Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
már
11

2015. március 11.

Címkék: gyerekkor mozgókép | Szerző: nananananana | 8:22 pm

Pár napja történt, kint voltam, pakolásztám és megláttam a szomszéd nénit amint egy fát (kb. 3m magas) akar kivágni. Már körbeásta, úgy láttam baltázta is a gyökereit. Nincs ebben semmi érdekes ugye? Majd kilencven éves a néni. XD Miután a döbbenetből felocsúdtam megkérdeztem, hogy segítsek-e, először nem fogadta el, de megkérdeztem mégegyszer szerencsére, mert utána megengedte. Nem dicsekedni akarok, a "lényeg" ez után jön. Átmentem hát, nem voltam odaát kb. 5-10 éve. Nagyon jó érzés volt, merthogy sokszor voltam náluk mikor még kicsi voltam, fantasztikus élmény volt. Kiszedtük, igen többesszám, merthogy ott kotoszolt meg segíteni akart, nem értem egyszerűen, honnan van ennyi ereje, sőt tenniakarási vágya. Na de szokásomhoz híven legrövidebb idő alatt távozni akartam, nem szeretek másnál lenni, meg dolgom van meg ezeregykifogásom van magamban erre, szólt, hogy menyjek már be, ha már ottvagyok, kitudja mikor kerülök megint át, elfogadtam az invitálást. Bementünk a konyhába... megrohantak az érzések, meg pár emlék. Kicsit már más volt, de még mindig melegséggel töltött el, már írtam asszem, de kb. a nagyszüleimként tekintettem rájuk, szerettem ott lenni, velük lenni. Összementek a dolgok. :D Mesélt egy kicsit, mi van vele, meg a fia mit csinál, van családja, a fia terheiről beszélt, meg hogy miket csinál, elmondott még pár dolgot, közben a férjéről is szó esett és nemtudom, hogyan mertem, de megszólaltam és elmondtam neki, hogy én mindig úgy tekintettem rá, mintha a nagyapám lenne és nagyon szerettem, és ezt a szót használtam, hogy szerettem. Úgy gondolom örült neki, illetve én is, hogy elmondhattam, haza is jobb kedvvel jöttem, illetve azután is megmaradt a derűm egy ideig. Már rég el akartam volna mondani, csak ugye alkalom nem volt hozzá, vagy merszem. Lehet ilyen jó érzés lenne minden szeretetet kimondani?

Megnéztem a Berserk című animét, most is a zenéjét hallgatom, mert szuper. Lágy, szép, szomorkás, és minden érzést felhoz, amit az anime kiváltott.

 

Fiús, de ott van benne az a szerelem dolog is, amit úgy imádok ezekben. Olyan igazi fiús szerelem, sokáig alig látszik, még a tetteket is félremagyarázzák, de nagysokára egy fantasztikus dolog után megtörténik ami. Az utolsó pár rész őrület, amit szintén imádok, de hogy az utolsó rész végén majdnem szétbasztam valamit... Úgy maradt abba, mintha a barátok köztben magdi anyus bukfencezését nem mutatták volna, csak, hogy megcsúszik és vége a sorozatnak. Utána gondolkoztam, összeraktam a dolgokat az elejével és a végéből illetve az elejéből összeraktam, hogy kb. azért nincs baj, érthető a befejezés. Majd mangában azért tervezem, hogy folyatatom. :D

süti beállítások módosítása