Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
aug
16

2020. augusztus 16.

Címkék: tervek | Szerző: nananananana | 1:10 am

hehe, 16.-a van, de még csak 00:48 (legalábbis amikor kezdem írni), nem sok dolog történhetett eddig. :D

a végső visszaszámlálás

 

kurvára tetszik ez a színezésősösdi. :D igazából augusztus 13.-án, vagyis 14.-én kellett volna írnom. mert 13.-án az jutott eszembe, hogy oké, ha minden szar, nem is tűnik úgy, hogy jobb lesz, és már ezer éve ugyanezeket a köröket futom, akkor mi lenne, ha egy év múlva, 2021. augusztus 13.-án feladnám? :D van ez a kétoldalúság, amit már írtam, és ez benne van mindenben. sosem érzem jól magam, mert mindig ott a negatív oldal is. és úgy tervezem, hogy oké, most "mindent beleadok", megpróbálok ~ boldogan hozzáállni mindenhez, a jóra összpontosítani, elérni/megvalósítani dolgokat, és ha egy év múlva is ugyanígy szarul érzem magam és kilátástalan a helyzet, akkor mi a faszt kínzom magam tovább, végrehajtjuk a végső megoldást. XD ami ugye egy elég széles terv, szóval 13.-án csak beindítanám, onnan még lehet, hogy akár egy hónapig vagy valamivel tovább is élnék. :D

tyí-tyá-tyú, micsoda átvezetés, olvastam azon a, nevezzük fórumnak, egy emberke hozzászólását, ami tömören arról szólt, hogy szorong, depressziós, van ptsd-je és öngyi gondolatai. (erősen gondolkodok, hogy ez az öngyi nem-e a levelezősdiben használt egyik szó mintájára alakult-e ki, nem pedig azért, mert így nem olyan erős, mint az öngyilkosság szó?!) és sikerült a levelezősdi-gondolkodás-rákot ~gyógyítania. mert ezen is gondolkoztam, elterveztem, hogy írok majd neki, és legnagyobb meglepetésemre, írtam is. :D válaszolt is, majd holnap megint írok. haha, |emberi kapcsolatok|-at művelek.

és még egy drámakirálynőzés férjen bele. :D nemrégiben elszaporodott (legalábbis a normálhoz képest) az alkoholizálás. most péntekre, tegnapelőtt volt, 14.-én, azt terveztem, hogy majd rágcsát eszek és megint kipróbálom a pálinkát. gondoltam beleöntök egy kicsit a kólába, egyszer régen ittam így, és nem volt gázos, de gondolom nem ilyen arányban lehetett, mert ez ihatatlan volt. a felét legyűrtem, a többit kiöntöttem és be is fejeztem, túl szar az íze. :D nade, drámakirálynőzés, amikor ez eszembe jutott, hogy ezt kellene csinálni, arra jutottam, hogy (és ezt tök jó érzés leírni) lehet nagyobb a baj, mint gondolom. így a dolgokat összekötve, olyan, mintha már próbálnék bármibe kapaszkodni. ja igen, néha mintha már elszólnám magam is itthon. nemrég olyan volt, hogy tesómnak mondtam, hogy néha gondolkozok azon, vajon neki is vannak-e olyan bajai mint nekem. nagyjából azthiszem a kontextusban benne volt ilyen kérdés lehetősége, nem a semmiből jött és visszakérdezett, hogy mire gondolok, amire sikerült azt mondanom, hogy néha hülyének gondolja-e magát. megmentettem ezzel magam. :D köszi. :D szerintem direkt csinálja ezt. 

még mindig kibaszott dagadt vagyok. és az is maradsz.

köszönöm, hogy leírhattam, már megint semmi jó nincs benne, de egyszer majd hátha lesz. :P nem lesz!

tervek címke hozzáadva. XD

süti beállítások módosítása