Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
ápr
14

Jó szar nap volt. Semmi jó nem történt, sőt, ma ismét reménytelen lettem. Felhívtam azt, akinek hívnia kellett volna, és aztmondta nincs szabad állás, és nem is lesz, plusz kiderült, hogy csak olyat vesznek fel, aki rendelkezésreállási támogatást kap. Én ezt nem kapok, szóval ha üres hely lett volna, még akkor se kapom meg, köszönöm a munkanélküli hivatalnak. Eddig is annyit segítettek. Első alkalommal mikor ott voltam, egy betölteni kívánt állást rögzített a nő, később tudtam meg, hogy többet is lehetett volna. Remélem legalább szar élete volt-van-lesz, hogy ilyen egy fos.

Ma voltam a szomszédba. Átvittem a PS2-t, játszottunk, vagyis inkább ő, végülis csak kb. 1 óra hosszat voltam ott. Közben hazajött a tesója és mondja a szomszédom, hogy ajjajj, majd beárulja az anyjának. Ú-R I-S-T-E-N! Azért, hogy valami a tvre volt kötve. Normálisak ezek? Nem az árulkodás, hanem hogy valami a tvre van kötve. Úristen. Elmebetegek. Amúgy nemlehetetlen. XD A tesója nyugott kis szende, magánakvaló. Máig ezt gondoltam. Mikor hazajött, elkezdett hangoskodni, hogy hogyan kerül a telefonja az asztalra. Szerencsére volt indoka a szomszédomnak és ottvoltam, amúgy lehet vér folyt volna. (?) XD A szomszédom is elég nyugodt lélek, de vele kapcsolatban is tévedtem, egyik alkalommal játék közben elkezdte, hogy "dögölj meg ribanc... a kurva anyád te ribanc..." Eh mondom. Ezkiez? XD Amúgy nem nagyon kedvelem, folyamatosan nagyzol a fos gépével. Core2Duo E4400 talán, meg 8600GTS, 2GB ram. Tudja, hogy nekem fos gépem van, és képes olyanokat kérdezni, hogy én várom-e ezt vagy azt a játékot. De betudom annak, hogy fogyatékos. Tényleg, egyszer majd bemásolok egy tőle jött emailt, igazi kódfejtőnek érzem magam olvasása közben. A másik, amiért utálom, hogy állandóan hazudik. De folyamatosan. Ezt vagy azt vette, de mindent ezer meg kétezer forintért. Például vett egy rossz telefont, egy ezresért. Mutatta, elég ramaty állapotan volt, egy nokia n90. Kábel, töltő, doboz nélkül, semmi csak a telefon. Kábelt akart tőlem kérni, hogy töltse, de mondtam nincs. Aztmondta a tesójának is nokia van, beletette annak az aksiját és kiírta a telefon, hogy nem kompaibilis vele. XD Na ezt a telefont 15 ezerért adta el állítása szerint.

Utána mentem a haveromhoz, akit nemrég írtam, hogy voltitt. Segítettem neki googlézni, emailcímet csinálni, regisztrálni ide oda, minden olyan, amihez elméletileg már értenie kellene, de sík hülye. De azért nagyra van magával, hogy lett netje és egyből bekerült 5-6 torrentoldalra. :D Ez még nem is lenne baj, én is vagyok egy páron, bh-ncore-majom (itt jóideje csak regelt vagyok, nem töltök)-puretna. Első kettő kiegészíti egymást, utóbbi gyurmafilmlelőhely. :) Na de ő nem ilyeneken van, hanem gagyi fosokon. Oké, hogy meghívő kellhet ide oda, de szereztem neki egyett bd-t -re. Annál csak szarabbakon van még bent, de minek? Mind1, örüljön a fejének. Mindig nagyra van magával énmeg közben röhögök belülről.

Lehet én tartom sokra magam, főleg a jelenlegi helyzetemet figyelembe véve, de elég sok embert kiröhögök, magamban. Részben ezért is nem szeretek idióta/keménykedős emberekkel beszélni, mert unalmas az előadásuk, és van akiket még ennél is jobban kerülök, akinek coffja van. Eddigi életemben 2 de maximum 3 ilyen emberrel váltottam pár szót. Hallani hallottam mikről beszélnek és hogyan, ez épp elég volt. Az ő gondolkodásmódjuk a legidegesítőbb számomra, ezért örülök, hogy valahogy ezt jelzik.

