Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
aug
26

2021. augusztus 26.

Címkék: szerelem X nemszar | Szerző: nananananana | 9:19 pm

unom már én is, jóóóó?! :D

 

megint az lesz a téma, ez tölti ki a napjaimat és kész. ma arra jutottam, hogy jó ötlet lesz hangos videót csinálni megint, mert nem tudok ezen túllépni, hogy normál fasznak tart és majd helyesen cselekedni akar, nem rám szabva dönt. és ez jött ki eredménynek, hogy ha ennyire értette a másik hangos videót, akkor most is azt kell csinálnom, és hátha megért. lehet rontok vele a mostani nézőpontján, de más ötletem nincs. :( köszi agy, egyszer kellenél! :P

persze itt nem álltam meg, mivel írtam neki, hogy bármit kérhet, amivel szerinte be tudom bizonyítani,, hogy komolyan gondolom a dolgot, olyanon ábrándoztam, hogy ha élőszereplős videót kérne, akkor milyet csinálnék. :D és sokat nevettem, lehet, hogy másnak nem lenne vicces, de rohadtul jót tudnék csinálni. :D

de kibaszottul ideges vagyok. nagyon kibaszottul ideges vagyok.

szóval ezt elküldtem neki is, és nem visszaírt? éppen apától sétáltam pár házzal arrébb, ahol wifis biztonsági kamerát kellett volna beállítani, közben jött és onnantól szét voltam esve, amíg haza nem értem, mert mi van ha azt írta rá vissza, hogy nem kell, ne csináljak, vagy felesleges. lefürödtem, és úgy voltam vele, hogy mindegy, behozom a szülinapos pálinkám is, és akkor essünk neki. de nem ezt írta, sőt azt, hogy holnap majd már válaszol bőven, de ne fossak. hát pasztmek ja. könnyű ezt mondani. mert ez nekem nem egyértelmű, lehet csak egy látszatnyugtatás, mert tudja, hogy idegesít a dolog, holnap meg majd itt halok meg a gép előtt. XD annyit kértem, hogy holnap délután válaszoljon. :D 

egy dolgot nem tudok csak, hogy említsem-e a videóban majd, mondtam, hogy figyelem magam, hogy miket csinálok, mik a reakcióim. és ma délután, azon a részen gondolkodtam, amikor azt írta, hogy volt szerelmi csalódása és már írtam, hogy nálam ezek a párkapcsolatos dolgok, nem csak őt érintve, általánosan, furán vannak megítélve, negatívan, irigykedve, ilyesmi, jött egy reakció. amikor mérges/szomorú/csalódott vagyok, akkor van ez a dolgok ütése dolog, és most emiatt bele kellett ütnöm a gépbe, amivel dolgozok, fém, erős, bírja. XD de gondolkodás nélkül, még szét sem néztem, mint amúgy szokásom és az öklöm kisujjnál levő porcja kapta a nagyját. nem fájt nagyon, de hazafelé, amikor a telefont fogtam, elég fura volt, mintha be lenne feszülve az a porc vagy nem tudom. XD de már okés, meg egyáltalán nem fáj. csak ez zavar. a reakcióm. viszont mostanában gondolkoztam azon, hogy ne akarjak már pár nap alatt közel egy éves beidegződéseket kikapcsoltnak feltételezni. az, hogy a dolgot megértem és máshogy gondolkozok már a erről, nem jelenti azt, hogy teljesen "kigyógyultam" belőle a mélyben is. félreértés ne essék, felfogtam, hogy miért lettem szerelmes és racionális dolog, de megértettem azt is, hogy igazából csak "képzeltem", nem volt valós. csak ez talán a tudat alattimban, vagy nem tudom hol, de lassabban fog változni.

reggel voltam csak kicsit szarul, viszont nap közben nem voltam depressziós. majd ha azt mondja, hogy ne beszéljünk tovább, akkor majd az leszek duplán is, de ezt leszámítva nincs miért szomorúnak lennem. 

apás téma.

ugye volt ez a levelem jöttös dolog, és emellett még apával is foglalkozni kellett amikor visszamentem és amikor elbúcsúztunk majdnem sírtam. tesómnak is mondtam, hogy most hallottuk utoljára, de ő azt mondja nem ez számít, de nekem nagyon. itt lesz még oké, de megint az van, mint a nagyszüleimnél, hogy egy kurva hangfelvétel sincs róluk. nem hogy videó. apa sem volt soesem olyan állapotban, hogy valamilyen videón is rajta legyen. a kurva isten bassza meg. annyit bírtam csak kinyögni, hogy figyeljen oda, meg ilyen két kezes kézszorítás. 
írtam már, hogy a temetésen nem tudom sírni fogok-e, nem csak mert szégyellem, de ezt valamiért annyira intim dolognak tartom, nem tartozik másra. de már ezekre gondolva is pityergek, ott meg majd hallgatni kell a sok sírót, meg tesómat is, borzasztó lesz.

és ez így egy nem szar nap. :|

süti beállítások módosítása