Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
23

2021. november 23.

Címkék: X nemszar | Szerző: nananananana | 10:19 pm

nahát nahát

 

tegnap beszélgettem pozsgással és levelezősdivel is, de úgy éreztem nem ment olyan jól. és ma a 9 órás szünetig azon gondolkoztam megint, hogy nem akarom ezt, nincs hozzá kedvem, felhagyok a beszélgetésekkel. :D szünet volt ugye, visszakapcsoltam a netet és nem írt senki. 9:28-kor jelzés, írt a pozsgás. :D mosolyogtam és annyira örültem neki. következő szünetig ezen gondolkoztam, ezt fogalmaztam meg magamban és utána le is írtam neki, hogy néha úgy érzem, hogy hagyom az emberi kommunikációt, de ő gyakran ír és visszarángat, és ezért hálás vagyok neki. és ma is egész jól elbeszélgettünk. PLUUUUUUUUSZ!!!!!! :D PLUUUUSZ! whatsapp-ot említette már és most sem értem még, mi értelme, de csináltam és felvettük ott egymást. telefonszám megadás kell hozzá! hát! :D van egy román számom a telefonban. :D olyan szuper. :D

délután írt levelezősdi is. és beszéltünk egy csomót. és ügyes voltam. XD és olyan dolgokat írt, hogy imádom. :D 2 féle telefonról volt szó. :D icipicit villogtam a fényképezéssel, de ő kérdezett rá. :P de tök jó volt.

a rendes tesóm még mindig gondolkozik, hogy mi legyen, de vele is marhultam ma, tök jó.

 

szóval továbbra is felvétel van barátsághoz, tessenek írni vagy telefonálni! XDDDDDDDDDDDDDD
tudom-tudom, le van tiltva a kommentelési lehetőség. pedig biztos százával írnátok, bocs skacok! :) XDDDD

süti beállítások módosítása