Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
sze
11

2015. szeptember 11.

Címkék: munka társadalom | Szerző: nananananana | 11:51 pm

Van egy kis fáziskésés, aznapi dolgokról nem tudok mindig írni, mert nincs hozzá kedvem, vagy másról akarok, meg napközben is gondolkozok, de olyankor az addig történtekről ugye, ami azután lehet ide megírok.

aa41986e151476cee1915ec442e08bac_1.jpg

Kb. ilyen a gondolkodásom, meg néha a gondolatmeneteim is. Emiatt lehet nehezen érthető. :D

Munkahelyen szünetben általában a telefont nyomkodom, vagy híreket olvasok vagy játszok. Néha ha ottvan a főnök is és "vicces" kedvében van, megkérdezi mit olvastam. Már unom egy ideje, de másrészről élvezem is, mert beszélünk, van amikor tényleg jókedvűen. Az a baj, hogy többségében IT-s vagy tech híreket olvasok, esetleg, nagy levegő, az indexet (az egész mindenségét). :D De ott nem sok dolog van ami érdekel, a velvet meg a dívány az, ahol a legtöbbet (arányaiban a legtöbbet) elolvasom. Az index android appjáról van szó. Utána lépek az operába, ott sg.hu, prohardver lapcsalád, de mindenek előtt a magos oldal. Az az én facebookom. :D Na és ezekből csak néha van olyan, amiről beszélnék is, néha bepróbálkozok egy tech dologgal, de olyankor csönd van. :D Na mindegy, a mostani téma mi más lett volna, mint a migránsok, mondtam, hogy azzal van tele minden folyamatosan, meg itt is erről beszélnek. És elkezdtünk mi beszélni erről és kiderült, hogy (oké, tudom, hogy értelmes, attól, hogy fasznak tartom, tudom, hogy értelmes) ő is érti, mi miért és hogyan megy. Meg is dícsértem, hogy végre valaki, akivel értelmesen lehet erről beszélni, a többiek csak "buzi menekülteznek". Nem mondhattam azt, hogy a retardáltak nem értik?! Pedig úgy mondtam volna. XD Szó volt az usa támogatósdiról és az egyikük mondta, hogy hallotta a tvben, hogy valamelyik (pontosan idézte csak én nem emlékszek) kormányfő ezt meg is mondta, de az usa tagadta. Egy pillanatra itt meg kell állni. Tehát bírtokában van az információnak, összerakhatná, de... ááááááááááááá b+! XD Őszintén megvallva úgy 7-10 nappal ezelőtig nem is nagyon tudtam erről sokat. :D Csak azt, hogy jönnek, de gondoltam, hogy baj van. Igen, olvasom a híreket, de az ilyen dolgokon továbbtekerek, mint írtam is. És akkor olvastam, hogy az isis miatt jönnek. Jaaaaaaa! Róluk már hallottam. :P Ezután végképp nem értettem, hogy mit hőbörögnek a magyarok. Több százezer magyar dolgozik külföldön, pedig kurvára nincs magyarországon háború. De mi magyarok nyílván kemény, erős nemzet vagyunk, ha itt lenne az isis nem mennénk sehova. Hagynánk, hogy lefejezzenek, a gyereket ha fiú elvigyék és átmossák az agyát, hogy katona legyen nálluk, ha lány, hagynánk hagy erőszakolják meg, ha sikerül, esetleg lehet belőlük szexrabszolga is. De mi magyarok nem törnénk meg! Mert mi egy keresztény nemzet vagyunk... Na nemtudom, hogy ők ezt gondolják-e vagy csak nem fogják fel a dolgokat, de bármelyik is igaz rájuk, borzasztó. :D Mert tuti, hogy nem látják a dolgok miértjeit. Olyan ez, mint a látható univerzum, meg az a "kis" hely utána. :D És ők csak a láthatóról tudnak, de azt sem értik igazán. De ők nem is annyira számítanak. Tesóm barátjával is beszéltem erről, és azt felelte rá, hogy "oké, oké" de utána ott folytatta, ahol abbahagyta, menyjenek vissza a gecibe stb., és jött a fasiszta duma ezután. Érdekes volt, mert csak rasszistával találkoztam még, fasiszta gondolkodásúval nem nagyon beszéltem még. :D És a durvaság. Édesanyukám. :D Vallásos. Misére is jár néha. Kitől mástól, ha nem tőle kellene azt látnom, hallanom, hogy sajnálja a menekülteket, érti, hogy miért van ez és szíve szerint segítene rajtuk. Ezt várnám. De lal, nem. :D Nagyon nem így áll hozzá. Nem hiába gondolom vagy mondom azt, hogy nem létezik igazi keresztény. Mert egyel sem találkoztam még. Csak azt nem értem, hogy én defektesként tekintek magamra és csupa magát teljesnek, felnőttnek gondoló ember vesz körül és mégis én vagyok az, aki értem, elfogadom és sajnálom ezt a helyzetet, amíg ők erre képtelenek. Na de most hétvégén utánanézek rendesen a témának, ha mégegyszer szóbakerül tartok belőle egy kiselőadást nekik. :D Olyan lesz majd, mintha halakkal ordibálnék. XDDDD Nagyon lenézem őket. Túl arogáns vagyok, ezt nem szeretem, főleg, hogy kúrvára nincs mire fel. Kedves egó, ezt neked köszönhetem. Köszi. <3 ^^ :D Néha amikor a defektjeim eszembe jutnak mindig arra gondolok, hogy én is csak normális szeretnék lenni. Emiatt tetszett talán a Dexter című sorozat is. Fura volt, de próbált normális lenni, vágyott rá. Az első évadban nagyon magamra ismertem. OFC a gyilkolászós dolgot leszámítva! :D

süti beállítások módosítása