jelent a  pékáruk elvétele is, most sem tudtam fánkot venni, pedig nagyon szerettem volna, de nagyon nehéz és bonyolult feladatnak tűnt, ami úgysem menne, vagy valamit elbasznék. és akkor ezek után én úgy gondolom, hogy tömegközlekedéssel el tudnék jutni bárhova is? hahaha! :D további nagyon érdekes tescos élményeim is vannak, borzasztó semmitmondóak, de gondolom mivel keveset járok emberek közé, nekem ez mindig nagy nyomás-feladat-harc-ismeretbővítés. láttam egy csávót, szemüveges, olyan arca volt, mintha pedofil lenne, vagy legalábbis egy perverz, és kisvártatva odament hozzá a csaja, szemüveges, barna, lófarokba fogott hajjal, egész jól nézett ki. ez úgy nagyon megragadt, de láttam több jó nőt is átlagos vagy "csúnya" pasi mellett és nem értem, hogyan csinálják. ma gondolkoztam rajta és valamilyen indexet kellene látnom, amit még nem ismerek, ami a külső-belső értéket mutatja, vagy nem tudom mi más alapján döntenek a nők. és egy tök jó dolog is történt, ha megtanultam volna már rajzolni, akkor csinálnék rajzot vagy gifet belőle ide. álltam a bevásárlókocsi mellett vártam a többieket, amíg ruhát néznek, telefonoztam és láttam, ahogy egy hatalmas toronnyi kék bevásárlókosároszlop közelít felém. egy tőlem 1-2 fejjel kisebb lány tolta maga előtt, hosszú haja volt, szétengedve, de egy része középen összefogva. láttam, hogy neki megy majd a kocsinak, pedig bőven lett volna hely, de a 2 másodpercnyi várakozási időben semmi vicces nem jutott eszembe, mert egy retardált fasz vagyok. annyit mondtam, hogy "hoppá", de kedvesen :P és neki is ment. :D mondta, hogy elnézést, vagy valami ilyesmit és továbbment. én pedig nem mertem az arcát megnézni. XD mert ugye nem nézhetek az emberek szemébe, mert valami bántót vélek majd benne felfedezni. pedig nagyon cukinak tűnt, így, hogy nekiment valaminek, mintha egy anime elevenedett volna meg. :D kifelé menet is a mennyezetet néztem gyakran, nehogy szemeket vagy fenekeket kelljen bámulni. nameg a sok nyári ruhát. szemét jónők. :D

vásárlás után várakoztunk még és akkor mondta tesóm barátja, hogy ilyen szabadulószobába tervezi vinni egy barátját a szülinapja alkalmából. akik ott lennének, tesóm, ő (nagyon unom az utóbbi időben már), a barátja, vele nincs komoly bajom, csak úgy gondolom, hogy egy önző ember, nem igazán érdekli más, és neki a csaja, merthogy nem vette el, bár gyerekük van és már régóta együtt élnek, aki amúgy... na mindegy, ők sem egy boldog pár, mert nyilván nem szeretik egymást. de elvannak. a 4 és 5 fő között 1000 forint az árkülönbség és én úgy gondoltam, azért hívna a tesóm barátja engem, mert egy ezrest megér neki, hogy elmondhassa, hogy együtt voltunk ott, meg, ilyesmik. nagyjából beleegyeztem, de ma teljesen elment tőle a kedvem. délután tesómmal jöttem haza és mondtam neki, hogy nincs kedvem menni, aztán kicsit baszakodott, de mondtam, hogy majd megbeszélem vele én. és mert kretén vagyok, nem bírtam tartani a szám, és mondtam neki, hogy gondolom amúgy is csak azért hívott, hogy legyenek öten és akkor elhív egy faszt is, csak meglegyenek. XD ő meg reality check-elt, hogy hülyeséget beszélek. meg közben kiderült, hogy a barátjának a tesója is jön, egész jó nő, csak, hát nem tudom szebben mondani, nem pénzért kurválkodik, de elég sok pasija volt és általában idősek. ez viszont kicsit kilövi az én elméletem. de csak kicsit, mert attól még mindig él az, hogy egy ezres az egész. nagyon nem akarok menni, de félek felhívni, hogy nem megyek, mert majd hallgatni kell a rábeszélést és mi lesz, ha rábeszél. aztán meg majd kérdezi a végén, hogy ugye mégiscsak jó volt, hogy eljöttél.... már most unom. XD

ma dolgozóban próbáltam a levelezősdis dolgot is reálisan nézni, elég kellemetlen "perceim" voltak emiatt, de talán haladt valamerre. próbálom magamban helyretenni és valósan nézni dolgokat és akkor úgy gondolom az lesz az eredmény, hogy ez csak a fejemben létezett, mert túl magányos vagyok. kérdés, hogy sikerül-e meggyőzni magam. D: mert akkor egy tonnával kevesebb nyomna belülről, én még csak .... borzasztó. :D bár úgy gondolom, hogy halad a dolog, mégis rettegéssel tölt el annak a gondolata, hogy a következő fórumra való felnézéskor bele kell néznem a levelezésbe és minden nappal egyre csak nő a valószínűsége egy válasznak. sőt, ki merem jelenteni, hogy tuti lesz. XD ha nem, akkor... nem tudom. ilyen lehetőséget nem tudok elképzelni, megmagyarázni. most még.

süti beállítások módosítása