Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
25

2015. november 25.

Címkék: munka én | Szerző: nananananana | 7:56 pm

A jobb életben való hit az én pajzsom. Néha megkarcolódik, behorpad, de megvéd a folyamatos depressziótól. 

Nagyot csalódtam Robin Williamsben. :D Mert azt hittem, hogy bár jókedvű ember volt, belül azért voltak problémái, és végül ezért lett öngyilkos. De nemrég olvastam, hogy degeneratív betegsége volt, ezért tette amit tett. Szóval mégsem hasonlítunk, csalódott vagyok. Szeretek hozzám hasonlókat látni, esetleg találkozni velük, olyankor felkel a nap a virágos réten, ott a szivárvány is, éppen tavasz van, kellemes hőmérsékletű szél fúj. Ritka az ilyen érzés, de talán ezért is olyan értékes. 

Ma az történt, hogy megbeszéltük, kinek mennyi szabadsága van, általában 10-15 van még sokaknak, szóval van aki csak pár napot jön decemberben. Egyvalaki meg már csak holnap jön. Na és nekem mennyi van? Év elején kivetettek 11-et, utána elküldtek.. Vártam azért, hogy lesz valamennyi és... -1. Mínusz kibebaszott egy. Mert a kari meg szilveszter közti időszakban nem megyünk már, és arra kell 4 nap, nekem meg 3 van, szóval majd valahogy be kell dolgoznom egy napot. Nagyon elszomorodtam, mert már úgy rákészültem, hogy azért lesz pár napom, de nyílván nem gondolkoztam, csak azt néztem, ami a papíron van. :D Annyi "nyugtatott" meg, hogy bár ez csak egy hét lesz, azért általában januárban sem kezdünk egyből, mint ahogy tavaly (idén lol) sem, 11 nap szabi elment ugye egyből erre, és hátha most is lesz pár nap. De még ez is az optimistább nézet, a pesszimistábban több a szabadidőm. Abban nem hosszabbítják meg a szerződést. :D Bár a rövidebb szünetnek drukkolok, mert hátha sikerül más helyre kerülnöm jövőre, esetleg észhezkapni és akkor legalább volt pár potya napom. :D

Az egyikük szünetben mondta, hogy a motorjára van nyomva, hogy ddr, a motorrészre valahova, az az, hogy melyik országban csinálták. És az a német izének a németül rövidítése. És hogy nálunk NDK, náluk DDR volt akkor annak a neve és az egyik kolléga nem értette, hogy miért van két neve. Mondták neki, hogy azért, mert németül az a rövidítése. És nem értette meg. Nekem meg jött az agyfaszreflex XD, mondtam, hogy "remélem sosem lesz gyereked! :D" Nevetett midnenki. Jött a válasz, hogy "biztos van, amit én sem tudok." Mondtam, hogy ofc, de ez nem tudatlanság, ez az értelem hiánya. D-D-D-Double kill. XD Ha tudnák mennyit vitatkozok neten... lehet inkább nem is szólnának vissza/hozzám. :D Ja amúgy ő volt az, aki a közelemben lakóról kérdezett. De úgytudom nem jött össze a dolog, egy másik kollégával is beszélt róla, az jobban ismeri és az mondta, hogy a lány megnézte őt és inkább nem jelölte vissza.

Milyen fontos dolgok történtek ma is, nem igen emlékszek majd rájuk 5-10 év múlva. :D

süti beállítások módosítása