Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
sze
25

Éppen jókedvemben vagyok. Előbb volt egy dezsavűm ami arra késztetett, hogy írjak. :D

A szokásos potenciállal rendelkezik, tök lényegtelen dolog, de tuti álmodtam már ezt. Pillanatkép, ahogy nézem a monitort, az asztalon egy tüzes halálfejes izé, egy ikonnal a totalcommander van megnyitva aminek a tartalma is az lehetett. Majd egyszer összejönnek a számok is, lottó, lehet rá kéne gyúrnom a szuperképességemre. :D

Hogy miért érdekes? Hát még sosem volt 3 mappás meghalytóm, sosem volt egy ikon az asztalon, sosem volt halálfejes háttérképem, meg mit keres ott a ragadozók?Gép újra lett téve, ezért ez az állapot, ami akkor is elképzelhetetlen. Bármilyen halálfejes izét gagyinak tartok, amiatt még lehetetlenebb. De mégis van. :D Csinálok is ezeknek egy cimkét. :D

 

[ + nagyít ]

Közben eszembejutott, hogy elfelejtettem lementeni az álomház-birtok tervét. Mert köcsög Dokumentumok mappába mentettem, aztmeg nem szoktam lementeni, mert sose használom. -.- IDIOT!

Ma játszottam, gépet telepítettem, játszottam. Játszottam a szomszédban, Dead Rising 2-vel, nagyon állat, az 'XD' értelemben. :D Aztán itthon telepítettem, majd God of War-t nyomtam, végig akarok még vinni pár játékot, mielőtt eladom a PS2-t. Csak magunkközt szólva, lehetetlennek tartom, hogy van még valaki, aki sima tv-t, analóg tv-kártyát, PS1-PS2 -t vesz. Mert ezek már csak elavulnak, lassan használhatóak, izé, behatárolható az élettartamuk. :D Mert a tv-s izé érthető, a PS-ekre már nincs új game és milliónyi van ami nincs is. Xbox 360-at akarok venni novemberben, elkezdtem összeírni a játékokat, eddig 140 felé tartok. Bár olyan gazdag lennék, hogy ezeket mind megvegyem, 140*4000Ft (hasraátlagár) = 560000Ft. Pár év alatt talán összejönne éhezéssel.

Közben meg másnap lett. :D

Most "lefekvés" előtt hallgatok még zenét, nemrosszak:

ismét a Chemical Brothers - Further, de annyira jó, és egy "új felfedezettet",

[ YouTube link ]

Ma ismét nagyon meguntam az életet, minden szar és semmi sem egyszerű.

Újabb körvonalak jelentek meg az utópiás tervhez, annak is a kezdetéhez. Öntermelős izéhez, csak szivesen tartanék már a megvalósításnál. Megmásdemégide, a mindennapokat úgy képzeltem el, hogy 4 nap "munka" 3 nap pihi. A munka alatt kutatás-tanulás-tanítás-egyébb, a pihi meg pihi. :P

Fogytam, szerintem nem is olyan keveset, de ismét elkezdtem sokat enni, megint kezdhetek erőlködni. Még fogyózós időszakom előtt sem volt, vagy kurvaritkán (3-4 havonta 1x), hogy estére 4 szelet kenyeret egyek, mindig max 6 szelet volt egész napra, vagyis ez nem jó kifejezése, étkezésenként 2 szelet, és most 2. este eszek 4x1 -et. :S

Boldog zárás:

Holnap (ma, mert hajnalban fejeződik a post :P) filmet nézek, játszok, odaát és itthon is, pakolok (így közelebb kerülök a nyugalomhoz), nem kell korán kelni, már előre várom. :D

Gyerekkoromban úgy utáltam az estéket, ment a fosás és az alvászavar, rémálomkor meg a kényszerébrenlét. :( Bezzeg most, hogy boldog maradjon a végszó, hitetlenként, mértpontidejönnénekként elégy nyugodt vagyok, és ha nem is várom, de szeretem a fekvés idejét. :)

 

(höh, köcsög blog.hu meg nem akart menteni, majdnem minden eltünt, kotsog :P)

 (közben meg a macska behányt XD történnek itt az események kéremszépen XD)

süti beállítások módosítása