Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
máj
16

boldog születésnapot kívánok a kedves egybegyűlteknek

 

ajj, hogy dögölnék meg, nem bírom ezt a szituációt he! :D  múlt héten történt, hogy voltam egy telefonos üzletben, ahol az eladó az előfizetésemről kérdezett, és én úgy gondoltam, ajánlani próbálja. várjál, kezdjük előrébb. :D bementem az üzletbe és az eladó nő... hát bazdmeg lefagytam. XD kurvajól nézett ki a csaj. egyből hallottam a hangokat: nem vagyok érdemes rá, hogy velem beszéljen. ez a csaj nem kell, hogy szóba álljon velem. attól, hogy ránézek is az undor fogja el. ne is próbáljak meg vele szóba állni, közel sem vagyunk egy társadalmi szinten. 
de megszólaltam, mert ügyet intézni mentem. és egészen addig jól is ment minden, amíg el nem kezdett az előfizetésemről kérdezni, ami máshol van... itt a "nem vagyok méltó rá, hogy velem szóba álljon" mellé jött a "feleslegesen ajánl akármit is, nem érdekel és tudom, hogy ez kötelező, neki sincs hozzá kedve". és mondtam neki, hogy köszönöm, de nem érdekel, tudom, hogy ajánlani kell, de... és akkor azt mondta, hogy "oké, csak beszélgetni akartam, de csendben is megcsinálhatom." és és és én ezt kitörő belső örömmel fogadtam, hogy juhú, nem kell vele beszélnem, neki sem kell muszájból velem, megcsinálja gyorsan csendben. végeztem, mentem dolgomra és amíg vártam tesómra, hogy felvegyen, akkor fogtam fel, hogy mi történt. XD valószínűleg megbántottam, mert (akár még az is) lehet, hogy tényleg csak társalogni próbált én meg gyorsan lekussoltattam. mondjuk annyi biztos, hogy rajtam kívül kevesen nem akarnak vele szóba elegyedni, de én komolyan úgy éreztem, és azt tartottam valóságnak, hogy ő csak kényszerből beszél velem és ezt nem akartam, mert neki kellemetlen, nekem meg megalázóan lekicsinylő. hát igen, az önbecsülésem/önértékelésem a toppon volt, mint mindig.

a héten most volt egy szar napom. és hiába idéztem fel a videóban hallottakat, nem változott semmi. két oldalról is kaptam, az egyik természetesen a levelezősdi a másik pedig a szüleimtől jött. már írtam szerintem, hogy apa csomószor hülyegyereknek hívott és nem kedves értelemben, anyától meg állandóan azt kapom meg, hogy hülye vagyok, nem értek semmit, az nem úgy van, ki ne találjam már. szóval, hogy egész életemben azt hallgattam, hogy milyen ostoba vagyok. munkahelyen a gyökerektől is ezt kapom meg, akik egy kurva smst nem írnának meg negyed óra alatt, ha egyáltalán sikerülne nekik.

meg amúgyis sosem sikerül semmi. buta is vagyok, nem is szeret senki, szóval naná, hogy meg akarok halni, fáj az értéktelenség. és most ezzel mit kellene kezdenem? szinte mindenkitől azt kapom, hogy hülye vagyok, két csajba voltam szerelmes (ez kicsit fura is XD), de ugye semmiből nem lett semmi... ezek a tények.

 volt egy kellemetlen dolog. facebookon azt írtam, hogy mennyivel jobb lánynak lenni és a beszélgetés közben valaki azt mondta, hogy neki le kellett szopnia a főnökét, hogy ne rúgja ki. azóta lelki gyötrelemben élek. ez a téma az ami teljesen felkavar, megöl. többször volt szinte rosszullétem amikor ez eszembe jutott. mintha hányinger készülődne. akarok még erre válaszolni neki, de.... borzasztó. 

na és a végére hagytam egy még gyomorforgatóbb dolgot. :D fel kellett lépnem megint a fórumra és jöttek válaszok. az egyik egy lényegtelen dolog, a másik egy olyan valakitől, akiről azt gondoltam, hogy depressziós, de mire írtam neki már kijött belőle állítása szerint, ami jó de nem örülök neki, hogy magamról közöltem ilyen infókat. :D írt az öngyis csávó is, hogy mért vagyok ritkán és sikerült úgy nem elmagyarázni neki, hogy lényegében mégis elmagyaráztam, mármint ha nem teljesen hülye. és amiért fel kellett lépnem, a kurva levelezősdi. mert egy gyökér faszgeci vagyok és a google naptárba beírtam, hogy születésnapja van, írnom kell neki. a google kibaszott naptáramba. hogy merészelt oda is beférkőzni? XDDDDDDD de komolyan?! :S és ez sem ennyi volt, hogy írtam egy boldog születésnapot, akkor előtte már gondolkoztam mit írjak bele még, meg egy egész napot engedélyeztem álmodozni...

és akkor miért akarok meghalni? XD ezért bazdmeg, mert fos az egész. :D ó lehet, hogy két szar napom is volt. mert az egyik nap piros szobás, rágondolós lejátszási listát hallgatva, sírva edzettem. XDDDDDDDD annyira groteszk ezt belülről látni. hogy mi van? mi történik? mimimi? XD

tegnap gletteltem.

süti beállítások módosítása