Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb
7

Mondd!

2D-s mond

୧༼ ͡◉ل͜ ͡◉༽୨

 

Duolingoban egy gyakorlás alatt 2x is elbasztam, egy d-vel írtam, pedig felszólító mód volt.

De most leírtam itt is, hátha megjegyzem, mint annó a muszáj-t, a muszaj.hu segítségével.

 

jjjhjh.gif

Döglött macskákkal álmodtam az utóbbi két napban, mármint tegnap meg előtte. Baj van?

NOPE. Titi meg a nemrég meghalt macskám jött haza és kibaszottul örültem nekik, olyan

jó volt újra látni őket, megsimogatni... ^^ Titi nagyon bújós volt, cicám pedig úriember. :)

Ma történt valami. \o/ Végre. XD Mármint semmi érdekes, csak történés. :D Anya ment segíteni valakinek egy online kitöltendő fontos tesztben, úgy volt, hogy én is megyek, de mondtam, hogy nem vagyok én fontos. Sikerült rábeszélnem, elment, azután hívott, hogy menyjek már el, szóval elmentem. Azért kellettem, mert értek a géphez. XD Egy anyával egyidős néni volt ott meg egy tőlem pár évvel idősebb lány meg egy pár évvel fiatalabb, aki a volt általános iskolai osztálytársam testvére és neki kellett segíteni. Kafa voltam, néha vicceskedtem is, minden jól ment. Sikerült a teszt is, végevan, eltelt 2 perc max és... na akkor mentem is, helósztok. Ők meg kajáltak, ittak, beszélgettek. Tehát az átlagos szociális teljesítményem elfogyott és engedelmeskedtem magamnak. De amúgy ez számomra logikus is, mármint, hogy eljövök, mert nem igazán ismernek (oké, anya talán XDDD), meg ők ismerik egymást, jól elbeszélgetnek én csak feleslegesen lennék ott. Igen, lehetne ellenérvelni, hogy ha ott maradnék, akkor megismernének (mármint, hogy nem idegen lennék, hanem akárismerős), de ez az opció nem érdekel, úgysem lennék rá képes az avatarommal.

 

Egy kis 9gag copy&paste, amiket nemrég láttam és igazak rám :D :S

am95dm4_700b_1.jpg

a4yrdrv_700b_v1_1.jpg

Ezek meg  nagyon tetszenek:


winterunfolding_1.jpg

http://www.nicholasdown.net/new-works

 14. napnál tartok doulingoban. \o/ olyan szép lett a bejegyzés kezdete. :') jár a kex! 5-6-7 merthogy 3 nap alatt sikerült befejeznem. :D

süti beállítások módosítása