Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
dec
11

Köszönöm! 

 

Kezdetnek eltérnék a címtől, az előző bejegyzést folytatnám egy kicsit. Gondoltam. De már nincs kedvem az istenes témába belemenni, majd máskor. :D

Még eltérve, felkerestek telefonon, hogy mennék-e vele, velük állást szerezni, másnap telefonáltam, hogy hogyne. Kövi (XD) nap mentünk, korahajnalban, de tényleg, 06:30 körül, ami azt jelenti, hogy 5 után keltem nemsokkal, fakk. Kikkel mentem? Aki hívot,, egy eddig teljesen ismeretlen nő, akiről ráadásul csak rosszat hallottam eddig, durva, rátarti, okoskodó (utóbbi kettő dolog azthiszem bennem is gyökerezik, de rejtem :), meg egy másik nővel. Előtte való nap, meg aznap is valami iszonyatos idegállapotban voltam, ideges voltam, és így visszagondolva azthiszem féltem is, de csak az idegesség tünt fel. Tök ismeretlen helyre mentem, ez annyira nem zavaró, de tök ismeretlen emberekkel, még ezt is elnézem, de tök ismeretlen dolgot csinálni. Na aztán ott egész nap a idegeskedtem de áááááá. :S :D


Hogy mi is volt ott, ezt másolom, mert máshol leírtam, kiderül belőle minden:

bementünk, beszéltek a jabilról, minden rózsaszín volt. ki kellett tölteni egy jelentkezési
lapot míg beszélt és ment egy videó, de semmi pad vagy valami, csak úgy az öledben. (szint -1) aztán volt 20 perc kitölteni egy tesztet. 4 része van. az elsőben 2 oszlop volt, 10-15 számsorozat mindkettőben és össze kell hasonlítani, hogy ugyanaz-e, másodiknál ugyanennyi szám meg volt adva, a másik oszlopba pedig neked kell beírni azokat a számokat, a harmadik feladat 2.-3. osztályos szintű matematika, 1-2 jegyű kivonás, összeadás szorzás :D, ezek mind 1-1 oldalasak voltak, ha ezek mennek, már felvesznek. ezen csodálkoztam, mert a következő, a negyedik kérdés egy iqteszt. :D szóval ha szellemi fogyatékos vagy ők már tudnak alkalmazni. :D mint írtam, a 4. kérdéssor egy iq teszt, lehet rá gyakorolni, mert nekem kicsit nehezen indult, bár valószínűleg csak az izgulás miatt. :D ha valaki nem tudja, milyen egy iqteszt, csináljon meg egyet a neten. :D pontozás: 1. feladat 5p, 2. feladat 5p, 3. feladat 10p, ez összesen 20 pont, ha egy 3. osztályos szintjén vagy, már felvettek, a 4. feladat 20p, ez alapján kerülhetsz gondolom "jobb" pozícióba. hogy miért gondolom? mert 35,5p -om lett és összeszerelő lettem, mert elkeverték a papírom, az utolsó 5-6 ember között voltam akit szólítottak, elkeverték a papírjainkat. :D illetve egy 21 pontossal együtt voltam. :D 
amiket ott említettek, mint munkalehetőségek: összeszerelő, minőségellenőr, árufeltöltő  szerűség, hogy az összeszerelőknek kell azthiszem a cuccokat biztosítani, valamilyen  raktáros, meg bejövő cuccok ellenőr. de választani nem lehet, nekem legalábbis nem 
lehetett. ja igen, ha átmész az első teszten, utána van egy második, ami ügyességi feladat. XD van egy fadarab, abban 10 tű, zsákvarrómérető, abban kell cikcakkban átfűzni egy cérnát, ami nincs perforálva, nekem vagy 3-4x szétjött (szint -1) és bas*tam el vele az idő, aztán egy olyan, hogy vagy 100 kör van, számozva, sorrendben kell minden körbe, az átmérőjük olyan 7-8 miliméter, ezekbe 3 pontot tenni, amire filccel van lehetőség, nekem 4-5 db-ot kellett kipróbálni mert nemfogott, de az idő ugye ment közben, mert minden időre ment, el is felejtettem írni, és bas*ott megállítani az órát, amíg megpróbálom, melyik fog, majd végül egy lap, amine egy útvonal van, olyan 2-3 miliméter vastag és abban kell egy tollal vonalat húzni. mégvalami fontos. :D ezeknél az ügyességi teszteknél nem szabad a kezed az asztalon tartani, a levegőben kell tartani. :D kézremegősök elvéreznek a cérnafűzésnél, nekik xanaxot ajánlok, vagy ne is próbálják meg. 
ha ez is megvan, végül megírod a szerződést és elmondanak mindent.
a munkahelyen a saját ruhádban vagy, de adnak köppenyt, kesztyűt, sarokpántot. reggeli 20 perc, ebéd 30 perc. 
iszonyatos robotmunkának tünik, jövőhéten kezdek, de nem látom esélyét annak, hogy bírni fogom. 12 óra állómunka, monotonitás, robotkodás. 
az ottdolgozók lehet nem a legeszesebb fajtából vannak, de minden tiszteletem, hogy ezt a sz*r munkát tudják csinálni.

