Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb
12

agybajos önkínzás

 

csákó. a héten már tudtam felülést csinálni, nem fájt közben elviselhetetlenül az oldalam. :D ámbár! XD ámbár, ugye a jobb oldallal volt baj, így a bal került sorra, és bár nem fáj, viszont észrevettem a minap egy 5-7 mm vastag, 4-5 cm hosszú kemény valamit a bordáknál a bőröm alatt. valami keményedés (valószínűleg microchip XD).

az agybajos önkínzásom új szintre lépett. az egyik nap elég részletes álmodozásom volt évfordulós !!!!!! (mi a fasz, ugye? XD) meglepetésről, nem ajcsi, hanem egy élmény lenne. lett volna, lehetne, lehetne. XD ma pedig kéremszépen... leírom... majdnem rendesen. :D lehet, hogy néha táncikálok, egyedül, itthon. :D és volt szó a levelezősdiben arról, hogy mit csinálok hétvégén, és oda egy tevékenységnek elmenne, és itt jön a nyomorultság, milyen szuper lenne, ha azt írná, hogy ő is szokott. meg, hogy egyszer szervezzük egyszerre. és akkor itt jönne a messengeres videóhívásos közös táncibánci, maszkban, közös zenelistára és millió dologra gondoltam még. DE MI A FASZÉRT? MI A KURVA ISTEN ÉRTELME VOLT ENNEK? oké, ezen gondolkozni nagyon jó volt, de aztán jött egyszercsak az emlék, hogy mit is írt a kapcsolatáról, aztán az, hogy engem amúgy is utál mindenki, meg le se szarnak, meg ilyenek és hoppá, máris a jókedv átfordult letargiába. :D az jutott eszembe, hogy lehet nincs is hangulatingadozásom, nem lehetek bipoláris meg borderlineos, mert nem magától változik a hangulatom, hanem mert álmodozásból a valóságba térek át és az meg foska. :D jövő héten lehet, hogy fellépek a "fórumra" is, amit most utoljára írok idézőjellel, mert már unom, majd mostantól mindig oda kell képzelni. :D bár megoldottam legutóbb, hogy ne mutassa, ha új üzenetem jött, most majd csak be kell oda lépni, mert akarok valakinek írni, akivel régebben váltottam több levelet, csak aztán elhaltam. minek? jön a jogos kérdés. :D mert írni akarok. reményeim szerint akár egy jó spotifyos listát is kaphatok majd tőle. és errefelé lenne a dolog értelme. :D de nagyon veszélyes ez a dolog, mert kettő-három lehetséges válasz is érkezhet, illetve kettő-három válasz hiányának lehetősége is fennáll. :D előbbi kellemetlen, utóbbi csak a belső hangom igazolja és elfosódik jobban a kedvem. jó, mondjuk valakinek egy elég fos választ írtam, amolyan: néha sajnálom, hogy nem vagyok érdekesebb, biztos visszaírna mindenki". kb. ez volt benne. erre valószínűleg ír valami azért az öngyilkosjelölt sorstárs. XD nem tudom, nem kellene ilyeneket írnom, mondanom, csak annyira ki akarnak csúszni, vagy lehet ez amolyan feltűnési viszketegség, sajnáltatás, nagyon utálom és lehet , hogy gusztustalan dolog is. azért csak "lehet", mert nem vagyok biztos az indokban. :D

idén először ma hallgattam podcastot. de minek? érdekes volt, vicces volt, de egyből jött is az érzés, hogy én egy unalmas szar vagyok. nem tudom, hogyan kellene aktivizálnom magam, pörgősebbre venni a cselekedeteimet, a gondolkodásom, a kommunikációm.

jövő héten jön a rajztáblám. eddig tabon próbálkoztam vele, de necces volt, kivi leszek, pc-n milyen lesz. régóta szeretnék rajzolni, de eddig nem szántam rá magam igazán. sokfelé vezető terveim lennének ezzel is.

na tessék. :D valami hasonlót kellene kipréselnem magamból, amikor megkérdezik, hogy mizu. csak én mindent, ami velem történik unalmasnak és érdektelennek tartok. mert az is.

mégvalami. múlt héten egyvalaki, a héten két valaki is megemlítette, hogy fogytam ugye? nem, továbbra sem tudok ezzel mit kezdeni. valami furaságot mondok és annyi. nem tudom rendesen lereagálni. nem tudom, hogyan kell kezelni a dicséretet, nyilván mert kurvajó volt a gyerekkorom és vagy nem volt miért megdicsérni. :D ó hogy dögölnék meg. két nagyobb esésem is volt, amikor összetörtem magam, miért kellett túlélni? már rég nem kellene szenvedni. micsoda álmok. XD

süti beállítások módosítása