Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
júl
12

2022.07.12.

Címkék: szerelem X nemszar | Szerző: nananananana | 9:04 pm

szüzike

 

július 8.-a óta minden nap beszélünk telefonon pozsgással. a mostani bejegyzés is róla fog szólni. legutóbb amikor írtam, hogy mennyire hiányzik, nem sokra rá telefonáltunk. többek között ezt is mondtam neki, hogy mennyire hiányzott. 

a reggelek kurvajók. nagyjából egyszerre ébredünk, már felvagyok egy kicsit, amikor ír. és oké, hogy ez csak távdolog, de mégis imádom ezt. néha másfelé is terelődik a téma... egyik reggel nagyon jó képet küldött. :D ja igen, tegnap, ma és holnap is szabin vagyok, dolgozóban áramszünet. év végén nem lesz szabim, de nem érdekel. :D

a beszélgetésektől még mindig félek, mert darabosak, de mindig olyan jó. ma beszéltünk kb. egy fél órát, de megtalálta a gyerek. :D kb. 10 perccel később kérdeztem, hogy felhívhatom-e egy percre. csak annyit akartam mondani, hogy tegnap meg ma is gyorsan kellett lelépjen és szeretném elmondani, hogy szeretem, és mondtam neki ezeket, meg hogy "szeretlek". :D és akkor utána megint beszéltünk még kb. fél órát.

később írogatás közben előjött a feleség téma, hogy majd az én feleségem... és akkor oda jutottunk, hogy leírtam, hogy én nem etettem el azt, hogy ővele akarjak élni, ő legyen a feleségem. de mondtam, hogy ezt nem akartam leírni, csak ő kérte, inkább csak nevessen rajta. ő jött a fiatal nő kell nekem dumával. meg, hogy nem nevet. "megható. összeszorul a szívem... kicsordul a könnyem." na pont ilyet nem akartam olvasni. ne legyen félreértés, kurvára boldoggá tesz ezzel, csak ez azt jelenti, hogy ha nem így lesz, akkor az fájni fog neki nagyon. :(
írt olyat is, hogy "nem kell neked ilyen hibás..." amire én azt írtam, hogy "én is hibás vagyok és lehet emiatt is érzem magam veled biztonságban, ezért is értjük meg egymást. a hibás nem feltétlenül jelent rosszat. csak a normálistól eltérő. a normális meg amúgy is csak hazugság... mi legalább őszinték vagyunk.... ezt is szeretem benned." majdnem leírtam neki, hogy szerelmes vagyok, de még ezt a szavat nem akarom használni. akarom, nem merem. az egyik beszélgetésben azt mondta, hogy a 4 napban lesz a csajom. :D ott majd lehet el fogom mondani. ja, meg elküldtem neki a vallomásaimat, amiket töröltem. mind májusi volt.

tegnap edzése előtt küldött képet. nem gondolta végig, egész alakos, smink se volt. :D máskor mindig arra hivatkozik, hogy most nem néz ki jól, azért nem küld arcos képet. :D hát nem is tudom, nem tudom megmondani miért, de tetszik ez a képe. most míg írom ezt is azt nézem. jó öt látni. :) van egy mellékága is a gondolataimnak. figyelem, milyen szerelmesnek lenni. miként viselkedek ilyen állapotban. 

szerelmes vagyok. ha minden jól megy, jövő héten ilyenkor már nem leszek szűz. XD fura, mennyit tud változni az élet. egy éve ilyenkor még levelezősdin sírtam, hogy nem lehet az enyém, most meg kicsit el is hanyagolom és mást imádok. egy totálisan ideálatlan kapcsolatba akarok belevágni. de ránézek, vagy eszembe jut a nevetése, vagy jönnek az érzéseim és bahhhh.

beach house-t hallgathatok.

süti beállítások módosítása