Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
aug
28

confettiandy_1.gif

 

Már csak 3 nap nyár!

Nem mindig utálom a nyarat, de amikor... de, de mindig. :D

 

Tegnap ahogy jöttünk hazafelé, mondta akivel járok dolgozni, hogy ha lesznek ősszel kiscicák, akkor majd szóljak már neki, mert kellene. Mondtam neki, hogy nem, neked nem. Kérdezi, hogy miért. Gondolkozok magamban, hogy miért, miért, mert állandóan olyan sztorikat mesélsz b+, hogy hogyan gyilkolod az állatokat, köztük macskákat is. Vadász, oké, de nem akarom leírni milyen történeteket adott már elő arról, hogyan ölt meg macskát-kutyát stb. És nevet közben, mert mekkora kibaszott nagy tett az. Egy buta, gyenge állatot kinyírni/megbüntetni. Vadász tehát van fegyvere is. És ilyen pszichológiai állapotban van. Hogyan lehet ilyen embernek fegyvert adni?! Nem pszichopata, mert élvezi. Simán csak gonosz fasz. Nade, csak annyit mondtam neki, hogy - Nem, neked nem, mert nemrég is miket meséltél. ":D"

 

Gyakran nagyon lassan villannak be a dolgok, mármint az ötletek. :D A jelenlegi munkahelyem ennyi pozitív dologgal bír, hogy ott viszont van időm gondolkodni. Ezt már tuti írtam. Na és ma megint felbasztam magam, hogy miért vagyok ekkora hülye. Ha bármit kívánhatnék, +100IQ-t szeretnék. A többit megoldom. :D Amire rájöttem, hogy tök hülye vagyok, akartam karaktert csinálni AI-ban és ofc nem tutoriallal kezdem a program használatát, hanem csak úgy natúran belevetem magam. :D És ma esett le, hogy mekkora fasz vagyok, hogyan kell egyenesebb vonalakat csinálni. Alap tutorialból meglett volna egyből ugye, de no problemo! :D A másik dolog, amire rájöttem, hogy krokodil/sárkány tetkó lesz a lábamon. Merthogy egy balesetből van egy "kisebb" """bőrhibám""" :D, amire nagyon illene. Régebben is gondolkoztam már, hogy mi lenne jó rá, mert én megszoktam már, ugye vagy 14-15 éve látom, de mást zavarhat, meg meg is kérdezik, meg látom rajtuk a "jujj, ez biztos fájlt" nézést. Na és erre kafán illene, mert olyasmi a textúrája, mint egy sárkány bőrének. Megnyútották meg nemtudom micsinálták a bőrt, hogy befedje, nyersen csúnya látvány, de tökéletesen működik a dolog, akit érdekel, megrázó, gyomorforgató képeken megnézheti: http://www.bobtheserver.com/pages/leg.html Ezt még régen találtam, valami cápatámadásos izénél és egyből felcsillant a szemem, hogy nahát, nekem is ilyen volt. :D De nem ekkora szerencsére, és lábfejemen van, szóval nem is látszik zokniban. Egyszer egy kafa tetkó alapja lesz. :D Csak valami érzéstelenítősdi kell majd, mert bár a nagyja érzéktelen, azért vannak necces helyek rajta. :D Kicsit ide kapcsológik, hogy majd egyszer szeretnék a koponyámról is egy nyomtatványt. :D Tehát, hogy beszkennelik, utána meg 3D nyomtatóval kinyomtatják. Érdekes élmény lenne. Oké, csak az agy körüli csont, de az az otthonom, ott bent lakok. Tudom, hülyeség, de mivel sejtek összessége vagyunk és a tudatként van valamilyen kapcsolatunk velük, néha azon gondolkozok, valyon lehetne-e velük "kommunikálni"? Nem megbeszélni, hogy milyen volt a tegnapi napod kedves vesém, hanem a működésüket befolyásolni, vagy leegyszerűsítve pl. nagyobb bicepszet kérni. :D Mert úgy működünk, hogy a környezetünkhöz alkalmaszkodunk, ingerre jön a válasz, hogy minek miként kellene változnia a siekrességhez, a túléléshez. De ezt nem én befolyásolom, mármint én én, aki a tudat, hanem ezt magától csinálja, irányítja a test az agy többi része. Bicepszet írtam, de pl. milyen jó lenne a fiatalság megőrzésének a képessége. Tudom, nem értek hozzá, emiatt látom ilyen egyszerűnek a dolgot, de ha valahogyan rá lehetne venni a testet arra, hogy minden sejtjét tökéletesen másolja, akkor lenne időm megnézni az összes animét. :D De lényegtelen, mert nemtudom, hogyan lehetne megoldani, hogy én beszéljek velem, a vázzal. :D Semmilyen ezotérikus, vallásos dologban nem tudok hinni, de annyi lehetetlen dologban látom a racionálisan megvalósíthatóságot. Csak nagyon hülye vagyok. :D Kénytelen vagyok minden nap azért imátkozni, hogy raboljanak el az ufók és kísérletezzenek rajtam, aminek az iqszintnövekedés lenne az eredménye. lalalalalalalasdsdasdas XD Nem, még nem döntöttem el, hogy elhiszem-e azt, hogy itt vannak idegen lények. Azt 100%-ra biztosnak tartom, hogy vannak valahol, mert elképzelhetetlenül nagy az univerzum, ó amikor látom képeken, számokban leírva... csodálatos, csak mindig elszomorít, hogy szart sem fogok belőle megismerni. Oké, a Földön is sok az érdekesség, de OMG, már a Holdra lépni is fapfap lenne, nemhogy egy másik élő bolygóra. Mondjuk a halott bolygók is rettentően érdekelnének, szóval a Hold és a Mars meglátogatásával is boldog tudnék lenni. ^^ Ez annyira érdekelne, hogy még arról is lemondanék erről, hogy legyen valaha is csajom, mármint ha választani kellene. (ÓÓÓÓÓÓÓÓ OFC, csak ez tart vissza most is XD) Nem tudok annáll jobb dolgot elképzelni, mint az űr felfedezése.

Lassan vége a nyárnak, a 3d nyomtatott koponyámmal irány a világűr! Hajrá! XD

Cikkünk megírásában a Carpenter Brut - Trilogy albuma volt segítségünkre. lal

Nagyon fasza zene, spotifyon gondolom meglesz mindig, de ha nincs feltelepítve, akkor youtube link:

 

Nagyon sok jó szám van rajta, nem is, majd mind az, de a kedvencem: 24:44 - Le Perv

Tudom, szubjektív, de fantasztikus zenéket hallgatok mindig. :D

süti beállítások módosítása