Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
júl
19

2020. július 19.

Címkék: itthon | Szerző: nananananana | 10:07 pm

minden is nehéz

 

- itthon, ami a nyugalom szigete kellene, hogy legyen, sikerült anyumnak elérnie, hogy úgy érezzem magam, mint néha suliban, szorongás, összerándult gyomor, szar kedv. ha most lennék öngyilkos, akkor az azért történne, mert nincs levágva a fű. :DDDDDD lehet, hogy összejön ez ilyen fordulópontnak, klikkelésnek az agyamban és csinálok valamit, hogy elkerüljek itthonról?

- nem tudok kommunikálni. tudom, ezerszer írt probléma, de olyan egyszerű dologra kellett volna ma valami vicceset írnom én meg egy fél óra után valami szart benyögtem. hogy lesz ebből érdekesen társalgó nanananana? mert ugye jó itthon, ne menj sehova, most meg csodálkozok, hogy nem tudok kapcsolatot teremteni.

- mostanában találtam pár jó videót, csak még nem néztem meg őket, majd lehet segítenek. majd mutatom. azért is érdekes, mert az egyikben benne vagyok, vagyis a mostani helyzetem. hihetetlen kircsi. :D mármint, akkor lehet minden ilyen videó megtekintése után, mindent is tudni fogok. :D

- töltöttem le könyveket, 6db-ot, mert nemrég egy podcastban az volt, hogy legyen nálunk könyv és akár csak egy oldal elolvasásához is vegyük elő.

- mióta folyamatos helyesírásellenőrzés van, elszörnyülködtem magamon, hogy milyen rettenetesen hibákat vétek. menyjek, elszörnyűlködöm, nállam, annó. és ami a legkellemetlenebb: abszolult. ABSZOLULT. így használom régóta. XDDDDDDDDDDDDDDDDD bazdmeg.

- majdnem egy év után válaszoltam a levelezősdis dolognál, mi a faszért tettem? nem lenne itt ez a nyomorultság érzés, oké lenne, de nem ekkora, és nem kellene azt várnom, hogy mikor ér el a remény vonata a csalódás állomására. ez is a te hibád levelezős! :D

 

köszöntem megint kedves blog, halál az emberiségre! minden írásom nyavajgás. :D

 

süti beállítások módosítása