Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb
10

2021. február 10.

Címkék: munka emberek x szar | Szerző: nananananana | 8:44 pm

kaméleon v2

 

na szóval.hmm.leírni is fura. ma kicsit gondolkoztam az unikornisokon. az én világomban a nagyon fura-szuper-különleges csajok neve ez. csináltam egy zenés listát, amire olyan zenéket raktam, amik furák, de tetszenek, és talán egy unikornis táncolna rá. innen indult a gondolat. :D na szóval megint, gondolkoztam rajtuk, és az jutott eszembe, hogy eksüeli van ami rám is igaz a jellemzésükből. na szóval, írtam anno tuti, hogy szeretnék én is unikornis lenni, mert akkor unikornisokkal találkozhatnék ésatöbbi. na szóval arra jutottam, hogy időközben lehet sikerült felvenni pár tulajdonságot már, vagy lehet ezek mindig is bennem voltak, csak nem tűnt fel, vagy az is lehet, hogy csak rosszul ítélem meg és nincs is bennem ilyen, csak rosszul rakom össze a dolgokat. bárhogy is van, kicsit megörültem neki. 

ilyesmi már máskor is feltűnt, hogy mintha könnyen menne az azonosulás, ráhangolódás. DE nem mindennel és mindenkivel, csak ha valami vagy valaki érdekel. DE természetesen nem bírok úgy megváltozni, hogy értékelhető személyiségem legyen, a jobb epizódokat leszámítva csak egy unalmas krumpli vagyok.

na szóval, hogyan is képzeljünk el egy unikornist? egy videóban láttam ezt a tökéletes reprezentálását. táncikálnak, menőn, és a csajon kalap van. szinte mindenféle kalapot utálok a nők fején, a szalmás elmegy, meg az elegánsak, de inkább ne viseljenek. :D és amikor ezt megláttam... szívecskés lett a szemem, awwwwww. :))))

202102102009.png

elképesztően gyönyörű!

ma viszonylag nyugodt napom volt, még egy pár pillanatnyi nevetés is jutott bele. tényleg pillanatnyi. de azért kaja készítés közben arra gondoltam, hogy itt a kés a kezembe, csak párszor magamba kell szúrni és nem lesz többé semmi problémám, béke lesz és nyugalom. átlagos nap, átlagos gondolatok. ^^ ja igen, ma mértem is a súlyom, annyi, mint decemberben, tehát két hónapot elpocsékoltam azzal, hogy decemberben zabáltam. gratulálok te nyomorék fasz. tegnap néztem a kezem a tükörben, és ahhoz képest, hogy eddig nagynak tűnt, tegnap sima karnak láttam csak, mintha egy sportosabb tinédzseré lenne. egy év alatt ennyit sikerült elérni.
ó, szerencsére még eszembe jutott egy mai történés, ami kiverte a biztosítékot nálam. sőt kettő is. :D mos mást csináltunk, mint amúgy, és 3-an dolgoztunk egy helyen. én, egy gyökér fasz, meg a barátnője. a gyökér fasz velem egyidős, a barátnője talán 10-15 évvel idősebb. a gyökér fasz az én elképzelésem szerint nem szerelmes, csak igénytelen és egy ilyen nőt fel tudott szedni, elvan vele, baszogatja, főz rá, meg ilyenek. nos, a csajnak láttam, hogy kék-zöld foltos az egyik csuklója. és eszembe jutott, hogy mintha a barátnője egy másik munkatársnak mondta volna, hogy a gyökér fasz "erőszakos" is szokott lenni néha, ha iszik. és itt jön a kurva nagy probléma. nem csináltam semmit. aztán a gyökér fasz később azt mondta, hogy darázs-méh megcsípte a kezét a csajnak, azért olyan. én viccelődtem pár sort azzal, hogy csak ezzel akarja palástolni azt, hogy ő szorította meg a kezét ennyire, de nem érdeklődtem külön erről a csajnál. egy szánalmas fasznak érzem magam emiatt. pedig annyira meg akartam kérdezni. de a poénkodáskor úgy tűnt, hogy a csaj is viccesnek találja, szóval talán nincs probléma. de ezt nem tudom biztosra. a másik dolog, ami nagyon felbaszta az agyam, hogy bár több éve vannak együtt és már dolgozott is itt a csaj, eddig nem láttam ilyet és nem is voltam rá felkészülve, pedig annyira adja magát a dolog, egymás mellett dolgoztak és egyszer csak puhán, kettőt rápaskolt a csaj fenekére. sárga írigység és düh öntött el egyből természetesen. :D

ó és még valami. :D mentem szólni a főnöknek valamiért és az "udvarra" is ki kellett menni ehhez, ahol most is vásárlók pakoltak valamit a kocsijukba. illetve most egy nőci (direkt így írom, a kora ismeretlen XD). fejemen a fülvédő, alatta a füles, hallgatom a zenét, nem is törődtem vele, olyan 10 méterre volt tőlem, és köszönt. arra gondoltam, hogy lehet azt gondolja, hogy majd megyek oda valaminek, vagy nem tudom, de éppen el voltam foglalva a gondolataimmal, szóval annyit tudtam reagálni, hogy integettem neki. XD de nem simán, értelmesen, hanem van ez az idióta, gyors integetésem. ritkán előfordul, amikor el vagyok gondolkozva és ilyen "insert random greetings here" választ gombot nyomok. nem, nem túlzom el, az idiótaságát, mert nevetett rajta. :D na, ha értelmes, életvidám, aktív személyiségem lenne, akkor ezután odamegyek és beszélgetésbe elegyedek vele. merthogy a gyors helyzetfelmérés eredménye az volt, hogy az anyja éppen a főnökkel beszél is fizet, ő meg ott pakol (vagy pakolt) valamit, szóval nem izéség lett volna. ehelyett inkább kaviccsá változtam. meeeeeeeeeeeeeert?! puff!

az a kalapos csaj a képen annyira kurvára szép. 

süti beállítások módosítása