Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
21

2021. november 21.

Címkék: X nemszar | Szerző: nananananana | 12:48 am

hajjá meg depresszió megint :D

 

ezt igazából tegnap kellett volna megírnom. :D de már 0:19-val. pénteken (tegnap tegnapja :D) délelőtt azon morfondíroztam, hogy törlöm a messengert meg a facebook appot a telóról és szarok bele. nem megy ez a beszélgetés, emberi kapcsolatok. majd pár nap múlva visszateszem. de később az jutott eszembe, hogy azért is ráírok majd a levelezősdire, viccesen majd azt mondom, hogy elég rossz testvér, meg hogy nem akarom, hogy itt is hosszú szünetek legyenek, mert csak a kerülgetés lesz belőle. elég uncsi dolog, az asztalomnak csináltam, de tönkrement a kábeltartója és azt terveztem, hogy megmutatom neki, hogyan gondoltam megcsinálni, mert megjöttek hozzá a cuccok. geci unalmas, de istennek hála az jutott eszembe, hogy csinálok róla videót. :D és azt meg viccesre próbáltam. talán nagyjából sikerült is. :D és utána meg beszélgettünk, egészen sokáig. nem tudom továbbra sem, hogy hogyan lehetséges ez, de van miről beszélni mindig. mármint mondtam, hogy attól félek, hogy csak ülök majd a gép előtt és lesek, de nem tudok semmit írni, de eddig egész jól alakul.

szóval kedves gecifasszopó depresszió, ha rád hallgatok és törlöm az appokat, akkor most egy ilyen élménnyel lennék szegényebb. szopjál le!

valamennyit beszéltem a pozsgással is, de az csak olyan, hmm-hmm volt. :D na de ma. :D ami tegnap, de nem a tegnap tegnapja, szóval a szombati napon :D elég sokat és már reggeltől megint. este pedig szóba jött és nagy nehezen leírtam a két bajom, apát és a levelezősdit neki. több mondatos volt, de azért elég tömör. :D nem tudom meg tudja-e érteni, hogy akkor nekem ez megy, hogy nem vagyok szerelmes, mert egy olyanon fennakadt, hogy:

Bár még mindig nem tudom, hogy tudsz szerelembe esni valakibe, akit sose láttál...

ezt most engedély nélkül idézem. :D hát, hogy bazdmeg? úgy! :D értetlenkedés, meg barátzónázás ment, bla bla, unalmas téma. nem értik ezt meg a normál emberek. levelezősdi sem érti meg szerintem teljesen. utána sokat hülyéskedtünk, aztán szóba került, hogy van amikor melegnek gondolnak engem, és beleírtam mint indok, hogy mert nem akarok minden nőt megbaszni. ezzel arra akartam célozni, hogy emberszámba veszem őket, nem csak mint megbaszható tárgyként bánok velük. és akkor kérdezi, hogy mennyit... basztam már meg. XDDDDDDDD
nyilván válaszoltam, nem kerek nullával, de rá utaló magatartással. XD aztán eltünt. :D
szerintem kételkedik azokban a dolgokban amit írok neki, pedig semmit sem hazudtam, csak az igazságot írom. 

majd meglátjuk.

hiányzik apa.

 

 

sss

süti beállítások módosítása