Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
júl
12

Pár dolog kimaradt. :D De most ma van. XD

 

Ma két "fura" dolog is történt. 9GAG-et szoktam nézni minden nap, érdekes, furcsa, vicces dolgok vannak rajta, de nem kell bemutatni gondolom. :D És ma munka közben beugrott ez a két kép:

És majdnem elkezdtem sírni. De sikerült magam visszafogni... hogy "most nem otthon vagyok", ne már. Gondoltam elmegyek WC-re. És mi fogad? Valaki rászart a WC-ülőkére. XD 30-40-50 éves emberek dolgoznak ott. Oké, megtörtént valahogy... de hogy a kibaszott kurvaéletbe nem volt képes eltakarítani maga után? Annyi "pozitívuma" volt a dolognak, hogy elkezdtem rajta nevetni, meg magamban is még percekig vigyorogtam. Nem azért, mert kurvavicces, hanem mert WTF? Ilyen nincs! 100% agyfasz. Ezzel kihúzott most az élet a szarból. :D :S -.-" :D De ha már szóbakerült az Élet, akkor valamit mégiscsak leírnék. 

Történt ugyanis, hogy új emberek költöztek ide, nem is olyan messze. Fantasztikusan kitervelt dolog, gondolkozott az "Élet", hogy hogyan tudna úgy seggbekúrni, hogy egész életemben fájjon. És le a kalappal! Mert összejött neki. Össze ám! Képes volt az a dolog megtörténni, hogy a gyerekkori szerelmem, akiről már volt szó  itt, rémálmom is volt vele stb. stb. ideköltözött kb. 300-500 méterre a lakhelyemtől. Igen, a már családos csajról van szó. És ugye pont a fő közlekedési útvonalamra, hogy minden nap szembesülni kelljen vele. De annyi gyerekesség van bennem, hogy ha kerékpárral megyek, akkor amennyire csak tudok felgyorsítok, nehogy összefussunk, nehogy megismerjen. Van baj tudom. :D Mielőtt boltba megyek megnézem, ott van-e az autójuk, ha ismeretlen bicikli van ott akkor óvatosan viselkedek, benézek előbb, de mivel még nem történt baj, nem csináltam semmi furábbat. :D Mert ez nem az?! :D Egyszer úgyis összefutunk tudom és kurvaszar lesz, de reménykedem, hogy esetleg mégsem? Ughye? Csak egy életet kell így leélni. :D

 

süti beállítások módosítása