Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
ápr
7

Ma jöttek a pártoktól a reklámok, tegnap orbán akart velem beszélni, de lecsaptam a telefont, nem szeretem, ha filmnézés közben zavarnak. Lehet nem a legjobb első bejegyzéstéma, de, ez történt ma.

Az mszptől csak egy kis lapot kaptam, mesterházy-kormos duó képével. Ki lehet ez a Mesterházy, még sose láttam (természetesen mostansági tv-s bemutatásáig) ezelőtt. Gyurcsányal semmi bajom nem volt, (nem vagyok pártfüggő-pártszimpatizáns-pártbérenc-zsidóbérenc-senki bérence-(főnök ha olvas ezt így kellett)) olyan határozott, üzletemberes okos embernek nézett ki, aztán öszöd félrehallása után távozott, sajnos nem egyből. Ez a Bajnai Gordon is rendes embernek tünt (bár utálom, de elkerülhetetlen, hogy néha ne fussak a tévében valamilyen politikai műsorba), nemtudom mértnem maradt ő.

Kicsit sajnálom most az mszpseket, úgy indulni választásra, hogy szinte esélyük sincs nyerni, nem lehet kellemes, de lehet ők máshogy gondolják. Állandóan torpedózták az ötleteiket, így persze hogy semmit nem tudtak tenni. Sajnálom, hogy ezt kell írnom, de idióta egy ország vagyunk. Nembaj, szopunk, már megszoktuk.

Fidesztől egy "magánlevél" jött, (lehet tájékozatlan vagyok) egy nemtudomkitől, feladó: Beimli Tamás, csak ennyi, nehogy meglátogassa valaki, vagy nemtudom mitől félhet. Ezt érzem a leginkább spamnak, nem szeretem a spamokat, így a való életben pedig pénz-fa pocséklás. Tesóm nyitota ki, a borítékról nem látszott, hogy hírdetés, olvassa: "dühös vagyok... [én] ezt ki írta?" aztán kivette, ja, hírdetés. Tomi le is írja miért, egy nagyon szépen megszerkesztett levél, öröm ránézni, bár a tartalma számomra érdektelen. Biztos más is kapott, nem akarom beidézni az egész szöveget, de lényegében: ellopták a jövőjét-országát, mszp magasról tesz ránk, itt akar élni, szavazatával a kormánynak üzen, ezek mind-mind bevezetők (ezek voltak kiemelve és körülírva) és utána jön a lényeg: "Elegem van, ezért a fideszre szavazok. Bármely más pártra leadott szavazat elpazarolt szavazat. Lehet, hogy jólesne arra szavazni, aki a leghangosabb, de semmit sem érek el vele." Ezt nem tudom ki találta ki, de bár kicsit hibás, tuti ráharapnak sokan. Miért is szavazzak kis pártra, csak annyit akarok, hogy ne a kommunisták legyenek, mert utálom a kommunistákat (fogadnék 100ból 3-4 ha meg tudná mondani, mi az a kommunista és még lehet így is naív vagyok), a fidesz nagy párt, rá kell szavazni. Gondolom valami hasonlót akarnak kicsikarni az ember gondolkodásából, a hónapok (lehet évek) óta tartó, hazug kormány társításhoz. És melyik befolyásolható buta ember ne hinné ezt el, ha nem gondolkodnék, én is egyetértenék, hajrá fidesz, ments meg minket!!! Orbán egy isten,  vagy minimum sámán a dakota mondásai alapján, 1000000 munkahelyet teremt (na persze csak ha még 2x megválasztásra kerül XD és persze most, okos ez, az utolsó két évben már szorulhat a hurok) hajrá! De ezeket nem hiszem el, úgyértem, ez a túl jó, hogy igaz legyen kategória, mint az mszp-s "nem lesz gázáremelés" ércsedmán! dumájuk. Egy lol -al lerendezem az ilyeneket. Még a végéről: "Itt a lehetőség, adja ki Ön is a dühét, és szavazzon velem április 11-én." Erről egyből az ugrott be: ne gondolkodj, cselekedj izomból. Úristen. Ilyet, hát. Szavaz ránk, mert a másikat utálod, mi nem vagyunk szarok, mi nem hazudtunk. Én nem tudnám elképzelni, hogy nem két lehetséges választásnál, azért szavazzak valakire, mert a másikat utálom. Én ha szavaznék (igen, szarházi vagyok, szarok a szavazásra, mert csepnek érzem magam és úgyis a... csőcselék hozza a döntést: fidesz nyer (a jobbikra reményeim szerint csak a rasszisták szavaznak, akikből csak nincs olyan sok, hogy nyerjenek, majd elválik, de visszatérve a mondatra :D én ha szavaznék, akkor a monokos polgármesteres pártra, mekkora ötlet volt már az a szociális kárya, milyen idegesítő arca van már annak az ürgének, benne tudnék bízni. Bízni, persze. Nemhiszem, hogy egy értelmes ember, a közeljövőben bízna egy politikusban, úgyértem öszödnél döbbentek rá az emberek, hogy a politikusok hazudnak, ami meglep, mert mióta élek és értek, azóta hallok, olvasok politikus vicceket, amik nem az igazmondásukról, jóságukról szólnak, de én lehet egy másik univerzumban éltem, eddig, addig.

Kicsit meguntam, ennyit már rég gépeltem, majd (ma?) folyt.köv.

Jólesett.

süti beállítások módosítása