Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
dec
6

2010 december 6.

Címkék: halál okos | Szerző: nananananana | 11:55 pm

Vooooááááááhhrr!

 

Készvan. Kellett, illetve sikerült véletlenül egy "munkát" kapnom és most fejeztem be a weboldalt. Azért örülök ennyire, mert mysql-t nem használó, mégis dinamikusan frissíthető az oldal. Nem sok vizet zavar, de első ilyen oldal, amit a két kezemmel írtam. :D Ja és úgy, hogy szinte NULLA php tudás volt a hátammögött, úgy tanultam most az else if, echo, fopen, meg ilyesmi parancsokat. :D Azért az hozzátartozik, hogy már régebben programoztam, de az c (cé) volt, és már nemisnagyon tudnék, mert elfelejtetem, meg akkorsem magas szinten, egy főiskolai félévnyi szinten. :D

Iszonyatosan nehezen ment, mert sokszor túl akartam bonyolítani dolgokat, ami aztán pár sorban egyszerűen megoldottam, nameg a rengeteg elírás, mert figyelmetlen vagyok, a sok szintaktikai hiba, mert tudatlan vagyok, szóval egy csomó bonyolító tényező volt. :D De kész. :P :D

Milliomos vagyok. Vagyis nem, mert elnéztem, a nyereségem jelenleg csak 196000Ft. :O Hoppá, nicsak, gazdag a csávó. Hát nem, mert ez tőzsde és azon belül is demó számla. :D És azért csak ennyi, mert figyelmetlen voltam. EUR -ba is "fektettem", de tényleg csak figyelmetlenség. Amúgy 800.000Ft plusszom lenne, ha csak a BP-be fektetek. Kb. 2 milliót adtak a demó számlára. Rossz tudni, hogy nem vehetem ki, a nyereséget sem. :D Haverom, ahol gépet voltam szerelni, ő tőzsdézik, nem nagyon szokott "nyerni" ő 2,6 millióval van fent, de ő igazi pénzzél. :D De még gyakorlom talán ezt a tőzsdézősdi és egyszer egy havi fizum felteszem rá, bár hehe, annyival nem nyerészkedhetnék, millióknál van nagy nyereség. Ennyim is csak azért van, mert a kormány elbaszarintottta és kezdett felemelkedni az EUR. Fuck, most nem kellett volna. :D

Ma voltam temetésen, osztálytársam apja meghalt, rákos volt. Miért mentem el? Nem azért, mert osztálytársam volt, hanem mert régen barátok voltunk, ami mint régebben írtam, miattam, a nemfoglalkozomságom miatt szünt meg, de énnekem minden régi barátom örökre az marad, szóval ezért, bár itthon az osztálytársasdit hoztam fel. Miért vagyok ennyire szar? :(
2 érdekes dolgo is kiderült a temetésen. Tudom, kicsit hibbantnak tünhetek. :D Az egyik, hogy el van jegyezve, ott volt a csaja, jegyese is. Hát. :O Eddig 2 barátnője volt, akit ismertem, egyiket basznám, másik meg is ölhetne szépek voltak. Ez meg nem igazán tetszett, úgyértem semennyire. A másik meg, láttam egy proana-t. :D Ismertem még, mikor nem volt az, mostmeg ÚRISTEN kén éltem meg. Nem kifejezertten ronda, bár sok ruha volt rajta, de tetszett az arca csontossága, bár nem néztem meg jól. :D

 

Többit holnap, mert fáradt vagyok. :D

süti beállítások módosítása