Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
ápr
23

Ma soká keltem, kilenc után. Anyum ösztökélésére felhívtam a hivatalt. De nem ám ébren, felkeltem, felültem az ágyon, gondoltam egyet és így. Közölték, hogy van esélyem, de nem biztos semmi. Kicsit megörültem, de most megint kell várni következő hétig. De legalább anya megnyugodott, meg nem izélt, hogy "hídmán". :D Nemígymondja, nem a 18. században élünk. :D Anyum elment dolgozni én elkezdtem égetni, ami összegyült a kertben. Gaz, gyökér, faágak. Nem tűnt soknak, csak estefelé eszméltem rá, hogy jé, ez egész nap égett.

Ma ismét ételremeket készítettem, rizs, zöldségek, fűszerkockák és egyebek kotyvasztásával. Nagyon jó volt, hasonló mint a rizibizi, csak sokkal jobb. :D

Izomlázam van. A tegnapi rotációskapa-hadművelettől. Megnézném, hogy a gyúrodások (testépítők) tudnának-e így edzeni. 2 hektárt naponta. Szerintem jól megedződnének. :D

Ma befejeztem a könyvet, soká végeztem, de nem akartam abbahagyni. Hát, jó volt nagyon, öröm volt olvasni. Joseph Porta személyében szinte magam véltem felismerni. Másrészről iszonyatos is, mint említettem régebben, nagyon jó a fantáziám, és amiket leírt a könyv, mindent el tudtam képzelni és elég borzasztó volt. Pár szóban: kínzásoknál végbélbeszögesdrót, keresztrefeszítés, szemkiszúrás, herélés, meg egyebek, gyilkolásnál, nyakmetszés, töltényhüvelyfejbeverés, savfördő, lánctalplapítás, szanaszétszakadás. Iszonyatos, hogy miket műveltek az emberek alig ötven évvel ezelőtt. Lehet, hogy a mostaniak is megtennék, sőt, én azt vallom, hogy bennünk van a vadállat, csak nincs miért kiengedni, de akkor is borzasztó, amiket tettek. Meg amiken keresztül mentek, hát, én biztos nem bírnám, még lehet akkor se, ha fitt lennék. Csodálkozom, hogy bírták "józan" ésszel. Mondjuk nézem a the pacific c. sorozatot, abban volt pár buggyant katona, pedig abban csak sima gyilok van, kínzást nem is láttam, bár gondolom direkt nincs benne. És ami még a kínzáson kívül zavart a könyvben, az emberekben, a katonákban, hogy amerre az oroszok jártak, minden nőt, kiskorúakat is, megerőszakoltak. Ha egyszer 2. vh-s orosz katonával találkoznék, akinek tiszteletet kéne adnom, vagy dicsőítenék, biztos leköpném, és húznék a francba. Oké, hogy nem mind, de a félrenézés megengedés. Én tuti lelövöldöztem volna a saját katonáimat is. Szörnyű. Bár ebben is tök bizonytalan vagyok. Szerintem a társadalmunk miatt van csak, hogy olyan nagy dolog az erőszak, mert ha a dolog fizikai részét nézzük, ha nem banális a dolog, akkor olyan rettenetes fizikai fájdalommal nem jár, másrészről a nő emberi mivoltának sárba tiprása, lelki meggyalázása és kivégzése. És ha a hozzátartozó még segítene is megakadájozni, de eltiporják, vagy ami még rosszabb, arra kényszerül hogy nézze..... talán a kínzásnál is (, nemtudom, nincs rá elég kifejező szó,) borzalmasabb. Mert ezzel utána együtt is kell élni. Na ezért lövöldöztem volna halomra az ilyen mocsok állatokat. A mai törvényekben is túl enyhének tartom a büntetést, az évek alatt túlságosan elpuhult a börtön szó. Persze, egyre több dolog büntetendő, de egy pénzügyi csalás újkori formája, vagy új közlekedési szabály megszegése bár szükségszerű, mégsem értem miért enyhülnek dolgok. Sok dologért halálbüntetést, vagy nem is. A halál a legegyszerűbb alternatíva. Inkább ki kellene jelülni, a sivatagban egy helyet, körbekeríteni és a világ minden országából oda zárni az életfogytiglanosokat. Zsarnokoskodjanak egymáson, gyilkolják egymást, rettegjék a helyet. Semmi külső beavatkozás nem lenne, csak körbezárva és kész. Biztos nagyobb lenne a rend. Minap hallottam, hogy az ittas vezetésért már jobban büntetnek. Megörültem. Az ittas vezetők mások életével packáznak, ami elég nagy görénység. Más, de kapcsolódó. Sose értettem, miért kell az ittasan-befolyásoltan elkövetett dolgoknak enyhébb elbírálás alatt lenniük. Mert az illető maga döntött, hogy magát befolyásolja. :D De komolyan. Hülye társadalom. :P

 

Bye.

süti beállítások módosítása