Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
18

2015. november 18.

Címkék: munka tervek | Szerző: nananananana | 8:15 pm

Holnap csütörtök, csak ki kell bírni, utána péntek lesz, péntek meg már egyszerű. Éééééés el is telik egy újabb hét.

Az utóbbi időben megint az "edzésen" jár az eszem. Edzés, de idézőjelben csak, mert nem tökéletes, nem normális, csak ahogy én csinálgatom. Párhavonta rámjön, 1-2 hétig csinálom, és... és biztos írtam már itt is csomószor. Meg azt is, hogy pedig úgy szeretem csinálni, egyszerű dolog, és jobb kedvem lesz tőle, mert "érzem az erőt" és amolyan "túlélést segítő folyamat".

Elkezdtem olvasni egy könyvet is, kb. 50 oldal lett meg belőle kb. 3 hét alatt. "Bárcsak lenne eolvasóm, minden nap olvasnék." - gondoltam régen, és eddig (lassan egy év alatt) csak 3 könyvet olvastam el rajta. Ezt olvasom:

444621_2.jpg

Nyílván ilyet kell olvasnom, hátha segít alapon. 

Boxolni szeretnék nagyon, nézegettem is boxzsákokat, de inkább hangfalat vettem a géphez. Fuck logic tudom. De már csak egy monitorcsere 21.5>23/24 +8gb ram, +1 ssd játékoknak + fehér ház/bill/egér kell és tényleg leállok a géphez cuccokat vásárlással. :D

Amúgy van 3 könyv is, amibe belekezdtem, de majd folytatom őket. Meg letöltve is van egy csomó, ami érdekelne. Napi több könyv elolvasásával is sok évre való olvasnivalóm volna. :D És akkor még ott vannak az animék is, abból terányi lemaradásom van. :D

Ma sem történt semmi. Munkahelyen beszélték, hogy mekkora tvdobozt láttak a főnöknél, ketten ott voltak segíteni nála, és az egyik munkatársam azt mondta, hogy minek a nagy tv, ugyan azt adják rajta, mint a kicsin. Az ilyen butaságon úgy fel tudom kapni a vizet. XD Meg is magyaráztam, hogy a faszt, a sima tv-n SD a kép, a nagyképernyősökön (ofc van 720p-s is, de az olyan méretben nem, mint amilyenrő szó volt) FullHD a kép, sokkal élesebb, részletgazdagabb. Utána mondtam nekik a 4K-t is, de mint amikor a majmoknak tanítják, hogyan hámozzanak banánt, kb. úgy néztek. Okkkké-oké, nem kell tudni ezeket, nem is lényeges dolgok, de azért nekem akkor is fura. De ők a facebook-google-internet kombót sem értik, hogy mi mi, nem fogalom szinten, értelmezni sem tudják vagy elmondani a saját szavaikkal. 28-32-24-40 éves emberekről van szó, többségük városi. Hogy sötétítsem a képet, az egyikük a kapd be-t úgy írta le, hogy KABE. :D Nem kabbe, nem kapdbe, kabe. :DDD A másik az elefánt ormányát nem tudta, hogyan működik... És ez egy heti termés csak. :D

Úgy volt, hogy lehet csinál vállalkozást az egyik ismerősöm és mehetnék oda dolgozni mint segédmunkás, de nem vág bele mégsem, de ahol dolgozik, ott lehet lenne hasonló állás, a mostani fizetésemtől jelentősen többet kapnék, így távlatból csak annyi hátránya van, hogy sok cigány is dolgozik ott. Nem vagyok rasszista, ezt írom/mondom mindig, de egy kis félelemmel ez azért eltölt. Mondjuk álomvilágozás közben már gondolkoztam rajta, szerintem jól kijönnék velük. Hiszen olyan jó kapcsolatteremtő vagyok. XDDDDDDDDD De a mostani munkahelyem már szerintem így is maradandó "sérüléseket" okozott a jellememben, szóval jó lenne váltani, még ha lehetséges, hogy rosszabb lesz, akkor is. Nade akkorra kigyúrt boxoló leszek, a faszt számít akármi is. XD Most is már 20:08, lassan feküdnöm kell, de ma sem tanultam, ma sem olvastam, ma sem edzettem, áááááá.

 

 

süti beállítások módosítása