Lehet persze, hogy velem van a baj, vagy lehet én nem értem meg jól magam. Nem is az, hogy utálok sokmindenkit, csak idegesítenek, irritálnak. Bár sokakat mégis csak utálok, akiket letudnék lőni, azok a makacs és ostoba emberek. Akiknek épésszel ésszerűen érvelek és nem hiszi el, vagy ellenkezik. A mert-csak emberek. :D Az összes vallási fanatikust ide sorolom. Anyának is sokféle képpen próbáltam már elmagyarázni, hogy nincsisten, de csak azt mondja ne idegesítsem. Tudom, ez kicsit szemétség, mert mióta él hisz és ez táplálja reménnyel, bár épp emiatt kellene, hogy felismerje, hogy hülyeség, de zavar, hogy értelmetlen dologgal foglalkozik. Nemaz, hogy minden vasárnap templomba jár, de mittudomén, nincs kedvem felsorolni. Lényeg, hogy minden vallásos időtöltés-cselekvés csak időpocsékolás. Az olyat tartom a legnevetségesebbnek, mikor azt kérik, hogy isten segítse ki őket a bajból. (Csak a keresztény vallásba van betekintésem, a többit csak hallásból, tvből ismerem, de mind egy kaptafa, hatalomszomj.) Na mert gondoljunk csak bele, árvíz volt, elmosta a házam. Imátkozom istenhez, hogy segítsen meg. Miért is segítene? Hiszen ő okozta a bajt. Vagy nem? De! Ha nem konkrétan az árvizet, de ha szól előtte, megakadályozható a kár elszenvedése. (Na ennyi, nem akarom most kifejteni azt, hogyan lettem felvilágosult. :D ) Ez olyan mintha a bérgyilkoshoz aki lelőtt könyörögnél, ugyan, vigyen már el a kórházba.

Ma koradélutánig folyamatosan esett, kis pihenő után késődélután folytatta. Valamennyit ültettünk a kertbe, ezek legalább megáznak. Tizenegy után keltem valamivel, utálok soká kellni, de ma jólesett nagyon a fekvés. Olyan ez, mint a csöveseknek az alkohol. Legalább ilyenkor nem gondolok arra, milyen szánalmas vagyok, milyen szar és kilátástalan az életem. De ilyen ez a társadalom, majd egyszer hátha megjavul, bár az arogancia és a gőg mint emberi jellem, biztos soha nem tünik el, én legalábbis nem hiszem. És amíg nem múlik el, addig ilyen szar marad minden. Ezért szeretem az okos embereket, őközöttük sokan nem gyakorolják ezeket a magatartásokat.

Sok filmből tanulok, lehet hülyeség, de hagyom, hogy beszívódjon ami tetszik bennük. Sok film, sorozat hatott már rám. Mostanában sok Star Trek-et nézek, abból is beépült pár dolog. Csak az a baj, hogy néha kiesnek dolgok. :)

Ennek a hétnek nagy várakozással indultam neki, de pont hogy ekkora erővel sikerült magam "arcon ütni", ismét minden szar állapotban, érzesben vagyok. Egyszer próbáltam már, hogy a szar ellenére is bizakvó voltam, optimistán néztem mindent és csak annyi változott, hogy minden még szarabb lett. Ezért már nem próbálkozok ezzel. Ha nem lenne az őrült optimizmusom, szerintem nem is bírnám. Remény nélkül, lehetőség nélkül az élet elég szar, azt kell mondjam szart se ér. Persze, az élet egy ajándék, mondják ezt annak, akinek semmi nem sikerült még, az élete egy fos és semmi változást nem vár a jövőben. Ha bolond kedvében van, még ki is röhögi azt, aki ezt mondja. Én nem röhögnék, nekem ittvan az őrültségem. Ha már így szóbajött a fos élet. Ma egy a tesóm iskolájába járó gyerek öngyilkos lett. Megértem azt kell mondjam. Régebben én is sokszor gondoltam rá, de csak elméletileg, gyakorlat közelébe sose jutottam, még gyerek voltam. Elég szomorú, de elég sok olyan időszakra emlékszek, amikor sokszor, talán minden héten többször is sírtam, minden szar volt. Biztos volt jó is a gyerekkoromban, de úgyérzem elég szar volt. Most, idősebbként meg már azért van elvetve a dolog, mert egy öngyilkos családjának biztos szar lehet. Biztos felmerül az emberekben ilyenkor, hogy milyen szar élete lehetett az illetőnek abban a környezetben, ha ilyet tett. A másik, anyagilag elég megterhelő egy temetés, jelenleg nincs rá keret. És hogy paradoxxá váljon a dolog, ha már lenne rá pénz akkor azért nem lenne időszerű, mert a pénz azt jelenti, hogy már nem szar az élet. Szóval így ezek miatt nem logikus az öngyilkosság. Nem ismertem azt a gyereket, nem tudom miért tehette, de ha ép ésszel tette megértem. A családját nagyon sajnálom. Belegondoltatok már abba, hogy egy gyerek elvesztése mit jelenthet? Nekem még nincs, de ha csak azt nézzünk, hogy 15-20-30 évig neveled és aztán meghal, az 15-20-30 elvesztegetett évet jelent, felesleges volt. Jó persze ez hülyeség, ha már családja van, akkor el lett indítva, de amíg nincs elindítva, "nevelődik" addig ha bekövetkezik akkor pocsékba ment az idő. Persze, ottvannak az emlékek, a ránk gyakorolt hatása, hogy megváltoztatott minket, de akkoris.

Mást most nem akarok erről a témáról írni.

 

 

 

 

 

 

 

 

Reméld a legjobbat és készülj a legrosszabbra. Ma mondta Dr. Phlox a Star Trekben, ezzel búcsúzom.

süti beállítások módosítása