Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
már
5

Ollé, erre is sort kerítek végre. :D

Egész februárban meg január végén sem történt semmi lényeges. Sajnos viccen kívül. Talán egy valamit, egy ember, akit majd 1x a projektbe be szeretnék vonni, kicsit más státuszt kapott, kiderült, hogy eddig félreismertem. :D Eddig: buta, agyatlanul belevágó, jobbikos rasszista, de azért rendes ember, Már: lehetőségeket kereső, a világgal elégedetlen ember.
Mi történt? Valahogy oda jutott a beszélgetés, hogy jobbik, mondtam, hogy éán nem kedvelem őket, ezután mondta, hogy végülis ő sem annyira, aztán valahogy bejöttek a cigányok, mondtam, hát én nem vagyok rasszista, meg a szokásos, hogy miért van az velük ami, aztán mondta, hogy végsősoron ő sem úgy utálja őket (csak a jelenlegi helyzet miatt van benne a (szerintem is) érthető félsz és óckodás. Kiderült aztán, hogy ő is változtatna az országon, és amin meglepődtem, még a biotermesztés is felmerült, ami az én első lépcsőfokom lényegében. :D Ejj mondom, fasza, nagyon boldogan jöttem onnan haza, de ezt megtartottam magamnak, még nem jött el a dolgok ideje. :)

Közben meg vége lett a télnek, a fa*zom kigyűri, hogy megint nem volt egy normális havas téli időszak. -.-

A levelezőtársammal is váltottam már pár levelet, tervmódosítást eszközölnék, nem csak az önműködő gyárakat kell tolni, hanem először még a j3elenlegi problémát, a hatalmas munkanélküliséget kell megoldani, illetve szinkronban folytatni a megvalósítást.

Nagybátyaám telefonált (még februárró van szó XD) mennék-e segíteni, énmeg reflexből rávágtam, hogy igen, mert annyit segített már, hogy még szartlapátolni is elmennék ha kérné. Szőlőt vágtunk ki, 10 sor, ő én meg pár ember meg összevissza is. Hideg volt, de nagyon "élveztem" a sok kellemetlenség ellenére, gyönyörűen nézett ki a táj, és találtam egy olyan helyet, ami télen tökéletesen néz ki. Van egy kis fenyőfás rész, körben csak pusztaság, gyönyörű volt.

Aztán mi volt még, pár napja ismét dolgozom. Mondhatnám, hogy örülök, de nem, illetve mégis. Miért örülhetnék? Mert végre megint pénzt keresek, tudok venni ezt-azt. Miért nem örülök? Mert 4 órában dolgozok, a segély összegével megeggyező bért kapok csak, amiért 4 órát kell szenvednem. Miért örülök mégis? Mióta itthon vagyok, ismét elkezdtem hízni, (lehet lebecsültem eddig a szenvedélybetegek kényszerét, mert én olyan egyszerű dolgot sem tudok megállni, hogy ne egyek sokat, ami nem fizikai kényszer, bár nemtudom, de a lényeg, hogy nem megy,) és így végre ismét mozgok, nem kell segélyért mennem, 1x voltam, nem tudtam, hogy nekem kell a papírt bevinni, bevittem, és ugye soká, így a segély összege 5700Ft volt, mert annyi kompabilitás nincs a dologban, hogy tól-ig rublika legyen benne, persze az én hibám ez is, mértnem kérdeztem meg a dolgot, de hát már nem lehet ezen változtatni, papírforma szerint 5700Ft-ból kellene megélnem egész márciusban, hajrá,! Na szóval eléggé szar volt segélyért menni, emiatt kicsit jobban örülök a dolognak, hogy nem segélyért, hanem fizetésért megyek. Bár ez csak egy lépcsőfokkal van feljebb. Azért is örülök még, mert így néha láthatom gyönyörűszépséget. Azthiszem nem igazán sikerült még kigyógyulnom a dologból. XD Magam sem értem magam, ez kb. olyan szinten van, lehetőségileg, mint a lottón nyerni. Meg amúgyis elég vicces/szánalmas a dolog. XD FUCK!

