Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
24

2021. november 24.

Címkék: X nemszar x szar | Szerző: nananananana | 9:57 pm

 ×º°”˜`”°º× รคเl๏г ๓๏๏ภ ׺°”˜`”°º× 

 

nem nagyon volna írnivalóm, de egy elég... "szar" dolog történt ma. :D

tegnapi beszélgetést folytattuk levelezősdivel. történetláncolat: aliexpress került szóba -> látott ott sailor moonos bögrét -> én szeretnék dragon ball-os tollat -> büszkén betesz egy képet, amin a sailor moon-os pólója van

 giphy.gif

nem! nemár! NEMÁR!

miért kellett ezt csinálnia?! :D ha lehetnék, akkor most azt írnám, hogy egyből szerelmes lettem. XD hát de most komolyan! ki vesz sailor moonos pólót? főleg ennyi idősen. és ez a köcsög vett. imádom. ez a geci kurva kibaszott kínzás, hogy mindent imádok ami ő. XD de nem azért, mert ő az, ő csinálja, hanem mert mindig valami olyan, ami elkápráztat. :D és ez szünet végén volt. vagy fél órát vigyorogtam ezen. imádom. ezután volt is egy kis visszaesésem "szerelem-ügyben", de kezeltem. miként? bárcsak találkoznánk, az jól sikerülne és utána megölhetném magam. XDDDDDDD de figyeltem közben, próbáltam visszacsinálni, de úgy tűnik, élvezem kicsit. :D de sikerült gátat szabnom neki, visszazökkentem, szerintem minden okés. sailor moonos pólója van bazdmeg. és madaras matricái. <3 

nem tudom miért, ilyen dolgokért tudok rajongani. de nem csak nála, írtam szerintem, hogy a pozsgásnál amikor ilyen elnyúlós árnyékos képet tett ki magáról, vagy amikor a cipőjéről kérdeztem és mutatta, hogy most egy pár van rajta, ezeket is imádtam.

ja igen, reggel ülök a wc-n nézem, van egy nem fogadott hívásom, privát számról. a kórház és apa is így hív. nem mertem felhívni, anyának odaadtam a telefont, kérdezze meg. apa jól van. naggggyon fostam.

nap közben még eszemben volt valami, de már elfelejtettem. meh. ma 50 fekvőtámaszt megcsináltam. :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

süti beállítások módosítása