Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
sze
7

2021. szeptember 7.

Címkék: zene x szar | Szerző: nananananana | 9:17 pm

 csak röviden 

 

ma sem akartam írni, de mégis itt vagyok. :D tegnap úgy örültem itt, hogy semmi problémám nem volt, ma meg megint őrületbe kergettem magam. sanszos, hogy a zenének is köze lesz hozzá. elég faszákat hallgattam, többsége nem nekem való. :D lehet, hogy a gyógyulás alatt kerülni kellene. de a régi telómon még van pár dolog letöltve, és nem akarom a spotify-t frissíteni, mert apk-t kell leszedni és akkor lehet újratesz midnent, mert a régin nincs már GAPPS, de ez igazából előny, mert így gyorsabb, mint a gyári rendszerrel. de már frissíteni kell a lejátszót, mert nem tesz be listába számokat, a rendes telón meg mintha már lennének új funkciók is, szóval meghallgatok mindent, aztán újrateszem a progit.

egyik lista kezdő száma bazdmeg:

 meg ilyen fos van benne még:

ez meg mégis mi a faszom és hogyan gondolta:

nem néztem mit hallgatok, még billie eilish pár számát is megismertem, és volt ami tetszett. :D érdekes. eddig nem ismertem, csak annyit tudtam róla, hogy fura a haja, meg nemrég már azt is, hogy nagy melle van. :D fontos ismérv tudom. 

szóval lehet, hogy csak minimálisan, de a zenék is elviszik a hangulatom amerre akarják. jövő héten csak country-t meg dnb-t meg klasszikus zenét fogok hallgatni. :D esetleg valamilyen hard-ot. de nulla lélekkel rendelkező zenét.

apánál ma már egyedül voltam, egyedül csináltam meg a tisztítást, cserét. ma ezen is gondolkodtam, hogy már eddig többször találkoztunk mióta beteg, mint tavaly összesen. és már talán többet is beszéltünk. bár ma nem sokat, de annak a kevésnek volt értelme. pedig szeretnék beszélni, csak nincs mit mondanom.

a levelezősdivel is problémám volt ma. itthon most már nincs, de ott megint bele gabalyodtam a gondolataimba. nem tudom, mi lesz, ha mégsem sikerült átalakítanom a gondolataimat (a szót, hogy érzéseim, nem merem leírni :D). tényleg nagyon örülnék neki, ha tovább mehetne a beszélgetés, sőt még személyesebb lenne, de eszembe jutnak dolgok, amiket a volt-jelenlegi kapcsolatáról ír, és ez összekutyulódik az általános párkapcsolatokat fel nem fogó/irigylő/értelmezési hibával küzdő gondolataimmal és így együtt veszélyes és fáj és kontraproduktív az átkonvertálós terveimmel. de majd ha lesz már időm itthon, majd próbálok ezzel is foglalkozni. ma este is ezt tervezem, szóval megyek is.

szia, jó éjjszakát.

süti beállítások módosítása