És az első elterveztem-megvalósul dolog is a küszöbön van, meleg van, újra kinyit majd a hely, ahol lehet edzeni, és én menni fogok. Élvezem, de tényleg az edzés folyamatát, mintha nem is tudom, világokat legyőző hatalom termelődne olyankor az izmaimban, főleg a bicepszemben, jó érzés. :D

Elolvastam egy könyvet: 

Dr Alexander Cannon - Kelet Mágusai

 

 

 

Érdekes, azthiszem filozófiai és pszichológiai tartalmú könyv. Pár dolgot kicsit tisztábban látok, illetve van amiben a véleményem is megváltozott az olvasottak alapján. Tömören miről szól: A szerző tibeti utazása, az ott lefolytatott beszélgetések, történetek, krisztusról is van benne szó, örök létről, "halott" feltámasztásról, mágnesességről, de ami a legjobban szöget ütött a fejembe az az, amikor azt olvastam, hogy a láma elmondta a szerzőnek, hogy az ő agyi utasításukra jött ide, mert találkozni akartak vele. Hogy miért ez az ami a legjobban foglalkoztat? Mert ez azt a "hitemet" támasztja alá, hogy vezetve vagyunk, vagyok, (nem, nem a sorsról van szó, az más tészta) mert ahogy őt odavezették, úgy másnak is adhatnak utat, amit bejárva olyanra formálhatják az embert, amilyenre szeretnék, hogy megláthassa a képességeit, hogy olyanná váljon, amilyenné kell vállnija. Mert tételezzük fel :D, a hatalmas összefüggés: őt elhívták oda, hogy megírja a könyvét, amit én elolvasok és megértem ezt, ami miatt megváltozik, vagy nem is, aminek következtében más lehetőségeket is megvitatok magamban, vagy nemtudom, teccikérteni? :D Szóval ő álltala rávilágítottak dolgokra. Ja, ehez még az is kellett, hogy megrendeljen a szuggeszciós könyvet és mellé ezt íajándékba adják. :D

A legnagyobb hatalom a szuggeszció. A könyvben is felhoznak pár példát, de nem csak azok az érdekesek, hanem amire utalnak, amire hasonlítanak a világban levő dolgokra. És őszinte leszek, ez tetszik. Irányíthatsz embereket úgy, hogy azt tegyék, amit te akarsz, de úgy, hogy azt hidjék, ez az ő döntésük, az ő akaratuk, tőled teljesen függetlenül cselekszenek.

Amiben még váltotam, hogy mostantól minden "történetet" vallást, hitet, feltételesen értelmezek csak, megpróbálok a valódi dolgokra rájönii, csak azokat megismerni. Mert mi is a vallás? A hit része egyértelmű, de a másik az, hogy ezek történetek, régiek, amiket bárki átírhatott a kor vagy a saját érdeke szerint, szóval a dolog gyökerét, tövét, kivonatát kell csak elhinni/elfogadni, amihez a logika adhat segítséget.

Írta a könyv, hogy mondta a láma, hogy krisztus nagy jógi volt, ennek a tükrében, a vízből bor lett szugerált képzetként teljes mértékben elfogadható. És így tovább nézve a dolgokat, mindennek lehet valami valóságalapja. Nem, nem hiszek istenben ismét. De azt elképzelhetőnek tartom, hogy élt egy olyan ember, aki agyának hatalmával, másokat olyan módon tudott befolyásolni, hogy őt az utókornak mint isten fiának állítsák be. Régen hiszékenyebb, tudatlanabb emberek voltak, akiket sokkal könnyebb lehetett befolyásolni, megvezetni. Még ha nem is létezett és a könyv (amiről szó van, nem a bilblia) teljes hazugság, akkor is megvalósíthatónak tartom ezt az egész dolgot.

 

Egyenlőre ennyi. :D

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása