Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
29

2021. november 29.

Címkék: X nemszar | Szerző: nananananana | 9:57 pm

velkóm bek köcsög :D

 

a tegnapi kicsit fosra sikerült beszélgetések ma megadták az alaphangulatot. :D érdekes, hogy mennyire el tudok kenődni a legegyszerűbb butaságoktól is. komolyan, egész nap úgy éreztem, hogy akár sírni is tudnék. XD nap közben küldtem egy "vicces" képet levelezősdinek, haházztunk és máris minden okés volt. :D most meg csak kicsit, de éppen a pozsgással beszélek.

mióta megnéztem ezt az adhd-t bemutató és hozzá tippeket adó videót, valamivel jobban értem ezeket a hatalmas érzelmi hullámokat. leírtakból is látszik, hogy még nem tudom uralni, de legalább már értem, mi miért történik és miért ennyire intenzív. és bár több órára visszatért depresszió uraság, most már egész jól vagyok. kajázás után még az álmennyezet felrakását is folytattuk tesóm is segített egy kicsit. még nincs kész, meguntam, szerdán majd folytatjuk. azért is örülök ennek, mert munkaidő vége felé azon sajnálkoztam, hogy itt a hétfő, ráérnék, de kibaszottul fáradt vagyok, a mai nap is elúszik majd. de így azért okés. még olvasni is fogok, ha ezt befejeztem.

gondolkoztam a levelezősdi iránti érzelmem állapotán is, és van amikor olyasmi, mint régen. de visszatérek a realitásba és próbálom ésszerűen nézni a dolgokat, kicsit félek, de úgy gondolom nem lesz vele baj. sőt, néha-néha még azt is érzem, hogy nincs most kedvem neki írni, inkább a pozsgással törődnék. :D  őt meg egyre jobban kedvelem. :D pedig mostanában szétszórtabbak a beszélgetések. vagy ezt is én értékelem rosszul.
nem, nagyon passzív vagyok, úgy képzelem a levelezősdi szerelme is aktív, karizmatikus csávó lehet. aki beszél. :D

süti beállítások módosítása