Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
aug
28

2021. augusztus 28.

Címkék: szerelem X nemszar | Szerző: nananananana | 8:12 pm

paszmek

 

egész nap kavargott a gyomrom, mert nem írt tegnap. és a legfurább, hogy a belső valakit nagyon izgathatta a dolog, mert most, hogy hétvége van és aludhatnék, 3-4 alkalommal felébredtem, és persze meg is néztem, ha már ébren vagyok, hogy jött-e email. :D délelőtt mentünk apához takarítani, 13:30 körül után jöttünk haza, aztán kajáltunk és készülődtünk apához. nem mertem megnézni, hogy jött-e levelem, telefonon is töröltem az értesítéseket letakart kijelzővel. XD most nemrég (19:00) értünk haza, kajáltam, kicsit neteztem és már megnéztem, írt, 14:00 után valamivel.

szóval most paszmek van, mert meg kell nézni és már most olyan állapotban vagyok, hogy elönt a forróság meg fázok is. :D hazafelé megálltunk egy boltban, vettem egy csomó édességet, pálinka bekészítve... a héten írtam, hogy mérekeztem és 98.30-50 körül vagyok, másnap is annyi voltam és arra gondoltam, hogy mi a faszt várok, egy nap alatt mennyit fogyok?! :D pénteken, dobpergés, 97.90 voltam, vagy lehet alatta valamivel, de nem emlékszem most. tök kafa. ha optimista akarok lenni, akkor 7 kiló lemegy és talán kész is vagyok.

19:43 - na de álljunk neki a levélnek, legyél erős nanana. :|

 20:08 - húpaszmek. okéka, POZITÍV aztamocskoskúrvaeget. rég izgultam ennyire. na majd próbálom összeszedni a gondolataimat lehet, hogy címszavakat is leírok és aztán elkezdek róla beszélni. aztakurva, micsoda megkönnyebbülés. húpaszmek. :D

amúgy elmondanám, egész jól viseltem a napot, a gyomorideget leszámítva, de amikor megálltunk vásárolni apától hazafelé jövet, akkor amíg elértünk a boltig, majdnem sírtam. XD és kifelé ez úgy megy, hogy én nevetek, mert nevetem magam, hogy mi a asz?! :D még mindig nem vagyok hozzászokva, pedig már egyre gyakoribb, nem csak ha problémám van, hanem ha valamit nézek, ha már egy kicsit szomorú vagy megható, akkor jön az inger. :D jól van, boldog vagyok.

süti beállítások módosítása