Nah? durva mi?! Hát nemtudom, vagyis igen, nagyon nincs hozzá kedvem, rengeteg új... kicsit élveztem, hogy rengeteg idegent láttam, de, de az idegesség elnyomta ezt azért :D de akkoris... rengeteg új arcot láttam, és sok "egyéniséget" is. Amire a legjobban emlékszem, az 3 ember volt, a kétezres diszkós időkből visszamaradott cuccokban, magasított cipőtalp, meg nemtudom elmondani, de egyből ez ugrott be :D, de na, azért nincs hozzá kedvem, mert egész nap állni kell, azt nem fogom bírni, összeszerelés monoton, nem bírom a monotonitást, szerintem lélekölő, nem vagyok precíz, kicsit remeg í kezem Itt ki is fejteném, a nézetem erről. Hosszú lesz ez a bejegyzés. :D Szerintem most ebben az időkben, meg úgy vettem észre az előttem levő pár generációban (lol nembiztos, hogy ez a jó időmérték, előtte született 10-15 évvelesekre gondolok) is látom, a nem alkoholistákról beszélek most. Énsem vagyok az, mégis reszkete. XD Nemtudom pontosan mikortól, de az első kirívó esetet sosem felejtem el, büféből kellett elhoznom egy műanyag pohárban kólát, fanta, meg egy szendvicset és nagyon neccesen tudtam elvenni, nemtudom, hogy tört rám. A saját tapasztalatom, hogy valamilyen idegességhez kapcsolódva jön elő, mert bár itthon egyedül is előjön, ha ugye valaminél észreveszem, mert olyan a teendő, de amikor "társaságban" vagyok, akkor van. Közös (idegenekkel) kajáláskor, pénztárnál fizetéskor, meg ilyenek. A pénztáros fizetésnél felfigyeltem arra, hogy az arcomon is van változás, érzem ahogy pár izom elkezd húzódni, a számnál, amikor a remegés van, de nem vagyok pszihológus, nemtudom megmondani pontosan miért, a koncentrálás, mások engem néznek, meg kell felelni dolgok beteges túlreagálása talán?

Már dolgoztam a problémán, a megoldás a nyugodtság, nyugtatás, ellazulás. Ilyenkor a  kezeimben érzek egy kis melegedést, az alkarban, halad a csukló felé, ilyenkor ha nem jövök ki a koncentrálásból, a remegés szinte megszünik, észrevehetetlenül minimális vagy 
nemtudom, teljesen nincs lényegében. De ugye az erre való koncentrálás és az állapot
megteremtése idő, ami bizonyos helyzetekben nincs, illetve amiért is írtam, az összeszerelésnél ha nézni fognak a betanításkor, nemtudom milesz. Ja igen, a xanax is elmulasztaj, de nem akarok xanaxon élni, nem is saját fogyasztásra van, csak néha  kölcsönveszek, engedéllyel, 1-1 darabot, lefekvéshez, hogy hamarabb aludjak, de már 
észrevettem, hogy ezt a remegést is elmulasztja. Azért gondolom, hogy ez népbetegség, mert hihetetlenül sok embernél láttam már, de lehet csak nekem tünik soknak, mert egy ideig azthittem egyedül vagyok ezzel (alkoholistákat leszámítva) de nem, mert vannak mások is, tvben is láttam sztárnál-nemsztárnál, netes valamitbemutató videóknál. Szóval társadalmi probléma szerintem. Ehez pedig kapcsolódik, hogy láttam a napokban egy filmet, chumscrubber, nagyon tetszett, én pont így képzelem el az amerikaiakat. :D Drog illegális, de mindenki nyugtatón-élénkítőn él. :D Nem akarom elmesélni, nézze meg akit érdekel, de rohadtjó. 
Szerepel benne egy csaj, majd a bejegyzés végén teszek be róla képeket. Rohadjon meg, hogy mért ilyen elképzelhetetlenül gyönyörű! XD

