Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
júl
26

2020. július 26.

Címkék: vallás | Szerző: nananananana | 9:25 pm

 irigy düh 

 

ez lesz lehet az általános mozgatórugóm. :) legalábbis most így néz ki.  FANTASZTIKUS! nem igazán érdekel a pénz, a hatalom, a javak, oké, nem dobnék ki egy ferrari f40-et, nem sírnék amiatt, mert egy villában kell laknom, de ezekről "le tudok mondani". nem nagyon zavar, hogy nincs hozzáférésem ilyen dolgokhoz. az irigy dühöt a baszhatás váltja ki. :D baszhatás, lehetőség a baszásra. XD ez indított az érzés indított el a fogyásban, amiről már nem hiszem, hogy idén sikerülni fog, mármint elérni a normálisat, túl soknak látszik még. 

és azért írok most, mert tesómék hazajöttek a balatontól. már egyszer beszéltük telefonon, hogy odamentek a fiúkhoz kurvák, 5000ft egy baszás. ezt úgy elengedtem akkor, mert csak kurvák voltak. de most szóba került és azzal az indokkal kurválkodnak a fiatal csajok ott, hogy utána fesztiválozzanak a pénzből. majdnem felrobbantam. MIÉRT VAGYOK ILYEN SZEGÉNY RETARDÁLT FASZ? ILYEN CSAJOKAT IS AKAROK BASZNI. 5000ft és a pénz nem is "kajára" kell, hanem csak úgy elszórakozzák. a semmiért értéktelenítik el és hagyják magukat kihasználni. mindjárt beütöm a monitort. XD nem érdekel a világuralom, nem akarok híres lenni. ez az irigy düh eredete, hogy erre nincs lehetőségem.

SEGÍTS HÁT MEG  IRIGY DÜH , ÉN ÚJ ISTENEM, HOGY ELÉRJEM CÉLOM, HOGY MINDENKIT MEGBASZHASSAK. 

 

segíts lefogyni, segíts fejlődni, segíts tanulni, segíts, hogy erős legyek, segíts hogy gazdag legyek és hűen szolgálhassalak azzal, hogy mindenkit megbaszok. XDDDDDDDDD

 

mostantól ezt fogom kántálni. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

van baj nem kevés. nagyon primitív és undorító vagyok. mármint ha komolyan gondolom. komolyan gondolom? lehet! ezt azért írom, mert más olvashatja majd, vagy én sem vagyok benne biztos? igen. :D

süti beállítások módosítása