Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
22

2021. november 22.

Címkék: X nemszar | Szerző: nananananana | 9:33 pm

gyökerek

 

bocsánat. minden nő gyökér. :D nem értem, ma ekörül forogtak a gondolataim és ez van. mind az összes egy retardált fasz. :D párkapcsolati szempontból. (nyilván irigykedek csak.)

tesóm hazajött, itthon van több napja, szétmentek, és annyira biztos volt, hogy ez végleges. de már tegnap azzal jött, hogy lehet mégsem és úgy gondolom ez is lesz a vége. bele megy egy unalmas, boldogságot nyomokban tartalmazó kapcsolatba. majd szül egyszercsak, aztán rájön, hogy neki ez nem elég, elválnak és addig meg hallgassam, hogy hogyan bánik vele a csávó. nincs kedvem. ha sikerülne valamilyen képesítést szereznem, elhúznék innen és sem anyával sem vele nem beszélnék, csak a minimumot. gondolkoztam azon is, hogy majd hogyan álljak hozzá a kapcsolatukhoz, elmondjam-e a véleményem, vagy csak simán leszarjam őket, legyek egy hűvös geci, vagy próbáljak örülni nekik... nem tudom még.

levelezősdivel tegnap meg ma is beszéltem, a mai kicsit necces volt. XD neki már írtam a helyzetét, legalábbis amit én vélek. de tuti ez van. ő is egy hülye retardált.

a pozsgás egyik nap a megbocsátásról beszélt, meg hogy nem sajátíthatja ki a férjét. nem tudom mennyire gondolta komolyan, de elég komolynak tűnt. hülye retardált ez is.

kibaszottul kiábrándító, hogy senkit nem ismerek, aki romantikus lenne, aki a szerelmet keresi. a hülye levelezősdi azt mondja szerelmes, boldog, vannak még problémák, de ő megálmodta az esküvőt is, csak még nem lehetnek együtt. XD hahaha bazdmeg, wtf? miféle szerelem ez?

jó oké, elismerem, hogy nagyon irigy vagyok és "utálni" akarom őket ezért, de tudom, hogy nem tehetnek erről a magatartásról. mind sérültek lelkileg.

büszke vagyok magamra, ha nem is sokat, de ma tanultam. az adhd-t csináltam, már jegyzetelve.

elméletileg ezzel a héttel együtt még 3-at dolgozok és utána január 8-ig szabi.

ezt az adhd-s anyagot nézve kezdem azt érezni, hogy lehet bele bírok majd fogni rendesen a fejlődésbe. közeleg a december is, remélem tartalmasan töltöm majd el. 30 napom lesz. napi 2 óra tanulással az 60 óra. ennyi idő alatt megtanulhatok bármit.

leálltam a facebookal. alig kommentelek. nem szándékosan, de nincs kedvem. meg...

szia. o7

süti beállítások módosítása