Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
17

2021. november 17.

Címkék: x szar | Szerző: nananananana | 8:06 pm

houston! baj van! 

 

hát nem hiszem el mi történt. :D egész nap össze volt szűkülve a hasam és émelyegtem, néha kicsit még hányingerem is volt. nem nekem való ez az állandó idegeskedés. hülye köcsög emberekkel nagyon nehéz együtt élni. :D nyugis időszakom volt, sőt, szinte jó. :D

tegnap valahogy szóba jött a pozsgással, hogy miről jut ő eszembe. aztán beszéltünk és eszembe jutott, mert egy fasz vagyok, hogy megkérdezzem, hogy neki én eszébe jutok-e valamiről. :D az élettörténetem írói elég lusták voltak, a levelezősdinek küldött videómhoz hasonló érzést adott a válasza. XD szóval nem csak beképzeltem, amit eddig éreztem. ajajajajjj, és ez baj. ideges is lettem, én nem akartam ezt. nameg, hirtelen lehetőséggé vált valami, amit sosem gondoltam volna és beijedtem. :D aztán egész jót beszélgettünk, egészen estig. :D akkor fogalmam sincs hogyan, de elbaszódott az egész. még feldolgozás alatt van a történés. :D
nem tudom szebben leírni, távolsági kiverés jött szóba és ugye én mindenre tudok megoldást. XD de eddigre már kétszer elköszöntem, álmos is voltam, 23 után jártunk és beírtam, hogy majd holnap megbeszéljük, mire gondolok. utána meg, hogy "jajj, lehet holnap beszélünk utoljára. ����" :D és valahogy neki ez nem egybe adódott, hanem utána azzal jött, hogy ez a holnapi tervem? meg ezt-azt, aztán azzal zárta, hogy nem akar egy lenni a sok közül. mert írtam, hogy több nőszeméllyel is beszélek néha. ezt még régebben. és ez a hülye fasz meg szerintem komolyan vette, pedig végig viccelődtünk. aztán búcsúzós giffeket küldött. lassan lealudtam, ma reggel pedig már olyan üzi fogadott, hogy én faképnél hagytam, stílusosan szóvicc XD meg küldött egy képet, ami a tegnapi egyik beszélgetéshez kapcsolódott, de kitakarta a neveket, hogy nehogy írjak nekik, vagy elküldjem a beszélgetésünket. nem is értem, hogyan fordult meg ilyen a fejében. próbáltam megmagyarázni, aztán mondtam, hogy oké, belinkelem a cuccot és akkor megérti mire gondoltam és hogy miért gondoltam, hogy emiatt nem fogunk többet beszélni. :D
működött? megértette? NEM bazdmeg. XD még valamennyit irkáltunk, de 16 óra körültől nem ír vissza. :D nem is látom, hogy online lenne, szerintem lehet letiltott. bár még ismerősök vagyunk. vagy legalábbis én így látom, nem tudom, hogyan megy facebookon. :D egész nap azon gondolkoztam, hogy majd hogyan mondjam meg neki, hogy ne sértődjön meg, hogy nem párkapcsoalt létesítése céljából beszélek vele, de ettől még kedvelem és élvezem a vele való társalgást. de úgy látszik "megoldja magát a probléma". hát kurvára sajnálom, ha ez ennyi volt. de az is idegesít, ha visszaír, megérti, hogy hülyeségen idegeskedett, aztán meg írom neki, hogy de csak barátok legyünk. XD 22-es csapdája. :D miért kell nekem emberekkel beszélnem? mert ugye, mi baj lehet belőle? XDDDDDD

tesóm egy ideje gondolkozik a szakításon. már legalább egy hete elég reális volt a dolog és ma meg is történt. 9 órás szünetben beszéltünk erről. fosika dolog. :S

na és ez a kettő együtt tökéletesen szétkúrta a napomat. nem öngyilkos akartam lenni, de élni sem volt kedvem. meg az egész napos rosszullét. :S

és reménykedtem benne, hogy a köcsög levelezősdi legalább ír, de ő sem.

 

cső depresszió uraság, igazad volt, mint mindig. :D hallgatlak, tiéd minden figyelmem mostantól. vezess utamon. :D

süti beállítások módosítása