Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
15

2020. november 15.

Címkék: emberek álom x szar | Szerző: nananananana | 10:06 pm

valódi kínzás

 

nem nagyon szoktam emlékezni az álmaimra. azok is általában rövidek. tegnap/ma viszont egy elég hosszú álmom volt és húúúú. :D kínoztak. :D nem az izmaimba fúrtak, annyi maradt meg, hogy a földön kúszhattam csak és a földről kellett enni, és hogy kurvahosszú volt ez az álom, amiben szenvedtem. óh, majd egyszer talán a mostani életemre is ezt mondom majd? hahahahahaha! XD nope! nem fog megtörténni. de nem volt rossz álom. sokban el sem tért a valóságtól. ja, annak a metaforája. valaki nagyon okos odabenn. :D

már régebb óta szünetelget a levelezősdi, és érzem, hogy kezdek gyógyulni. kurva nagy problémának élem meg még mindig, de a napi 100 egység helyett, már csak napi 80-90 egységnyit gondolok erre. ezt támogatóan nem lépek fel a fórumra sem nagyon és azt hiszem ez lesz mostantól a szokásom. nameg, ha lesz válaszom, sem fogok rá reagálni sokáig és akkor minden nyugodt lesz, mert nálam pattog majd a labda. hogy miért nem halok meg, hogy ne kelljen ezt végigcsinálnom.

telefonon beszéltem ma kb. fél órát egy régebbi ismerősömmel, 60%-osan kedvelem. "németbe" dolgozik már pár hónapja és mesélte mennyit fizet, meg milyennek éli meg az ottani "életet". irigykedtem rendesen. mondta, hogy segít, menjek ki én is. 20%-osan azt mondanám oké, persze, de mivel valamilyen szinten kamugép, nem tudok mennyire megbízható amit mond. illetve lol, hát mennyire fosos vagyok. :D dehogy mennék. de jó lenne.

késő délután egy másik ismerősömnek segítettem, telefonon, anydeskkel, a tanárnéninek. már régen volt róla szó. érdekes, egész jól elbeszélgettünk, vicces is volt, nevettem is, mint egy igazi ember. :D

november van és semmit nem értem el idén, lassan jön a meleg idő megint. igen! már tél előtt ezen idegesítem magam. wtf?!

a levelezősdi hozadékaként és ezt fejlesztve arra gondoltam, hogy próbálok önállósodni. ez nem feltétlenül a pozitív értelemben használt szó. :D önállósodni: senkitől nem kérni segítséget, senkire nem számítani. és így akkor nem bánthatnak meg akarva vagy akaratlanul. illetve gondolkozok ezen az érzelemkiölésen is, mert mióta van, főleg a levelezősdi, azóta csak szarul érzem magam állandóan. és ez nem jó. már ezer éve megmondtam, hogy vulkániként kell élni. és milyen igazam volt. :D

a 2. cica is meghalt, már nem látom napok óta. kurvára sok értelme volt, hogy próbáltam rajta segíteni, bent tartottam... a harmadik nagyjából okésnak tűnik. de még semmi nem biztos.

bár a csokik még megvannak, az utóbbi 2 napban zabálgattam. de legalább az edzés megyeget.

ezelőtt írtam, hogy deja vu-m volt, és jön valaki. hát nem jött senki. XD MEGLEPŐ! XD

köszönöm, hogy leírhattam. puszi.

süti beállítások módosítása