Most pedig váltsunk egy szomorú hírre. Romlik a látásom. Tudtam, hogy egyszer majd szemüveges leszek, de nem gondoltam, hogy már a küszöbön áll a dolog. :( Rossz belegondolni is, félek is. A bal szememmel van gond, a mértékét nem tudom elmondani, de mondjuk 3 méterről valamit el tudok olvasni a jobb szememmel, a ballal az már kicsit homályos. Lehet örökölt, mert anyának a balszemével van gond. Így leírnám a genetikai hibáimat, lehet nem lesz saját gyerekem. :D Naszóval: látás probléma (3x), vérnyomás (2-3x), szívroham (2x), agyvérzés (1x), rák (1x). Jó mi? :D A szorzók a problémák a vérszerinti rokonoknál. 

És akkor rátérnék a mai nap témájára, köszönöm, hogy esik a hó, hogy ma shrek-szeletet csinálhattam, finom, hogy elmehettem az állásinterjúra, hogy megismerhettem azt a két embert akikkel ott voltam, hogy tesómnak barátja van, mert így lehet segít az állástalálásban, hogy az ismerősömhöz (a család akit mondtam) kellett mennem gépet szerelni, így karácsonykor itthon is szól majd valami hangulatzene, hogy megjöttek a dolgok, amiket neten vettem, hogy hamarosan újra ihatok kristálygombalevet, hogy tudok csinálni a boxnak plussz hűtést, hogy most még volt tea a termoszban.

Azthiszem mostantól minden bejegyzésben írok köszönömöt. És akkor visszaveszem a horoszkópelemzést is. :D

Nézzük a mait:

"A szeretet vagy a szerelem az otthonába költözik. A meghitt élmény olyan távlatait élheti át, amely csak a legszebb ünnepek idején adatik meg."

Ma egyiksem volt, de talán annyi, hogy megbeszéltük, hogy beszerzek karácsonyi zenét, így az élményes rész talán teljesül. :D

Holnap lesz a születésnapom, nem mintha mostanában bővelkednénk az ünneplésekben, ajándékozásokban, de nem nagyon látom jelét annak, hogy valaki erre gondolna. :D Nem mintha annyira érdekelne, de természetesen hogyne érdekelne, de tudom mit várhatok ezért álltalános érdektelenség cimkével láttam el. :D A holnapi bejegyzést már most tervezgetem. :D

Volt 1-2 dejavum, nem érdekesek megint, az egyik csekkes meg 52, a másik meg még ennyél is semmibb.

Írnék még az állásramenősútról. Érdekes dolgokat tudtam meg, a faluról, a világról. Lehet bármennyire is igyekszek, nem fog sikerülni, működni az utópiás álmom, legalábbis nem ezekkel az emberekkel. Gyűlölöm, mindet, és ez nem fog változni, akármilyen csodás dolgot is tesznek, alkotnak, az ember ember marad, így mivolta megpecsételve van.

Ember, gyűlöllek, te agresszív vagy,
de lehetsz szelíd, de ember vagy,

ember aki gyűlöl, mert másnak jobb,
ember aki írigy, ostoba, makacs,
te őrült akarnok, te rohadék,

te a lehetőség, és ezt elmulasztó árny,
ember te számító senki, álarcos rém,
szégyenletes teremtmény, te gonosz,
áruló, csoportokra szakadó hazug,
képességed kihasználni nem tudó,
magv, fertő, betegség, ember.

Hazafelé bementünk a dokihoz egy papírért. Érdekes felnőttbeszélgetésnek voltam a tanuja. Élveztem, bár csak fülelő voltam, olyan hülye vagyok. :( Az orvosunk egy kurvaokos ember, ismételten rá kellett jönnöm, annyira átlát, megért, tud dolgokat, hogy az számomra hihetetlen, ő az, aki átlát a balladai homályon. :D Egy mondat különösen megragadt bennem: "Azé a kárpátmedence, aki teleszüli." Ebből sejthető, hogy a cigányokról is szó volt. Nem rasszizmus volt, hanem értelmi beszéd a problémáról, ami létezik, még a rasszisták-antirasszisták is tisztában vannak vele, csak máshogy látják a megoldást. :D Aki egyiksem, az tudja, mi a valódi megoldás.

 

Fuck Yeah:
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Camilla Belle

süti beállítások módosítása