Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jan
20

2021. január 20.

Címkék: emberek x szar | Szerző: nananananana | 9:33 pm

 kedves szavak 

 

ma néztem egy videót arról, hogy milyen trükköket használnak a szociopaták/pszichopaták az emberek manipulálására. és egy dologban nagyon megakadtam. nagyon kedvesek. wait, let me explain it to you. főleg olyan emberekkel működik ez a dolog, akiknek problémás a családi háttere ( hiányzó szülő, elváltak meg ilyesmik). ne, kuss, nekem is egyből mind a két példa eszembe jutott amit ismerek, hogy a kurva élet bassza meg. na, de a lényeg, hogy kedvesek, azt mondják az áldozatnak (azt hiszem lehet így fogalmazni), hogy milyen szépek, lenyűgözőek, hogy szeretik őket, blablabla. én jómagam nagyon szerényen bánok a dicséretekkel, ha valami igazán nagyon tetszik, akkor jegyzem csak meg. és pár hónapja volt, talán itt is leírtam, hogy a munkahelyen a szokásostól nyitottabb voltam azzal a nénivel és meg is dicsértem és furának láttam utána, látszott rajta, hogy jól esik neki. szóval kezdenek összeérni a dolgok lassan a fejemben. úgy néz ki, hogy az általam feleslegesnek és számítónak bélyegzett bókolgatás, tetszésnyilvánítás igen is fontos az embereknek. mert az én nézőpontomból a nők felé bármilyen tetszésnyilvánítás, mindegy mi a tárgya, úgy érződik, mintha csak azzal a céllal történne, hogy "megfektethessék" őket. és én ezt számító hazug dologként könyveltem el magamban. és az a baj, hogy lehet az is, de úgy érzem, hogy a nőknek ez vagy nem tűnik fel vagy nem érdekli őket. de az is lehet, hogy csak azért látom ezt így, mert én úgy érzem, engem mindig csak kritizáltak, lenéztek, utáltak, sosem dicsért meg senki. ez túlzás gondolom, de idebent így érződik, élem meg, emlékszek.

mai napom szinte nyugodtan telt, de ugyanúgy eszembe jutott a levelezősdi és hogy szarok bele, most már ezredjére is és nem is válaszolok. aztán jött az öngyi is. napi rutin. :D ú tényleg, a héten már megütöttem magam dolgozóban is. XD edzem a bordáimat. :DDDDD

nem tudom még, de talán próbálom ezt beépíteni a kommunikációmba. túl sok új dolgot tanulok ezzel kapcsolatban, félek, hogy elfelejtem a javát. :D

sok geci fasszopó nem ír vissza, ma ez volt a kesergésem oka, minimum négyen. :D mert egy unalmas szar vagy. ezzel csak száz százalékig tudok egyetérteni. ;) nem írok soha többé senkinek, nem is lépek fel a "fórumra" sem, szarok bele. nem tudok ezzel mit kezdeni. :( a folyamatos nyitásból, folyamatos zárás lesz. mehetek vissza a kurva alagsorba. :D

süti beállítások módosítása