Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
16

2020 november 16.

Címkék: álom mozgókép | Szerző: nananananana | 6:35 pm

 rémálmok, második felvonás 

 

nem tudom mi ez az új trend, de megint furán aludtam. és megint emlékszek az álmomra. tényleg szinte sosem emlékszek, és most fura, hogy 2x is egymás után. a tegnapi előző szenvedős úgy elment, nem komolyabban zavart, de ez a mostani megint iszonyatos volt. az az érzésem volt, hogy főiskolán vagyok és megkérdezte egy ott tanuló általános iskolás osztálytársam, hogy na, jöttem ide tanulni. én pedig mondtam, hogy nem, csak a filmet jöttem megnézni. éppen moziban voltunk. :D de szar érzés.

ma szabin voltam, mert úgy gondoltam majd vasárnap csinálom a folyosót. de nem csináltam. ma meg már nem akartam, szóval a semminek vettem ki a szabit. annyit azért csináltam, hogy az ablakot "leszigeteltem" illetve felraktam végre a nyáron megrendelt lámpát. nem tudom mennyire lesz jó, a felrakás sem tökéletes, egy fél centit arrébb kellene lennie. :( de egyelőre működik. még a "hibákat" megoldhattam volna a festésben, plussz 10 perc munka lett volna. de nem jött össze. majd hétvégén. akár. két kedvenc szavam. :D 

munkahelyen ugye egész nap gondolkozok és mindig szar a hangulatom. ma itthon voltam, de ugyanúgy el-el baszódott. ilyenkor szinte sírni tudnék, belül nyomást érzek, megfeszülnek az izmaim és van valami kényszermozgás is. zseniális. már az is feltűnt, hogy van olyan érzelmi hullám, amikor a lábam magától elkezd dobolni. :D legalább 2-3 alkalommal tapasztaltam mostanában. kellett nekem az érzelmeket visszaengedni. háh! :D oké, annyi jó volt a mai napban, hogy az újra elkezdett neon genesis evangeliont néztem. igen, totális időpazarlás. 4-5 részt néztem meg. de közben szinte pihentem. az fogalmazódott meg bennem, hogy ha valaki erre az animére azt mondja, hogy szereti, akkor valószínűleg volt vagy éppen depressziós is. annyi helyen magamra ismertem, mármint a jelenlegi érzéseimre. a másik, kevésbé kellemes felismerés... nagyon kellemetlenül érint. általában úgy gondolom, hogy értek a szavakhoz, a fogalmazáshoz, kicsit a filozófiához meg ilyenek. és az egyik részben ez a kiírás volt:

those women longed for the touch of other's lips, and thus invited their kisses.

és ez a fajta gondolkodás nem megy. nem tudok ilyen módon gondolkodni. nem angolul, magyarul sem. ez olyan... meg sem tudom fogalmazni.

 

spkzs2p_1.png

én is így csinálok folyamatosan, csak én eltakarom a szemem is. jajj de jó, hogy újranézem ezt. :D

 

süti beállítások módosítása