Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
júl
25

2021. július 25.

Címkék: család x szar | Szerző: nananananana | 10:00 pm

apa meg fog halni

 

így bele is csapnék a lecsóba. nem ezt akartam írni, a mai napig úgy volt, hogy majd más dolgokról írok, de nyilván túl élhető volt már az életem, valaminek csak szét kell basznia az egészet. :) rövid előtörténet. amikor nem olyan rég írtam, hogy voltunk nála valamiért, akkor is láttam, hogy kicsit fel van dagadva az arca, fáj a foga. nemrég, amikor itt volt is ugyanez. ma szólt tesóméknak egy néni, aki az agyhártyagyulladáskor is, hogy rá kellene nézni. nagy nehezen rávettem magam, hogy felhívom akkor nagybátyámat, hogy mi van apával. a nagynéném vette fel, mostanában "bolondos", nem csak simán a pozitív szakaszában van, hanem elég szétszórt is. kérdeztem, hogy mi van apával, és nem szó szerint idézem, de azt válaszolta, hogy á semmi. fáj a foga. aztán mondtam, hogy miért hívom, és akkor meg már úgy kezdte, hogy ja igen, daganat van a szájában és a nyakán. hát. kurvára jól esett, hogy így semmiféle felkészítés nélkül benyögte. szóval semmi baja, csak rákos. XD oké. kicsit még beszéltünk. ugye tesóm szólt, szóval várta, hogy hívjam. gondoltam anyával azért mégiscsak beszélnék előtte, hogy mit is mondjak neki, mert őt nagyon érzékenyen érinti. az előbbi "XD" nem annak szól, hogy én leszarom, csak a szituációnak. de pont a szomszéd nénivel beszélt. illedelmesen jeleztem, hogy beszélnék anyával, szóval pár perc után elment. tesóm meg nyilván várt és biztosan kombinálni is kezdett magában. írt messengeren, de időt kértem, csak hogy még szarabb legyen minden. :D mikor anya bejött és mondtam mi van, utána hívott is nagybátyám és akkor így közösen megbeszéltük, hogy mi van. volt fogorvosnál, de nem a fogával van baj, majd kedden mennek kivizsgálásra. tesóm persze tiszta ideg lehetett már, mert 6 percig beszéltünk. utána felhívtam őt, és a daganat szó kiejtése nélkül elmondtam mi van, szóval, hogy majd kivizsgálják, csak ő sem teljesen hülye és felhozta a daganat témát. miután ezek lezajlottak, kimentem a kertbe füvet vágni, mint egy rendes pszichopata.

borzasztó szar lesz majd, és nyilván reménykedek, de tudom, hogy feleslegesen. évek óta készülök már erre, hogy meg fog halni, már régóta csak önmaga árnyéka, él, de nem igazán "emberi" életet. illetve bele gondoltam abba, hogy lényegében mióta az eszemet tudom, mindig volt valami vele időnként. csak eddig mindig meggyógyult, ami az utóbbi 2 alkalommal csoda volt. de mivel eléggé le van már amortizálódva és biztos rákos lesz, mert régóta dohányzik, ezt már szerintem nem ússza meg. a kérdés, hogy mennyi időnk van még. reménykedek egy fél éves  lehetőségben, de az "túl jó lenne". gyanítom, hogy majd 2-3 hónapot fognak neki jósolni. és talán még ezzel is optimista vagyok. :D jön majd a kibaszott kellemetlen halálhír, a kibaszott kellemetlen temetés és a sok elúszó pénz. igen, ide írtam ezt is, mert egy okádék ember vagyok. :D és akkor majd tesómmal sem tudom még mi lesz, hogyan viseli majd. a gyökér retardált fasz barátja, fel is hozta, hogy egy ismerőse, aki a közelben lakott, ilyenbe halt bele. azt hittem leütöm. és a magyarázata: csernobil miatt van. én sem vagyok túl okos, de ez a retardált fasz, aki a húgomat bassza és közel 400eFt-ot keres azért eléggé alacsony értelmi szintet képvisel, hiába sikeresebb az élet minden területén mint én. ez, ez a beképzeltség. XD

de jó hetem, hónapom, hónapjaim lesznek idén.

 

tudom, lényegtelennek tűnik, de a héten öngyilkos lett egy youtubeos, akit néztem régebben, war thunderes videókat csinált. az utolsó videója, amiben búcsúzik, elméletileg csak a youtubetól, 9 perces, de csak kettőt beszél benne. folyamatosan hallani a hangján, hogy mindjárt sír és így utólag fel is lehet benne fedezni az öngyilkosok beszédstílusára jellemző jegyeket. még egy párszor lehet megnézem, mert.

I'm sorry to let you all down
Its not any of your guys fault
last few years have been very hard
Its all been very hard
Thanks so much for your support
I know many of you will be very successful and do amazing things I hope I helped you in any way or at least entertained you while you achieved amazing feats.
Its hard to sum it all up into words, its hard to make it mean anything but it means a lot I can't think of what else to say, I wish I could say it all but I know that wouldn't help.
The problem is within me, not anyone else but I don't know how to fix it only remove it

Delete my internet history if you stumble upon it

Also this Maus gameplay is great, the thing can work at 7.7 but I'd take it at 7.3

hát oké, a szöveg a videó leírásában talán kicsit árulkodóbb, de ezt is csak most néztem. egyem meg, azért a végén még odateszi ezt a mausos dolgot. :) ez. ez így annyira tökéletes példa egy búcsúzásra, hogy én sem csinálhattam volna szebben. :D minden benne van, minden eleme egy búcsúlevélnek. miért nincs valami lámpa, ami kigyúl az öngyilkosságon gondolkodók fején, hogy aztán segíthessünk rajtuk?! :(

 

lényeg a lényeg, készülődök a szenvedésre akkor mostantól. juhéj.

 

 

 

süti beállítások módosítása